104
reviewed
346
Products
in account

Recent reviews by Cledieitor(CAT)

< 1  2  3 ... 11 >
Showing 1-10 of 104 entries
1 person found this review helpful
286.8 hrs on record (116.3 hrs at review time)
Esta be el joc per jugar, però per mi com a mínim en els partits, en el moment que els estic jugant, bastants minuts abans de que s’acabi el partit, m’ha surt un requadre per errors.

Ja no fa falta donar-li la critica sobre: la fluïdesa o fps del joc, ja si perquè tingui bons gràfics, ni que haguessin canviat l’aspecte d’aquest FM 2020 en relació en el FM 2019.

Per mi els errors que te aquest es en que han canviat la utilització gràfica entre el FM 2019 i al FM 2020.

Es per a mi difícil jugar un partit de futbol en aquest joc, si he pogut avançar en el joc, es perquè repetint-ho varies vegades fins continuar i avançar en el calendari, però no continuaré jugant-lo ja que, les actualitzacions que s’ha produït o han publicat, no han solucionat el problema

Valoració en general: 4/10
Posted February 29, 2020.
21.1 hrs on record
Esta be el joc.
La fluïdesa i els fps, està prou be.
Es pot canviar la configuració, per posar mes qualitat d’imatge en el joc.
Hi han 2 personatges per poder escollir: Ray i Thomas.
Cada un d'aquests personatges, tenen una manera de utilitzar les armes que tenen.
També quant tens la opció de utilitzar la concentració, per utilitzar-la, contra als teus enemics i hauràs d’estar una mica a prop.
Hi hauran capítols, que et deixaran escollir uns personatges, ja sigui el: Ray o el Thomas

Sobre els mapes, jo no escollit cap mapa, ja anat directament al Mode Història

Valoració en general: 6/10
Posted February 27, 2020.
3 people found this review helpful
4,385.6 hrs on record (837.1 hrs at review time)
M’ha agradat molt aquest joc.
La fluïdesa d’aquest joc va bastant be i de fps va be quan no estàs jugant amb partits de futbol.

Per haver provat o jugat, un Football Manager 2019, que hi ha una gran diferencia en el Football Manager 2019 i el Football Club Simulator FCS NS#19.
Jo no ho se, si aquest joc es dolent i els altres endarrerits son millors que aquest, però em puc permetre comentar, que m’ha encantat al joc.

Pots veure les estadístiques en viu quan estàs en un partit jugant-lo.
També te ensenyen las estadístiques, els partits que han jugat, els gols, las assistències que ha fet un jugador, las targetes.

Pots posar en grups separats, a jugadors que aprenguin, per exemple: tots els centrals o centro campista junts.

Amb aquest joc els fixatges no seran fàcils, amb algun jugador del seu valor molt car de preu que hagis de fitxar.
Hi ha un apartat de promeses dels jugadors, que volen jugar com a titulars, tenir mes minuts jugant, que no volen ser venuts o ser transferibles.
Hi ha el centre medic, te posen aproximadament quan li pot durar la lesió, que si cal prevenir quan un jugador te un refredat, la millor opció es enviar-lo a casa, hi hauran unes lesion que et poden durar dies o fins i tot mesos, et suggereixen que si el temps de la lesió es mes de 2 o 3 mesos, et deixen fer un fixatge o tindre un jugar filial al teu equip.

Valoració en general: 9.5/10
No li donaré el 10, ja que porta moltes hores o sinó, molta feina descarregar, tots els arxius, ja sigui com a mínim, totes les cares dels jugadors, també ocupa la seva memòria o les seves gigabyte.
La pagina web es la següent, a veure si la podreu veure o Steam m’ha la suprimira: https://www.fmsite.net/files/

Tinc descarregat imatges: d’estadis, escuts, poques imatges de les cares de jugadors, samarretes, crec que hi ha las imatges dels trofeu: ja sigui Europa League, Liga de Campions.

El Football Manager 2019 en comparació el Football Club Simulator FCS NS#19, no comento o no faig un anàlisis per desprestigiar el Football Club Simulator FCS NS#19, però te molt poques coses, en canvi el Football Manager 2019, te moltes coses que te agraden.

Ja tinc aquest títols: La Supercopa d’Espanya 2018/2019, la Copa del Rey 2018/2019, la Liga 2018/2019 i la Liga de Campions 2018/2019. En aquest nova temporada vaig per aconseguir i els que ja he aconseguit, la Super cup 2019/2020 aconseguida, la Supercopa d’Espanya 2019/2020 aconseguida. I per aconseguir: el Mundial de Clubs 2019/2020, la Liga 2019/2020, la Copa del Rey 2019/2020, la Liga de Campions 2019/2020.

Vaig per aconseguir en una sola temporada las 6 copes o trofeus.

Compreu-lo en rebaixes, es un consell, per ser un preu car, ja que no tens totes les imatges, de las que anomenat abans.
Posted December 31, 2019.
1 person found this review helpful
128.8 hrs on record (38.5 hrs at review time)
No ho se quin canvi hi haurà, en el joc, després de haver adquirir Psyonix, Inc.
Però no estic d'acord amb el que està fent, Epic Games.

No m'agrada aquest canvi, ja que serà diferent la plataforma, la Epic Store.

Si aquest joc Rocket League, marxes o desapareix de Steam, es trobaria a faltar: la workshop, captures, hores jugades, amics i els mods.

Faig aquest suport, amb altres jugadors o usuaris, ja que el que fa la gran empresa Epic Games, ho està destruint.

