Products
in account

Recent reviews by Koorem

Showing 1-5 of 5 entries
No one has rated this review as helpful yet
141.3 hrs on record (61.3 hrs at review time)
Red Dead Redemption 2 är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Det är ett enormt och detaljerat spel med en livlig värld att utforska, en spännande berättelse och en mängd olika aktiviteter att göra.

Spelet utspelar sig i det vilda västerlandet under slutet av 1800-talet och följer historien om Arthur Morgan, en medlem av Van der Linde-gänget. Gänget är på flykt från lagen efter ett misslyckat bankrån och de måste hitta ett sätt att överleva i en föränderlig värld.

Red Dead Redemption 2 är ett mycket långt spel och det finns mycket att göra. Du kan utforska den stora världen, delta i uppdrag, jaga djur, spela minispel och mycket mer. Spelet är fullt av detaljer och det är lätt att bli förlorad i den livliga världen.

Berättelsen i Red Dead Redemption 2 är en av de bästa som någonsin skrivits. Den är spännande, gripande och välskriven. Du kommer att få lära känna Arthur Morgan och de andra medlemmarna i Van der Linde-gänget och du kommer att bry dig om dem.

Red Dead Redemption 2 är ett tekniskt mästerverk. Spelet är vackert och det är en fröjd att spela. Grafiken, ljuddesignen och spelmekaniken är alla av högsta kvalitet.

Om du letar efter ett spel som är stort, vackert och spännande, så är Red Dead Redemption 2 det perfekta spelet för dig. Det är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts och det kommer att ge dig många timmars nöje.

Här är några av de saker som jag gillade mest med Red Dead Redemption 2:

Den stora och detaljerade världen.
Den spännande berättelsen.
De välskrivna karaktärerna.
Den fantastiska grafiken.
Det fantastiska ljudet.
Den roliga spelmekaniken.
Om du inte har spelat Red Dead Redemption 2 så rekommenderar jag det varmt. Det är ett spel som du inte kommer att glömma.
Posted August 4, 2023.
No one has rated this review as helpful yet
8.2 hrs on record (4.6 hrs at review time)
Nice
Posted December 30, 2019.
No one has rated this review as helpful yet
1,113.9 hrs on record (537.0 hrs at review time)
very nice game i think! if u ask me. Go buy!
Posted June 30, 2019.
2 people found this review funny
6,152.4 hrs on record (551.9 hrs at review time)
CS:GO Review
Riktigt bra! Action fyllt spel. Liknar wow lite för man kan döda varandra.. annars bra! :D
Posted May 12, 2015.
No one has rated this review as helpful yet
601.5 hrs on record (353.3 hrs at review time)
Good job
Posted October 6, 2014.