veegaz
South Georgia and the South Sandwich Islands
 
 
No information given.
Currently Offline
Artwork Showcase
Odpalony paintballowiec 100%
https://cskatowice.com/topic/39968-szok-i-niedowierzanie/?tab=comments#comment-268502

https://cskatowice.com/topic/34557-17032019-1700-peel-vs-vegaz/

https://cskatowice.com/topic/34565-17032019-2000-domin-vs-vegaz/

https://cskatowice.com/topic/35239-granie-mix%C3%B3w-z-vegazem-d/?tab=comments#comment-243734
https://plays.tv/video/5ce04112acc9a5645a/vegaz-hory-poyep-d
https://plays.tv/s/MD5lJbaCcXDk

https://greenhaze.pl/topic/35176-k4t-klaszycznego-dostaje-bany-na-klasach-x-d/?tab=comments#comment-211633
https://greenhaze.pl/topic/34942-veegaz-5-minut-gry-x-d/?tab=comments#comment-210436
https://ganjaskill.eu/topic/60006-tak-na-w%C5%82asne-%C5%BCyczenie-%C5%BCeby-udowodni%C4%87-p%C5%82aczkom/?tab=comments#comment-260824
https://ganjaskill.eu/topic/59777-a-gdyby-tak-immunitet-dla-vegaza-xd/?tab=comments#comment-260173
https://ganjaskill.eu/topic/58270-xdd/?tab=comments#comment-252221
https://ganjaskill.eu/topic/57659-inny-nick-i-od-razu-banicja-3/?tab=comments#comment-249500
https://ganjaskill.eu/topic/57417-vegazk4t-x2/?tab=comments#comment-248383
http://amxbans.ganjaskill.eu/ban_list.php?bid=262458
http://amxbans.ganjaskill.eu/ban_list.php?bid=262401
https://greenhaze.pl/topic/35428-mo%C5%BCe-mam-anty-ss-kto-wie-3/?tab=comments#comment-212747

GanjaSkill.eu [PaintBall]: Gracz K.A.R.P.I.K zgłasza, że veegaz2k18 ma WH
GanjaSkill.eu [PaintBall]: Gracz K.A.R.P.I.K zgłasza, że veegaz2k18 czituje
GanjaSkill.eu [PaintBall]: Gracz 420 zgłasza, że veegaz2k18 ma WH
GanjaSkill.eu [PaintBall]: Gracz Redcross zgłasza, że fuego de ma WH
GanjaSkill.eu [PaintBall]: Gracz Fassat^^ zgłasza, że fuego de czituje
Admin [MvP's] Tijanicaa^: ban veegazk4t za stalno , razlog: ss and demo on group.

julcia. : ok odpalony brawo

FREEEJJZZZZI*} : Szymon kogo uwazasz ze best gracza pb?
`Szymon #1 : Na ten moment
`Szymon #1 : tego bota
`Szymon #1 : vegazika
FREEEJJZZZZI*} : +1
<3

мӏоDу кӏоцтz : co zrobil

XxReFleXzz : prawda jest tak ze bez wh grasz jak pizda :D

AWATARKJ : vega wylcz wh

yellowmachine : veegaz niby nie jest odjebany? xd

aKeR : wylacz te bh gosciu

HEHESZKY : dobre tam info ktos Ci na tsie daje ziomek

SmackShow : veegaz is freakin awesome

Kreki : youre moving too clean

MMMM Puuuu : jaki kurwa odpal

Turk : veegaz always good

Qbiczek_420 : vegaz podejrzany cos jestes xd

cbX4 : veega i love you game style = respect+

KAZIU : odpa ljebany

emcin : skad wiedziales
emcin : cziterze mierny

{Kosiarz} : offaj to kurwa

~Egzotyczna~ : no ciekawe skad wiedziales ze jestem ta

[22:01]
rime;]:
co za czita masz
[22:03]
rime;]:
te sgs
takie dziwne
;]

wsh'09 : jebany

Maciek Te : wh jak chuj

Natatoku : veegazk4t jak na wh leci xDD

Kubr$ : jasne

Fajnyjestemnie? : jakie wh

Sternis : vega wh

nigrinyatko : nice wh

PROsiaczek : vegaz wylacz to'

