Products

Recent reviews by Pupupuuro

< 1  2  3  4  5 >
Showing 1-10 of 41 entries
No one has rated this review as helpful yet
4.6 hrs on record (4.5 hrs at review time)
Vanhojen flash pohjaisten nettiselainpelien fiilis ja meno TÄYDELLISELLÄ soundtrackilla höystettynä, jonka lopputuloksena tulee erittäin toimiva ja kehuttava kokemus. Haastettakin löytyy ja KUNNOLLA, jos päättää yrittää kerätä P-rankkeja kentistä.

Plussat:
+ MUSIIKKI, ehdottomasti vuoden paras soundtrackki!
+ Grafiikka, niin nostalgisen näköistä, ja todella eloisat animaatiot!
+ Ohjaukset, erittäin responsiiviset ja monipuoliset tavat liikkua kentässä.
+ Meno, täydellistä kaaosta, ja paniikkia kun kentästä yrittää paeta.

Miinukset:
- Skill issue, oon huono pelaamaan tätä :D
Posted November 26, 2023.
3 people found this review helpful
18.5 hrs on record
Early Access Review
Niin kauan hauska peli pelata kaverien kanssa kunnes pääset sienibiomedungeoneihin ja ragequittaat pelin epäreiluille mekaniikoille. 5/5.
Tää peli tuntuu jotenkin samaan aikaan nostalgiselta, mutta myös mukavan uudelta tuulahdukselta sandboxien maailmassa.

Mitä nyt itse hieman alle parikymmentä tuntia pelanneena voin todeta, tämä peli on kuitenkin varsin lineaarinen. Jokaisen bossin ja etenemisaskeleen jälkeen saa valmistettua yhden uuden armorisetin, sekä asesarjan. Hirveästi valinnanvaraa ei siis ole, muutaman vihollisilta tippuneen erikoisuuden lisäksi. Tämän lisäksi pelin vaikeusaste nousee todella jyrkästi, ja aina on melkeimpä pakko tehdä tuo uusi armori, ettei viholliset tapa yhdellä iskulla.

Grafiikat oikein mukavat, vaikka kosmetiikkaa saisi olla enemmän. Äänimaailmakin on kehuttava, ja tunnelma pysyy yllä hyvin.

7/10, nostaisin paremmaksi, jos antaisi enemmän vapautta valita, ja osa mekaniikoista rebalancettaisiin.
Posted November 24, 2022.
2 people found this review helpful
0.7 hrs on record
Muck.

Ymmärsitkö? Jos et, pelaa Muck.
Muck on värikkäällä ja lapsellisella grafiikalla varustettu selviytymispeli joka ei kuitenkaan ole lapsellinen vaikeustasoltaan. Turpaan tulet saamaan monta kertaa, koska Muck. Joudut aloittamaan monta kertaa alusta, koska Muck. Gameplay on hauskaa, ja hauskuus moninkertaistuu kun pelaat porukalla, koska Muck.
Ja tämä pakkaus on täysin ilmainen? Muck.
Posted December 1, 2021. Last edited December 1, 2021.
3 people found this review helpful
3.2 hrs on record (2.4 hrs at review time)
Early Access Review
Excitingly GRIPPING game with impressively ROUSING graphics and a surprisingly DEEP story.
I'll rate it 8/10 because it requires two hands at some parts.
10/10 when my girlfriend is playing with me. She enjoys it too.
Posted March 26, 2021.
No one has rated this review as helpful yet
1.2 hrs on record
Demoniwaifuja. Kuuma meno. Sain HELVETIN kovaa turpaan loppubossilta, siitä tuli puolet peliajasta. 5/5.
Posted November 25, 2020.
5 people found this review helpful
1 person found this review funny
5.0 hrs on record (1.6 hrs at review time)
Baba Is You näyttää sen että erittäin simppelillä grafiikalla ja idealla voi luoda täydellisyyttä hipovan pulmapelin. Kyllä suomalaiset osaavat yllättää.
Vedin tunnissa noin 30 kenttää läpi yli 200:sta, eli kenttiä myös riittää useaksi tunniksi, ja kyllä näissä alkukentissäkin ehdin jo hakata päätäni seinään pulmien jekkuisuuden takia.