Els d’Epic Games només els interessà, crec jo, que hi hagin al màxim d’usuaris o jugadors registrats, en la seva plataforma i l’altre que hi hagin beneficis, de algun joc que tinguin ja creat o ja llançat en el mercat de videojocs.

............../´¯/)......................................(\¯`\
(.(....(....(..../.) ..)...........................(...(.\....).....)...).)
.\................\/.../..............................\...\/................./
..\.................../................................\..................../
...\.................(.................................)..................
Posted January 20, 2019. Last edited May 5, 2019.
4 people found this review helpful
1.2 hrs on record (0.9 hrs at review time)
Esta molt be el joc
El joc em va molt fluid i de fps també em van molt be.
De fps va entre: 25 i 35.
Molta acció.
Ja que al matar un dels enemics, ja que un dels enemics, me sembla que es el que li pots treure un ull i desprès el pots llançar.
Encara que li hagi posat el gràfics en configuració baixa, el joc va molt fluid.
També està molt be que estigui el text en espanyol, però no hi ha veus en espanyol.

Valoració General: 7/10
Posted November 23, 2018.
12 people found this review helpful
105.7 hrs on record
Esta molt be aquest joc.
El sistema de combat es diferent, en altres jocs.
Te algun problema en el joc; bugs i te bona fluïdesa.
En gràfics; las texturàs, el paisatge i en general son bons o estan molt be.
Força entretingut.

Te una gran banda sonora i musica.
Un mon obert bastant gran.

En General; el recomano, es un joc diferent en altres, en el sistema Nemesis, un sistema de combat diferent, perquè està en espanyol i te veu espanyol.

Per al preu, jo el vaig comprar de oferta, però tot el pack (dlc’s i el joc).
A veure quina diferencia hi haurà entre, La Terra Mitjana: Sombras de Mordor i La Terra Mitjana: Sombras de Guerra.

Al final deixo aquest joc, en la missió del; el mensajero, ja que intentat fer aquesta missió, en molts intents, perquè te bastanta dificultat, per les criatures Ghrulls, l'acabaré quant vulgui, però m agradat bastant. (em sembla que es diu així)

Ja he completat la historia del joc o la campanya, m'agrada molt el final d’aquest joc

Valoració en General: 10/10
Apart de tindre alguns baixos de fps, està molt be aquest joc, es de agrair que estigui las veus i la interfície.
Posted October 29, 2018.
5 people found this review helpful
100.3 hrs on record
Va bastant be el joc.
La fluïdesa va be encara que superi 16 fps.
Es pot canviar la configuració, per posar mes qualitat o baixar la qualitat del joc.
On estan las finances; tant hi han les despeses d’enviaments que es utilitzar el taxi, que et tranporti d’un lloc a un altre, tambe hi han les despeses o cobraments del materialñ de construccio i per acabar els beneficisis que obtents de qualsevol, empresa que has agafat una comanda per construir qualsevol cosa. Que això esta a treballs, les comandes.
Hi ha un mapa, apretant la tecla esc.

El que fa mes mal d’aquest joc, es que el lloguer te l’augmentint, a mi les despeses actuals son:
El mes #21: 37.900€, mes #22: 42.400€, mes #27: 46.000€ i en el mes #33: 50.500€. Es molt estrany que augment, cada 3 o 5 mesos, no entenc perquè les despeses augmentent i segueixen pujen, però si es complicat tindre beneficis.

En el mapa es veu tot molt be.

Valoració en general: 6/10
Posted October 12, 2018.
1 person found this review funny
50.8 hrs on record (47.8 hrs at review time)
M’agrada el joc.
Sobretot està be, perquè estan be el mode historia de molt jocs de LEGO i també els de Marvel.
La fluïdesa del joc va be, sense cap problema i de fps fluid.
Si qualsevol jugador, domina be els controls, no son tan horribles com diuen alguna critica que he llegit, paciència per dominar els controls i es pot girar la càmera del jugador o del personatge, has de saber quin controls han de ser.
Es de agrair las veus en espanyol.

En General; els recomano només per aquells que els encanta, adorin i ja que per alguns jugadors que els agrada aquesta saga, la saga de LEGO o Marvel, en aquest joc està be el mon obert, ja que te una gran varietat de personatges.

Valoració General: 9.5/10
Posted September 22, 2018.
1 person found this review funny
23.6 hrs on record (16.7 hrs at review time)
Molt bon joc
Amb alguna cosa coincideixen aquest Counter-Strike: Source i el Counter Strike.
Amb la fluïdesa de aquest joc, cap baixada de fps, al contrari, que com a mínim no baixa 65 fps, a mes a mes va be.
En els servidors: n’hi ha de diferents, tan pot haver-hi servidors amb bots, com servidors sense bots, hi ha algun mode en algun servidor que quant elimines una quantitat de enemics, passes a una altre classe de armes de dins el joc, això consecutivament.
Els gràfics, ho tinc posat tot en alt.

Valoració General: 9.5/10
Posted September 17, 2018.
1 person found this review funny
1.9 hrs on record (1.7 hrs at review time)
M’agrada molt aquest joc.
Per aquest tipus de joc, cap problema, bons fps i bona fluïdesa.
Força entretingut.
També m'agrada ja que te veus en espanyol.
En els gràfics ho tingut posat tot o gairebé tot alt.
No puc jugar sol amb bots o el joc no em deixa jugar sol amb bots.
Tinc que escollir servidors, ja que me de conformar-me amb els servidors que hi hagin.

Valoració General: 9/10
Posted September 17, 2018.
< 1  2  3 ... 11 >
Showing 1-10 of 104 entries