Mitrixxx : co za odpaleniec

FaNtAsTiC : citer

Austria | CSSetti.pl : zebys vege w piekle sie smazyl

'hyp3r3k : grajac przeciwko vegazowi nie da

siue nie przeklimac

Monty_ : wh vegaazk4t

maru4er : veegaz ty kurwa jakis wszechwiedzacy jestes
maru4er : nie wierze w to

IG:FABRYKA_DRIFTU : szybki jebaniec xd

/Bajeczny/,s : vega z cos ma

DomisSKCar : wh xd

mechaniczna czajka. : dojebany movment ,P

essaboy420 : vega jestes pojebanyxd

zabjiak@ : hacker
zabjiak@ : naglew wie jak lece zeby stzlic xdd

Do_Upadlego : react always in perfect time...

Magiczny gość ;) : psychol ,-,
Magiczny gość ;) : kozak jestes w chuuuuuj ,D

FIGhT3[R] !!! : CITER

'ᴢɪᴊᴊᴋᴀ : hory
dupa5 : pojep

Kojot xD : ten 1 w ct nie jest odpalony?

Patrys!!! : kto mi powie jak on tak lata?

bIGdICk : lurwa z ta vegeta sie nie da grac

Malibuuu.19` : ja sie cb boje czlowieku
Malibuuu.19` : albo jedziesz zajebiscie na wh albo jestess mistrzem pb

Big Brother : dziwne ze na duzych mapach wiedziales gdzie kto jest

mladenovskki : vegaz wtf bro

SPECIALIST : hack

SaDooVsKy : ta ty przez scianyt sporo widzisz
SaDooVsKy : i sie nie kryjesz nawet xd

x7_9k : veegazk4t wez ty odpale xD

x7_8k : vegeza odpal

Agonia. : niesamowity ten vegazz

Suchy_23 : ciekawe skad wiedziales

EYAD IS PRO : aim bott

Doctor : cheater veegaz

MICH4LX :OOO : on jest za mocny

:: Bl00wn4P :: : to dobre Skrypty

Devilek : vegaa normalnie koksxd

GING.20 : vega pro max

Devilek : matko boska na chetach jeses czy co

AK 47 RA RA RA : vegaz ty swirze

NeoneT : kurwa na wh

gabrielo : having vegeta in enemy team is a cheat code

Esma Redzepova : vegaz u are really good

[VIP] EGY ! MaLK : i good but u insane

SZ@M@T@ : begeta jakie wh

Dylus : jak ty tak szybko biegasz?

youyou : wtf

*DEAD* PolBlanta : veegazkat amnesia przy twojej grze
*DEAD* PolBlanta : daj fory :D chopie

tataaaa : za szybki jestes

Pierre Dollini : gurwa pegaz ale sie fajnie oglada jak grasz xd
Pierre Dollini : nie wiem czy widzialem bardziej plynny movement kiedykolwiek xD

Umer : he is the best paintballer
Umer : veegaz can go top1 easily
Umer : coz you are the hero of here

Bu|J@G@ : Vegaz not wh just pro ahahahahah
Bu|J@G@ : stupid hacker

Pa!nt'S|*CRYSIS : dobar je vegaz

[22:05]
fvesfhsefise`:
nie chcesz mi powiedziec, jak tak szybko popierdalasz?:D

mama pracuje na roxie : chlop kurwa skacze jak malpa i 2x szybciej chodzi niz inni

.::*BR@TE MIILI*::. : citer

DRAGON ( S A M ) : VEEGAZ$TK you beast MOVEMENT

Black_Zombe : haker

AG AIMBOTER : vega is legend

FURY/ENES ETK : veegazk4t=2000km/s

(G@) zajaczek z | radosne alpaki : u Cb vegaz ta gra to pewnie wygląda jak zabawa w mase fragów co runde :P

