Install Steam
sign in
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Bahasa Melayu (Malay) BETA
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem

Fiji
noob
är du seriös? jag såg ju på demot
du rör dig som en riktigt bot asså
inte smurf nånstans.
du är en bot.
därför du satt på fusk ju lol
jag spelar på ett noob account och snubben o hans lag har ingen chans
så han tror alla i mitt lag fuskar
så han går seriöst och sätter på fusk
vilken f0kin bot asså.
sämsta personen jag någonsin mött
hur dålig får man bli?
♥♥♥♥♥♥♥ bot deleta cs nu tack