3 people found this review helpful
Recommended
0.0 hrs last two weeks / 4,385.6 hrs on record (837.1 hrs at review time)
Posted: Dec 31, 2019 @ 4:46pm

M’ha agradat molt aquest joc.
La fluïdesa d’aquest joc va bastant be i de fps va be quan no estàs jugant amb partits de futbol.

Per haver provat o jugat, un Football Manager 2019, que hi ha una gran diferencia en el Football Manager 2019 i el Football Club Simulator FCS NS#19.
Jo no ho se, si aquest joc es dolent i els altres endarrerits son millors que aquest, però em puc permetre comentar, que m’ha encantat al joc.

Pots veure les estadístiques en viu quan estàs en un partit jugant-lo.
També te ensenyen las estadístiques, els partits que han jugat, els gols, las assistències que ha fet un jugador, las targetes.

Pots posar en grups separats, a jugadors que aprenguin, per exemple: tots els centrals o centro campista junts.

Amb aquest joc els fixatges no seran fàcils, amb algun jugador del seu valor molt car de preu que hagis de fitxar.
Hi ha un apartat de promeses dels jugadors, que volen jugar com a titulars, tenir mes minuts jugant, que no volen ser venuts o ser transferibles.
Hi ha el centre medic, te posen aproximadament quan li pot durar la lesió, que si cal prevenir quan un jugador te un refredat, la millor opció es enviar-lo a casa, hi hauran unes lesion que et poden durar dies o fins i tot mesos, et suggereixen que si el temps de la lesió es mes de 2 o 3 mesos, et deixen fer un fixatge o tindre un jugar filial al teu equip.

Valoració en general: 9.5/10
No li donaré el 10, ja que porta moltes hores o sinó, molta feina descarregar, tots els arxius, ja sigui com a mínim, totes les cares dels jugadors, també ocupa la seva memòria o les seves gigabyte.
La pagina web es la següent, a veure si la podreu veure o Steam m’ha la suprimira: https://www.fmsite.net/files/

Tinc descarregat imatges: d’estadis, escuts, poques imatges de les cares de jugadors, samarretes, crec que hi ha las imatges dels trofeu: ja sigui Europa League, Liga de Campions.

El Football Manager 2019 en comparació el Football Club Simulator FCS NS#19, no comento o no faig un anàlisis per desprestigiar el Football Club Simulator FCS NS#19, però te molt poques coses, en canvi el Football Manager 2019, te moltes coses que te agraden.

Ja tinc aquest títols: La Supercopa d’Espanya 2018/2019, la Copa del Rey 2018/2019, la Liga 2018/2019 i la Liga de Campions 2018/2019. En aquest nova temporada vaig per aconseguir i els que ja he aconseguit, la Super cup 2019/2020 aconseguida, la Supercopa d’Espanya 2019/2020 aconseguida. I per aconseguir: el Mundial de Clubs 2019/2020, la Liga 2019/2020, la Copa del Rey 2019/2020, la Liga de Campions 2019/2020.

Vaig per aconseguir en una sola temporada las 6 copes o trofeus.

Compreu-lo en rebaixes, es un consell, per ser un preu car, ja que no tens totes les imatges, de las que anomenat abans.
Was this review helpful? Yes No Funny Award