Tässä suunnitelma mitä sinun pitäisi tehdä:
Game is Buy
Player is Happy
Posted November 27, 2019.
13 people found this review helpful
5 people found this review funny
531.0 hrs on record (167.4 hrs at review time)
Sama ohjelma tää on kuin Vegas 15. Ehkä muutama bugi litistetty siellä sun täällä, mutta graafisesti kaikki on samaa, ja crashailua löytyy silti paljon. (mitä muuta Vegasilta voi odottaa)

Mukana tulevat uudet efektit kuten kuvanvakautin ja motion trackeri ovat kyllä oikein oivat lisät, vaikka niitä harvoin käytänkin. Myös 360 videoiden editti on toimiva, vaikka sitä en tule tarvitsemaan.

Suosittelen nappaamaan alesta, tai sitten voit puhua merirosvojen kieltä.
Posted June 29, 2019.
2 people found this review helpful
1 person found this review funny
254.1 hrs on record (249.7 hrs at review time)
Se köyhänmiehen Overwatch joka on parempi kuin Overwatch. (Viihdyttävyydessä, ei laadussa)

Paladins on peli jota vihaan rakastaa. Buginen ja joskus unbalanced spagettikoodista kasattu torttu, joka toimii vaikka perunalla ja näyttää ihan kivalta grafiikaltaan.
Gameplay on nopeaa, ja eri pelityylejä löytyy hahmojen ja korttivalikoimien kautta, joka onkin se syy miksi tästä pelistä pidän.

Useiden vuosien aikana Paladins on kuitenkin käynyt läpi monien muutoksien, ja kaikissa en ole samaa mieltä. R.I.P paras gamemode eli kärryntyöntö. Ja kenen mielestä oli hyvä idea tuplata kaikkien projektiilien nopeus, jonka jälkeen Evie oli niin helevetin OP että se piti laittaa uuteen balancetusmyrskyyn?

Yksi asia ei ole kuitenkaan muuttunut eikä luultavasti tulekaan muuttumaan, eli kaikki ne lukuiset bugit ja glitchit. 5/5.
Posted May 28, 2019.
13 people found this review helpful
5 people found this review funny
1,411.6 hrs on record (718.2 hrs at review time)
Mitäs tästä voi sanoa. Erittäin paljon bugeja sisältävä kasa kuumaa sontaa, jota kuitenkin rakastan ja käytän joka päivä.
Paljon editointimahdollisuuksia ja plugineita, simppeli käyttöympäristö (suurimmaksi osaksi) sekä paljon crashailua. (joka tunti vähintään yksi crashaus). Tallennusnappia kannattaa hakata 24/7.

Vegas Pro 15 sentään toi toimivan nvidian näytönohjaimien kanssa renderöimisen pöydälle, ja se on ollut mahtava juttu mulle. Satoja tunteja säästetty tämän nopean rendaamisen ansiosta.

Onko 400€ worth ohjelma? No ei ole. Itse ostin alesta 99€, ja siihen hintaan voin suositella.
Mutta arvaan että suurin osa puhuu merirosvojen kieltä. :-D
Posted November 15, 2018.
5 people found this review helpful
2.4 hrs on record
Yksi parhaista partypeleistä mihin olen törmännyt. Piilotettu timantti, tämän pelin pitäisi saada enemmän näkyvyyttä.

Graafinen tyyli on suoraansanoen täydellisyyttä. Simppeliä, mutta kaunista.
Äänimaailma on myös todella hyvä, niin menevistä musiikeista poksahduksiin ja moottorien puksutuksiin.
Gameplay vauhdikasta ja todellakin hauskaa, varsinkin kaikkien muokkausten kanssa mitä voi valita asetuksista.

Yksinpeliksi ei kuitenkaan tätä kannata hankkia, pelin parhaus tulee siitä kun kerää kaverit sohvalle ja pääsee räjäyttämään heidät hengiltä. Brutaalia.

Ainoana miinuksena sanon sen että maailmoja on vain neljä erilaista, ja toivoisinkin niitä lisää omilla mekaniikoillaan.
Posted August 18, 2018.
< 1  2  3  4  5 >