Project Zomboid

Project Zomboid

Remastered Kitsune's Crossbow Mod
ROJAN_XD Oct 12, 2022 @ 9:15am
error when shooting, error al disparar
buenos dias estoy en la vercion mas reciente y me aparece un error cuando intento disparar no se que estoy haciendo mal alguien me puede explicar 41.77

Good morning, I'm in the most recent version and an error appears when I try to shoot, I don't know what I'm doing wrong, can someone explain to me 41.77
< >
Showing 1-5 of 5 comments
Karv Drogo Nov 13, 2022 @ 6:23pm 
Same for me. I've crafted a crossbow and bolts, but when I try to use the weapon, it doesn't work.
Xorpie Jan 1, 2023 @ 1:55pm 
A ver, ¿has probado usar solo este mod y ningún otro? Capaz que es algún conflicto entre mods que tiene instalado.
Francisco Jose Jan 6, 2023 @ 9:29pm 
Estuve testeando este mod hace poco, no noté ningún problema con este mod a la hora de disparar. Estoy jugando con casi 70+ mods.
Foxtrot Feb 11, 2023 @ 12:12pm 
Same, and the bolt disapears and I can't pick it up after shooting
morrigan2506 May 8, 2023 @ 6:09pm 
Olá, amo arco e flecha e amo esse mod porque mudou meu jogo pra melhor. Mas gostaria de ter ajuda porque as vezes da erro no meu jogo na hora que vou recarregar o arco. E dai aparece a mensagem erro na tela em vermelho e fica somando vários erros ate eu relogar por não aguentar mais os lags que começa a causar no jogo. Por favor me ajudem a resolver isso porque amo tanto esse mod que prefiro jogar dando erro do que tira-lo. =]
< >
Showing 1-5 of 5 comments
Per page: 1530 50