sinister(NL) Oct 9, 2014 @ 10:51am
Alle spellen kwijt. storing of gehacked?
Hallo lieve gamers,

ik kreeg gisteren een mailtje van Valve Steam dat er iemand via mijn I.P. op mijn account heeft gezeten, maar ik zelf was de hele dag weg en had alles dicht.
Nou wou ik vandaag een spelletje spelen, maar tot mijn verbazing zijn al mijn spellen weg.
dus mijn vraag is: heeft steam een storing of ben ik gehacked?
als ik gehacked ben, is er dan iets wat ik hieraan kan doen?
ik ben bang dat ze al mijn spellen hebben verwijderd...
P.S. is er een manier waardoor ik met steam of valve zelf in contact kan komen?
alvast bedankt.
Mvg
H.P.C.M Lefevre
< >
Showing 1-9 of 9 comments
waarschijnlijk ben je gehacked en daar kan je zover ik weet niks aan doen
Logbia Oct 9, 2014 @ 11:00am 
Scan je computer met Malwarebytes is wat je k unt doen om eventuele virussen te verwijderen (gratis programma).
Daarnaast vraag ik me echt af of je account gehacked is.
Je games verdwijnen niet zomaar van je account wanneer je ze eenmaal geactiveerd hebt. Ik snap dus niet helemaal waar je problemen mee hebt. (want je hebt nog wel steeds toegang tot je account). Tenzij dit een ander account is natuurlijk.
Daarnaast...zet steamguard nooit uit, het is er niet voor niets.
Last edited by Logbia; Oct 9, 2014 @ 11:01am
landonhuber961 Oct 9, 2014 @ 11:01am 
What up JJB
justin_brandner Oct 9, 2014 @ 11:04am 
ay yooooooo
Keni Nov 8, 2014 @ 1:17am 
dfgdfg
sinister(NL) May 31, 2017 @ 6:26am 
ik probeerde vandaag op mijn oude pc op steam te komen het duurde allemaal wel lang en ik zag een service taal denk ik ,ik kon het niet lezen en zo was alles van steam .Dus ik begin nu wel te denken dat er iemand op mijn account heeft gezeten en nog zit want ik zat er net op en patz er werdt eruit gegooid
Last edited by sinister(NL); May 31, 2017 @ 6:26am
sinister(NL) May 31, 2017 @ 6:27am 
en even erop terug te komen er zijn tegenwoordig wel handige harry's die alles zo omzeilen
Omega May 31, 2017 @ 6:56am 
Dubbel check dat je op het juiste account bent ingelogt.

Je kan je games niet kwijt raken. Het kan wel zijn gebeurt dat iemand op je account heeft gezeten en je games in je bibiliotheek ontzichbaar heeft gemaakt. Verander direct je wachtwoord! Controleer de store pagina van de games om te kijken of je ze nog in je bezit hebt, zo niet neem dan contract op met steam support.

https://help.steampowered.com/nl/
Last edited by Omega; May 31, 2017 @ 6:58am
< >
Showing 1-9 of 9 comments
Per page: 1530 50

Date Posted: Oct 9, 2014 @ 10:51am