10 people found this review helpful
1 person found this review funny
Recommended
0.0 hrs last two weeks / 53.3 hrs on record (51.9 hrs at review time)
Posted: Jul 17, 2016 @ 12:41pm
Product received for free

Early Access Review
Da jeg første gang spillede dette spil, kunne jeg ikke stoppe igen. Endelig et godt WW2 shooter.

Men nu... i takt med de har add'ed flere og flere ting - er alting blevet totalt ubalanceret.

Fx. som tanker, man skulle tro, det var andre tanks, man var mest bange for, men NEJ. Det er alle de små hurtige infanteri bumser, som drøner rundt med miner, granater osv. 1 SKUD - 1 SKUD og du er død. Mens det kræver mange skud fra ens MG for at nedlægge. I forvejen er det svært at orienterer/bevæge sig i spillet, som tanker. Især i byer og lignende. Så gamet som tanker har egentlig bare udviklet sig til en langsom tung sniper. Det sørgeligt! Men hov - dette er jo realistisk - at det er svært at se osv. Bare ærgerligt det andet har udviklet sig så skidt.

Løsning: Gør det nemmere at se eller bedre panzer - evt. mulighed for at ødelægge tracks eller andre dele og så nedsætte skade fra anti tank våben til et mere realistisk leje.

Vil stadig anbefale spillet, det er et udmærket GRATIS spil. Bare nøjes med at "lege" soldat, det andet er spild af tid at opbygge. Så må vi vente til battalion 1944 og se hvad det bringer. Man kan jo altid håbe.
Was this review helpful? Yes No Funny Award
1 Comments
Mr_GUNGADIN Aug 2, 2016 @ 9:24am
Bent i virkeligheden ville en mine eller and panser granat der skulle sættes på kampvognen faktisk sætte kampvognen ud af spillet, dog ikke smadre den så meget, men sådan en mine kunne sagtens smadre bæltet af eller hvis man satte den ved tårnet kunne tårnet blive sprængt af