SpyCrabby
Italy

butt chug my baby glove
Currently Offline
About myself.
I'm some random italian that loves hanging out with friends and being bad at games.
Feel free to add me here but I mostly use Discord and Twitter to talk.
Favorite Game
last played on May 28
KitKat Jan 8 @ 5:51am
:nekoheart:
KitKat Nov 26, 2023 @ 10:59am
h:steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup::steamthumbsup:
dizzy Jan 11, 2022 @ 11:55pm
█████░█████
dizzy Jun 25, 2021 @ 1:18am
pyro gaming
SpyCrabby Jun 1, 2021 @ 9:44am
shut the ♥♥♥♥ up :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: :steamthumbsup: