Products

Recent reviews by Babbdi

< 1  2 >
Showing 1-10 of 16 entries
No one has rated this review as helpful yet
9.5 hrs on record (2.6 hrs at review time)
Game good. Campaign short. I want more! :(
Posted June 22, 2023. Last edited June 24, 2023.
No one has rated this review as helpful yet
64.8 hrs on record (27.4 hrs at review time)
Early Access Review
This game is incredibly good.
Posted April 10, 2023. Last edited November 23, 2023.
2.9 hrs on record
Jeg har kun prøvet Multiplayer delen skal det siges:

Man kan ofte godt mærke når et spil er lavet primært til konsol og det her er bestemt en af den slags spil. Gigantiske hitboxe, langsom bevægelse og helst ikke noget der kræver man kan vende sig om.

Alting i spillet føles også som om det har umådeligt svært med at følge med de instruktioner man giver det.
Jeg er med på spillet foregår i rummet, men man skulle næsten tro at serveren man forbinder til i multiplayer også er skudt afsted mod en fjern galakse.
Jeg har oplevet i mange skydespil at man bliver dræbt selv efter man er løbet rundt om et hjørne, men jeg har aldrig oplevet at dræbe en anden efter han er løbet rundt om hjørnet. Ikke indtil den dag jeg besluttede mig for at give Glorie: Uendelig et forsøg.
Du kan tømme hele magasiner i folk og smide granater ved deres fødder, men om de tager skade af det er aldrig en garanti.

Lad os håbe 343 får købt sig en ny server og beholder den her på jorden.
Posted August 11, 2022. Last edited August 11, 2022.
6.8 hrs on record
Jeg ville gerne kunne lide skæbne 2 men synes ikke ligefrem spillet hjælper sig selv på vej. Løb fra arena til arena og skyd hjernedøde NPCer der har intelligens som amøber.
Det bliver ensformigt efter man har gjort det en 2-3 gange for våbnene er omtrent lige så tilfredsstillende at bruge som at klikke ikoner på sit skrivebord.

Dårligt lyddesign, dårlig AI, dårlige våbenfølelse. Det eneste spillet har kørende for sig er den scooter man får.
Posted August 10, 2022.
10.3 hrs on record
Det er fedt de har genskabt unfinished content fra den oprindelige udgivelse og fixet det op. Ganske udemærket hvis man kunne li originalen.

Det skal også lige siges at det her spil var det oprindelige dark souls spil og dark souls er bare the shadowman of dark souls. Shadowman har 120 af dem. >:(
Posted November 30, 2021.
No one has rated this review as helpful yet
169.5 hrs on record (163.7 hrs at review time)
Mere lineært end DOOM (2016) men for helvede(bogstaveligt talt) hvor har jeg aldrig spillet noget med så vandvittigt flydende og tilfredsstillende FPS combat. Doom Slayer er mere agil end en elitegymnast, hurtigere end Usain Bolt og med et arsenal der gør det amerkanske militær til skamme.
Tager lidt øvelse før at tæmme sådan et vilddyr, men når man så har: Eufori.
Posted September 20, 2021. Last edited September 20, 2021.
0.4 hrs on record
(Steam tæller ikke offline tid med, jeg har nok spillet det i 5 timers tid eller sådan noget)

Lad os tage en tur igennem min oplevelse og mine tanker da jeg startede spillet:
"direkte i gang, okay, hvad mon der er for enden af tunellen?". "Et panel man skal tegne på, cool hvad mon der er bag døren". "Et panel man skal tegne på, hvad mon der er bag denne dør". "3 Paneler man skal tegne på, hvad mon der er bag porten". "Sikke en flot ø, ser ud til der er massere af udforskning. Men hov hvad er det, 6 paneler man skal tegne på, hvad mon der sker når man har gjort det". "Ah så kommer der 6 paneler man skal tegne på". "Sig mig er der andet i det her spil end paneler man skal tegne på?"

Svaret på spørgsmål er nej. Efter at have løst en række områder kan jeg afsløre at nej, der er ikke andet end 500 paneler man skal tegne på. Din belønning for at løse en række paneler er flere paneler. Det føles som at spille en meget lang IQ test.
Det er tydeligt Jonathan Blow havde massere af ideer. Det er bare synd ingen af dem er udfoldet i det her hipsterbras.
Posted August 30, 2021. Last edited August 30, 2021.
1 person found this review funny
1.3 hrs on record
Fantastisk character creation hvor man kan vælge mellem et ældre afdanket narkovrag eller et ældre afdanket narkovrag af anden etnisk herkomst. Så tramper man rundt som en liderlig gorilla og løber som om man har skidt i bukserne.
Spillet er også ganske godt til at give dig instruktioner lige efter du har haft brug for dem.

Det er sand nytænking det her.
Posted August 30, 2021.
13.3 hrs on record
Early Access Review
Forstår ikke helt de negative reviews. Hvem forventer andet end en crisp, tight action platformer med en smule roguelite features? For det er i hvert fald det man får.
Posted November 26, 2020.
2 people found this review helpful
1 person found this review funny
376.7 hrs on record (23.4 hrs at review time)
Early Access Review
Gale gnomer graver guld i gustne grotter. Så slagtes sure, sataniske skabninger med sindssyge skydevåben. Allerhøjst anbefalet af alle.
Posted December 3, 2019.
< 1  2 >