Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
Learning to write is dumb.
They should just teach kids how to text message with short abbreviations and teach em the meanings of emojis.
I do know that I sucked at economics essays though, because for the life of me I could not understand how economics work.
E = a reference to the story that supports the thematic statement you created.
A = how or why does this reference support the thematic statement you created?
C = connect to another reference from the same text.
E = expand on the thematic statement you created by discussing how it relates to the world in a broader context or how it relates to what you already know about the idea.
I don’t really know how I did it, I just wrote mine as though I was trying to debate and convince the reader to see my point of view.
2008-2013
Two teachers
Three editors