Z-Man
Simen
Kristiansand, Vest-Agder, Norway
Currently Offline
Comments
Dec 28, 2013 @ 4:40pm 
Swag, jeg har ti venner, du kjenner noen av de du og. Det er gøy å ha venner her, for da kan vi chatte mens vi spiller og sånn.
Dec 28, 2013 @ 1:20pm 
Du er min eneste venn her..