Products
in account

Recent reviews by mimaha77

Showing 1-9 of 9 entries
No one has rated this review as helpful yet
11.6 hrs on record (3.2 hrs at review time)
Mielenkiintoinen tarina ja kohtuullisen monipuolista pelaamista. Kiipeilyä välillä turhan paljon ja itselleni taistelut vähän sekavia. Muistojen manipulointi on toteutettu mielenkiintoisesti. Kaunis ja mielenkiintoinen enkä tahdo päästä tästä irti millään. Koukuttaa kunnolla.
Posted October 19, 2021.
35.6 hrs on record
Vanhahan peli on ja grafiikat viime vuosituhannelta, mutta kun siitä pääsee yli on peli tosi hyvä. Muutama kohta oli matkalla, jotka ei kovin loogisesti löytynyt tai peli edennyt. Vähän joutui juoksentelemaan paikkoja edes takaisin ja toistamaan juttuja. Tarina ja hahmot oli kuitenkin todella hyviä eikä juoni ollut mitenkään ennalta arvattava. Nautin tarinasta ja pelistä ja voin suositella kaikille, jotka vähänkään tykkää tarinapohjaisesta point & click pelaamisesta. Ylitti odotukset.
Posted April 18, 2019.
3.9 hrs on record
Hyvä peli. Jatkaa siitä mihin ensimmäinen peli jäi. Jatkaa samalla logiikalla kuin ensimmäinen peli, mutta huoneitten teemat vaihtelevat enemmän ja pulmat ovat monipuolisempia. Näyttävä ja tunnelmallinen peli.
Posted November 6, 2017.
4.8 hrs on record
Mielenkiintoinen ja tunnelmaltaan hieno peli. Pulmat etenevät hyvin loogisesti ja lopuksi ratkaisut toistavat vähän itseään. Useampiakin huoneita olisin mielelläni pelannut.
Posted November 6, 2017. Last edited November 6, 2017.
34.6 hrs on record
Yksi parhaista peleistä joita olen pelannut ja sai minut innostumaan koko pelisarjasta. Erityisesti pidin tarinasta ja roolipelaamisesta. Valinnat vaikuttavat tarinan etenemiseen ja voit itse valita millä tyylillä teet valintoja. Ensimmäinen kerta takana ja todennäköisesti tulen pelaamaan pelin läpi vielä monta kertaa, mutta eri tavoilla. Graafisesti hieno, tarina loistava, hahmojen väliset suhteet mielenkiintoisia, pelattavuus hyvä ja SciFi maailma huikea. Tykkäsin!
Posted March 10, 2017.
1 person found this review helpful
8.1 hrs on record (6.7 hrs at review time)
Todella kaunis peli - kuin maalaus. Kaikessa yksinkertaisuudessaan erinomaisen mielenkiintoinen ja hyvä peli. En ole vielä peliä pelannut läpi, mutta muutaman tunnin pelaamisella uskallan suositella kaikille. Hyvin omanlaatuinen pelikokemus ja sellaisena kannattava hankinta.
Posted July 28, 2016.
3 people found this review helpful
3.9 hrs on record
Tunnelmaltaan erittäin hyvä peli. FPS pelaajille varmasti hyvä. Itse päädyin tähän X-COM pelaajana ja on täyttänyt odotukset. Jos ei ole pelannut paljon FPS pelejä, taistelut tuntuvat välillä sekavilta.
Posted July 2, 2015.
1.3 hrs on record
Ei pystynyt pelaamaan kuin tutorialin. Mihinkään muualla en päässyt. Odotellaan päivityksiä ja katsotaan sitten uudestaan.
Posted December 6, 2014.
5 people found this review helpful
3.1 hrs on record (3.0 hrs at review time)
Hyvä peli. Toivoton näppiksellä, mutta vanhallakin ratilla ja polkimilla erinomainen. Erittäin tarkka fysiikkamallinnus, mikä tuotti aluksi tuskaa, mutta piti vaan opetella ajamaan riittävän "hiljaa", että pysyi pelit tiellä. Aluksi peli näytti aivan rahastukselta, mutta ainakin alkuun haasteellista pelattavaa riittä oikein mainiosti.
Posted May 23, 2014.
Showing 1-9 of 9 entries