STEAM GROUP
Sniper: Ghost Warrior [Nor] BiB
STEAM GROUP
Sniper: Ghost Warrior [Nor] BiB
0
IN-GAME
3
ONLINE
Founded
June 15, 2010
110 Comments
Mar 14, 2013 @ 12:43am 
har akkurat forhåndsbestilt 2-ern <3
Apr 17, 2012 @ 12:25pm 
Elsker spillet forever
Dec 11, 2011 @ 1:33pm 
SGW er sy rått. <3
Nov 29, 2011 @ 6:03am 
er det noen som vet hvorfor det er komplett umulig å invitere venner til privat kamp. bli med i spill knappen er grå og går ikke å trykke på, har testa både online i spill der vi begge var logget inn online men ingenting nytter
er virkelig steam så f....dårlig. kommer rett fra ps3 og xbox360 og dette får meg ikke i noe godt humør.
Feb 7, 2011 @ 11:40am 
hey, laster ned sniper ghost warrior nå.
har dere noen tips ?
Nov 21, 2010 @ 4:25am 
er der nogen der vil spille multiplayer med mig
Jun 28, 2010 @ 7:50am 
Var på Sniper i går kveld.....8-9 servere var oppe. 2-3 med bra kvalitet....vansklig å spille MP. + ikke helt fornøyd med kvaliteten på spillet...mye bugs/gltches. Vel,vel...elsker sniping...så måtte jo teste det ut =)
Jun 26, 2010 @ 11:58am 
har jo sett at man kommer deg inn på server me dålig/middels quality
Jun 26, 2010 @ 9:27am 
svar til Sander^^ det er fordi det er for dårlig nettverk på serveren...hvis du ser etter på høyre side så ser du en quality checker på alle serverne...du må nok være litt tålmodig for å komme inn på noe sånt som max quality servere...
Jun 26, 2010 @ 6:44am 
jeg får bare Connection to host timed out på multiplayern ;(
Jun 26, 2010 @ 5:49am 
jeg har et lite problem...jeg kommer til missionen med navn The end is near når jeg skal ta missionen kommer jeg til base 1 som du skal snike deg gjennom...jeg blir sett selvom jeg dreper alle der og alarmen uler-.- hjelp vær så snill^^
Jun 25, 2010 @ 5:02pm 
Jeg og får "connection to host timed out" blir sikkert fikset snart
Jun 25, 2010 @ 1:02pm 
Får bare conntection to host time out... please help
Jun 25, 2010 @ 10:28am 
vet ikke.. men klarte den på den dummeste måten.. (hoppe igjennom banen) x)
Jun 25, 2010 @ 9:55am 
hva heter den banen?
Jun 25, 2010 @ 9:03am 
noen som har kommet til den banen?
Jun 25, 2010 @ 9:02am 
Jeg kommer meg ikke videre! Det er noe som er feil med banen.. kommer meg til siste telt også sniker jeg meg ut men.. folka ser meg for det!!
Jun 25, 2010 @ 8:59am 
Ei, hva skal jeg gjøre på den banen der man skal snike seg igjenom en sånn leir? :S eller stopper spillet der pga en bøgg?
Jun 25, 2010 @ 8:54am 
Det er ikke branmur næi. Prøvde å slå av den. funka ikke.
Jun 25, 2010 @ 6:39am 
Noen som får til multiplay... ?
KOmmer ikke inn på servere... og ikke kan man hoste spill heller... noen som får til? Brannmur eller?
Jun 25, 2010 @ 6:03am 
Og på singelplayeren er det ett oppdrag som er bøgga.....
Jun 25, 2010 @ 5:42am 
WTF er feil me mp'n da? kunn 2 servere som det går an å joine? lol
Jun 25, 2010 @ 3:19am 
Kjøpte akkurat spillet.. håper det er fett :o
Jun 25, 2010 @ 2:19am 
Viste seg at det bare var ett midlertidig problem. Når skal jeg spille!!! :D
Jun 25, 2010 @ 2:17am 
Hva faen? Når jeg starter spillet så kommer det opp en liten rute: "Serial key is invalid". Hva faen? Jeg har kjøpt spillet på steam jo! :S
Jun 24, 2010 @ 6:47pm 
45min nedlasting. Lets play =)
Jun 24, 2010 @ 5:32pm 
ikke snakk... 4 her :p
Jun 24, 2010 @ 5:18pm 
Hater det treige internettet mitt!!! grrr 1 time igjen >.<
Jun 24, 2010 @ 4:32pm 
ja nu ska jeg begynne å høre på deg...
Jun 24, 2010 @ 4:19pm 
Jepp som jeg sa Kvart over 1 :P
Jun 24, 2010 @ 4:17pm 
Det var verdt å holde seg oppe noen minutter esktra! hehe :p
Jun 24, 2010 @ 4:16pm 
Tid for installering!!!! :DD JAAA!! :D
Jun 24, 2010 @ 4:09pm 
HER ER DET!!! Det er nå klart for installering!!!! :D:D:DD
Jun 24, 2010 @ 3:48pm 
Går utifra at alle som er Online venter på Releasen? :P Tror bare dere kan gå til sengs... Viss spillet ikke har komt innen kvart over 1, så kommer det nok ikke før imårra.. :(
Jun 24, 2010 @ 3:29pm 
samma hvor lengesiden di skulla releasa spille. de er jo altid for treige uanset! Samme med mappacken på cod mw2. måtte vente 2 timer etter releasen :S
Jun 24, 2010 @ 3:26pm 
24....mener du vel?
Jun 24, 2010 @ 3:10pm 
jepp, nu sku dæm virkelig ha release den, men dæm e jo 6 tima back oss på klokka så d e vell ennå 25 hos dæm
Jun 24, 2010 @ 3:04pm 
vet du at det er 25th?
Jun 24, 2010 @ 2:26pm 
2 tima igjen.... men blir sikekrt bare å spille singel player på pirat versjon
Jun 24, 2010 @ 2:21pm 
prøv å se etter kl 00:00
Jun 24, 2010 @ 2:02pm 
Jeeesus da...jævla drittprogram :S missliker steam bare mer og mer...vet vi klokkeslett?
Jun 24, 2010 @ 2:01pm 
haha
Jun 24, 2010 @ 2:01pm 
Men serriøst da folkens! Spillet skulle vert gitt ut for 5 timer siden! Jeg skulle ha sittet å spilt et sykt bra spill på denne tiden her! Begynner å bli sykt utolmodig :S
Jun 24, 2010 @ 2:00pm 
Steam faila.. det er 25 ikke 24..
Jun 24, 2010 @ 1:59pm 
LOL : "Sniper: Ghost Warrior was a blast to play, and a serious contender for my “best of show” pick. While it did not win, it is absolutely going to be a day 1 purchase. The game releases on June 25th in Europe, and June 29th in North America for the PC and Xbox 360."
Jun 24, 2010 @ 1:45pm 
må jo d siden steam e så ♥♥♥♥♥♥♥ træg
Jun 24, 2010 @ 1:44pm 
omfg
Jun 24, 2010 @ 1:38pm 
Det er nå merklig at "piratene" får spillet ut før Steam???...sier litt om Steam!
Jun 24, 2010 @ 1:38pm 
4tima til jeg kan spille den