ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Visual
Logical
Verbal
A lot of the skills learned in them can be taught. Schools just don't.
Don't feel sad.
Intelligence quotient tests are undependable because they're snapshots, and therefore you should not put much trust in them.
For example, if you are tired, anxious, or have trouble concentrating, when running the test, you will get a false result.
I could believe that geniouses tend to suffer more because of their mind, but anything less of a genious i wouldn't. And even then suffering is not same as mental health disorder.
True.
That article is pretty accurate, at least regarding several highly intelligent people I know.
They have some of those problems.
"The present study surveyed members of American Mensa, Ltd. (n = 3715) in order to explore psychoneuroimmunological (PNI) processes among those at or above the 98th percentile of intelligence."
So basically the geniouses, what i just said. Top 3 percent.