Age of Mythology: Extended Edition

Age of Mythology: Extended Edition

Stinkys Overhall Mod
Feedback
My Favorite mod! But...

I tested and loved this mod but some things could be improved, here's what I thought:
.The Buff on the heroes was incredible, some of them deserve a certain amount of attention, being able to revive as in the campaign (except they would do them for example because it would be very appealing) in higher eras the heroes could use their special attacks more frequently, (some extra modifications can be made like Perseus's special attack works on a wider variety of enemies) it would be really cool if, for example, all the heroes had some special attack, here's my feedback
In the case of mythological units, I didn't like the fact that you were limited to one even though it was very strong, it would be interesting if they were a little weaker but stronger than normal and we could make more of them, which could cost more, that would be great!
Another thing that bothered me is the fact that we couldn't make towers apart from the walls, the idea of towers on the walls is very incredible but we could have the freedom to do them outside as well.
.About the changes to the titan, I loved it because it actually didn't make sense that he couldn't cross the water, he's gigantic, and in the base game he's powerful but not at the true level of a titan, the idea now is that a titan can be stopped just for another and that was wonderful, it gave a lot of value to the titans.
About the powers having a cooldown, it was perfect, some are very strong, maybe increasing the time a little would improve, for example in one game I made 4 sons of osiris, it was difficult to stop, but it's worth remembering that I was just testing I'll be back to give better feedback on the powers (I haven't tested them all and will test them more often)

The rest was incredible! Don't give up, bring us updates, and thanks for the mod.

PORTUGUES

Meu mod Favorito! Mas...

Testei e amei esse mod mas algumas coisas podem melhorar aqui fica o que achei :
.O Buff nos herois ficou incrivel, alguns deles merecem uma certa atenção, podendo reviver como na campanha ( exceto faraos por ex porquê ficaria muito apelão ) em eras mais altas os herois poderiam ultilizar seus ataques especiais com maior frequência, (algumas modificações extra podem ser feitas como o ataque especial de Perseu funcionar em uma variedade maior de inimigos ) seria muito legal se por exemplo todos os herois tivessem algum ataque especial, fica o meu feedback
.No caso das unidades mitologicas eu não gostei do fato de você ficar limitado a uma mesmo sendo muito forte, seria interessante que elas ficassem um pouco mais fracas porem mais fortes que o normal e podessemos fazer mais delas podendo custar mais caro seria top demais!
.Outra coisa que me incomodou é o fato de não poder fazer torres a parte dos muros, a ideia das torres nos muros é muito incrível mas poderiamos ter a liberdade de fazer fora também.
.Sobre as mudanças no titã eu amei porquê de fato não fazia sentido ele não poder atravessar a água ele é gigante, e no jogo base ele é poderoso mas não no verdadeiro nível de um titã, a ideia agora é que um titã possa ser parado apenas por outro e isso ficou maravilhoso deu muito valor pros titãs.
.Sobre os poderes terem cooldown ficou perfeito, alguns estão muito fortes talvez aumentar um pouco o tempo melhore, por ex em uma partida fiz 4 filhos de osiris dificil parar, porem vale lembrar que estava apenas testando voltarei para dar um feedback melhor sobre os poderes ( não testei todos e testarei mais vezes )

No restante ficou Incrivel! não desista, nos traga atualizações, e obrigado pelo mod.

ESPANHOL

¡Mi mod favorito! Pero...

Probé y me encantó este mod, pero algunas cosas podrían mejorarse, esto es lo que pensé:
.El Buff de los héroes fue increíble, algunos de ellos merecen cierta atención, pudiendo revivir como en la campaña (excepto por ejemplo porque sería muy atractivo) en eras superiores los héroes podrían usar sus ataques especiales con más frecuencia. (se pueden hacer algunas modificaciones adicionales, como que el ataque especial de Perseo funciona en una variedad más amplia de enemigos) sería realmente genial si, por ejemplo, todos los héroes tuvieran algún ataque especial, aquí está mi opinión.
En el caso de las unidades mitológicas, no me gustó el hecho de que estuvieras limitado a una a pesar de que era muy fuerte, sería interesante si fueran un poco más débiles pero más fuertes de lo normal y pudiéramos hacer más de ellas, lo cual Podría costar más, ¡sería genial!
Otra cosa que me molestó es el hecho de que no podíamos construir torres aparte de los muros, la idea de torres en los muros es muy increíble pero podríamos tener la libertad de construirlas afuera también.
.Sobre los cambios al titán, me encantó porque en realidad no tenía sentido que no pudiera cruzar el agua, es gigante, y en el juego base es poderoso pero no al verdadero nivel de un titán, la idea ahora es que a un titán se le puede detener solo por otro y eso fue maravilloso, le dio mucho valor a los titanes.
Lo de que los poderes tengan tiempo de reutilización, estuvo perfecto, algunos son muy fuertes, tal vez aumentar un poco el tiempo mejoraría, por ejemplo en un juego hice 4 hijos de osiris, fue difícil detenerlos, pero vale recordar que lo estaba. solo estoy probando. Volveré para dar mejores comentarios sobre los poderes (no los he probado todos y los probaré más a menudo)

¡El resto fue increíble! No te rindas, tráenos actualizaciones y gracias por el mod.