Garry's Mod

Garry's Mod

SNTE (Say No To Exploits - GITHUB OR WORKSHOP COLLECTION)
 This topic has been pinned, so it's probably important
YohSambre  [developer] Jan 29, 2019 @ 1:19pm
SNTE COMPATIBILITY / COMPATIBILITÉ SNTE ( Update 26 - 29/01/2019)
English :

hello everyone , you noticed the last update of SNTE that took place at the time I write on 29/01/219 allows you to finally see the SNTE ban pattern displayed in the system of your choice (GBAN, GEXTENSION, FADMIN, ULX).

The update has been tested however I open this discussion in case of problems and as followed in time (in case a gmodstore script changes radically for example), so if SNTE enters into conflict do not hesitate to report it here following the reporting template (not respecting your message will not be taken into account so make an effort on the explanations).

Second point I wanted to talk to you about, these are the addons "similar" to SNTE... clearly I advise you not to install several scripts of the same kind on a single server this will most certainly generate conflicts and I am not responsible for the code of other developers (although most are besides simple C/C or theft of our own table...), in short stay clear and install what seems to be the best to know who concentrates the most installation/satisfaction.

Thank you very much for the year 2018 these a pleasure to see your screenshots of players banned for exploit without forgetting the children I see sulking on the discord of "hack" in short a pleasure to help you all;)

French :

Bonjour tout le monde, vous avez remarqué la dernière mise à jour de SNTE qui a eu lieu au moment où j'écris le 29/01/219 vous permet de voir enfin le motif de bannissement SNTE affiché dans le système de votre choix (GBAN, GEXTENSION, FADMIN, ULX).

La mise à jour a été testée mais j'ouvre cette discussion en cas de problèmes et comme suivit dans le temps (dans le cas où un script gmodstore change radicalement par exemple), donc si le SNTE entre en conflit n'hésitez pas à le signaler ici en suivant le modèle de rapport (ne pas respecter votre message ne sera pas pris en compte alors faites un effort dans les explications).

Deuxième point dont je voulais vous parler, ce sont les addons "similaires" à SNTE.... clairement je vous conseille de ne pas installer plusieurs scripts du même type sur un seul serveur, cela va très certainement générer des conflits et je ne suis pas responsable du code des autres développeurs (bien que la plupart soient juste du simple C/C ou du vol de notre propre table de net...), bref, rester lucide et installer ce qui semble être le meilleur en terme d'installation / satisfaction.

Merci beaucoup pour l'année 2018 ce fut un plaisir de voir vos captures d'écran/vidéos de joueurs bannis pour exploitation ou simple rageux sans oublier les enfants que je vois bouder sur des discord de type "hack" voir méme certains forum en bref un plaisir de vous aider tous gratuitement et simplement ;)
Last edited by YohSambre; Apr 21, 2020 @ 4:58pm