XCOM 2
[WOTC] Psionics Ex Machina 3.4
 This topic has been pinned, so it's probably important
RustyDios  [developer] Oct 14, 2021 @ 10:11am
Psi Amps Have No Slots?
As you may have missed it in the requirements section on the long description you just scrolled past, which has been there since before this mod was made public ...this is how to fix the "my psi amps have no slots" .. cough... "bug" ... cough ...

Step 1
Learn to read mod descriptions, they are not normally there for 'the fun' of typing out a lengthy and descriptive, um, description.. but , in most cases, actually contain information on what the mod does, and how to use the mod, or known issues and requirements.

Step 2
Redo step 1

Step 3
In case you have failed to complete step 1 or 2 .. or those methods haven't worked for you ... please try looking through the (at time of writing) ... 6 pages of comments .. where your 'bug' question has been asked, repeatably, and successfully answered.. on an almost bi-weekly basis since the mod was released ... seriously, it is tediously annoying answering the same question, over and over, and over

Step 4
Repeat steps 1, 2 or 3 ... and over and over ...

Step 5, in case it is really broken!!
I'll repeat the description text here, copied almost letter by letter ....
You will require:
Either of the belowAnd do the things the above points mention..

Step 6
Seriously, still here ?
Woooowww .... please read points 1-5 again. This isn't rocket science!
-- in fairness, you may have an actual genuine bug .. in which case please report it in the main mod page's comments, with a mention of;
"Not covered by Step 6 of the discussion".

---- but I will no longer answer the "my psi amps don't have slots" question...
I will just reply with : Please see discussion topic :)

Please take the tone here of jovial sarcasm and fun :) I do not mean to be abusive or insulting, but the 'solution' to this 'issue' has already been answered -many- times.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2967659570
Last edited by RustyDios; Apr 26, 2023 @ 3:49pm
< >
Showing 1-1 of 1 comments
TRNEEDANAME Aug 24, 2022 @ 4:12pm 
French translation :

Comme vous l'avez peut-être manqué dans la section des exigences sur la longue description que vous venez de faire défiler, qui a été là depuis avant que ce mod a été rendu public ... c'est la façon de corriger le "mes amplis psi n'ont pas de slots" ... toux .... "bug" ... toux ...

Etape 1
Apprenez à lire les descriptions de mods, elles ne sont normalement pas là pour le "plaisir" de taper une longue et descriptive, um, description... mais, dans la plupart des cas, elles contiennent des informations sur ce que le mod fait, et comment utiliser le mod, ou les problèmes connus et les exigences.

Deuxième étape
Refaire l'étape 1

Étape 3
Si vous n'avez pas réussi à effectuer l'étape 1 ou 2 ... ou si ces méthodes n'ont pas fonctionné pour vous ... essayez de parcourir les (au moment de la rédaction) ... 6 pages de commentaires ... où votre question sur le 'bug' a été posée, répétée et répondue avec succès ... presque toutes les deux semaines depuis la sortie du mod ... sérieusement, c'est ennuyeux de répondre à la même question, encore et encore, encore et encore

Étape 4
Répétez les étapes 1, 2 ou 3 ... et encore et encore ...

Etape 5, au cas où il est vraiment cassé !!
Je vais répéter ici le texte de la description, copié presque lettre par lettre .....
Vous aurez besoin :
L'un ou l'autre des éléments suivants

Mod Everything Reloaded - Permet d'accéder aux emplacements d'amélioration du PsiAmp.
Robojumper's Squad Select - Permet d'accéder aux emplacements d'amélioration du PsiAmp. Il faut que l'option "Icônes d'amélioration uniquement pour les armes primaires" ne soit pas cochée dans MCM.
Et faire les choses que les points ci-dessus mentionnent..

Étape 6
Sérieusement, encore ici ?
Woooowww .... s'il vous plaît, relisez les points 1-5. Ce n'est pas de la science quantique !
-- En toute honnêteté, il se peut que vous ayez un véritable bug... dans ce cas, veuillez le signaler dans les commentaires de la page principale du mod, en mentionnant ;
"Non couvert par l'étape 6 de la discussion".

---- mais je ne répondrai plus à la question "mes amplis psi n'ont pas de slots"...
Je répondrai simplement par : Veuillez voir le sujet de discussion :)

Veuillez prendre le ton ici du sarcasme jovial et de l'amusement :) Je ne veux pas être abusif ou insultant, mais la "solution" à ce "problème" a déjà été répondue de nombreuses fois.
Last edited by TRNEEDANAME; Aug 25, 2022 @ 3:08am
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Per page: 1530 50