Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Thats not true all the time ,and i rly doubt its something rare
At least for me, and my teachers keep insisting on everyone to ask if they dont understand anything of what the teacher explained ,and when someone does, he definetly takes his time to do so, but obviously if no one ask, he ll keep going
Boy, was I wrong.
i hate it when i just found the answer but my answer is actually is a key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key to get to another key and then the the damn answer
There is always THE way to do certain problems
You just need to get it and understand It
Oh wait, we're talking mAth here.
Maths is easy when taught properly. Quality of teachers is the most crucial factor here. First world countries have it easy.
2+2 = (1) + (1) + (1) + (1)