/Cyber/ : is hacker

2009 : pro

unnamed : veeqz is hacker

randomz`;). : ni9e da sie typa ograc

loleeek : no chlop jest kotem

kostiii : odpalony cwel

-->DESTROYED<-- : u hacxk

Kicked : "Admin lunaaaa<3 te je banovao za stalno. Razlog: whhhh. Vidi konzolu za detalje. ."

its.mdxx : vee legend

|DS| Natsu : vegez wyjdz odpalencu

Widze Cie : ten to calkowicie wymiata

[VIP] ҳҲҳ | ᴷᴬᴹᴵ : veegazk4t
[VIP] ҳҲҳ | ᴷᴬᴹᴵ : is hacke

AG AIMBOTER : vega is hacker

rudydy : ch o co conice wh szmato jebana

Lay Low! : to bylo takie twoje
Lay Low! : jestes zajebiscie dobry

.3 : lol whats is the speed fk u

FLEEXING AKA SGS : veegaz die hard

NaVi # GING.20 : Yeah Pro

Meras : ale wh cwelu jebany !!!!!!!!!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ : vibe dobry triger

Gele : veegazk chiter e sve mu ebam u picka

hamid dz : veegazk4t 100%100 pro

KvYtK0~. : jak ten vegaz ma taki zajebisty movement wtfDw
KvYtK0~. : jestes takim szefem typie

qLaSh_Tn : nice game bro


Medine : veeg wow

itx Kroos 8 : he have SGS

LysiejacyGrubas : jeanby ma wh

DYNAMIT : po chu wszedles? xd

Madzia. : bunny hopa ma lol

ADMIN lunaaaa<3: vote custom "BAN VEGAZIK"
lunaaaa<3 voted for option #1
Amko King voted for option #1
NaVi # GING.20 voted for option #2
_____$$$$SAMEER$$$$$$_____ voted for option #1
Kondziook4t voted for option #2
Ebonistry voted for option #1
[VIP] veegazk4t : XDXDDDDD
Xxx_________________ voted for option #1
veegazk4t voted for option #2
Bruno*Contagem-MG voted for option #1
@SKUL@ voted for option #1
------$SAMER$------ voted for option #1
Voting successful (got "8") (needed "6"). The result: ban veegazk - yessss

thC . : sie garlo na hns
thC . : wudze

Zającowa : akurat mowie "poogladam sobie vegaza lubie jak gra xd

Boski_Zeus: Kot w chuj

[21:06]
Xyz.:
ale ja lubie patrzeć jak Ty grasz XD

UwUe : xd co gosc robi

cHam : ty ykurwo
cHam : z sh

Klau dia : jakies info z dupy czy coo

LFH : vegaz co odpierdala xD

Madziula ;3 : pegaz wkurwiasz mnie juz xd

TA MUCIŃSKA KURWA‎ : co za kurwa odjeban
Favorite Game
Recent Activity
3,434 hrs on record
last played on Jun 16
1,113 hrs on record
last played on Jun 3
0 hrs on record
last played on May 31
rzanetka ೯ Jan 14 @ 4:06pm 
*DEAD* penis.exe : rzanetka gdzie twoj przydupas?
:: BomBa -ES-™ Dec 27, 2023 @ 4:25pm 
-rep ♥♥♥♥♥♥ mental cheater
Denúncia sobre veegaz enviada. ID da denúncia: 3658717452872712218
:: BomBa -ES-™ Dec 27, 2023 @ 4:08pm 
-rep cheater
Denúncia sobre veegaz enviada. ID da denúncia: 3658715296799129737.
SolotovssS Aug 30, 2023 @ 9:47am 
-rep hacker
QQeasy Aug 22, 2023 @ 9:22am 
ban him hacker
Elloo Apr 15, 2023 @ 2:33pm 
krul