Kwiznix Jun 29, 2014 @ 3:13am
geen ideal / no ideal
Dutch:
aangezien paypal loopt te ♥♥♥♥♥♥ omdat ik in duitsland woon, wil ik met ideal betalen maar bij betalingsopties staat er geen ideal tussen, bij een kameraad wel, iemand een idee?

English:
Paypal wont work for me because i live in Germany, and mij paypal account is dutch. when I try I get an error. So i want to pay with ideal, but there is no ideal in the list of payment options. friends of my have ideal in their payment options list, but I haven't. Someone who can help?
< >
Showing 1-7 of 7 comments
spoof Jun 29, 2014 @ 3:14am 
de oude oplossing was de nederlandse link gebruiken maar of dat nog werkt weet ik niet.
http://store.steampowered.com/app/620/?cc=nl

?cc=de voor de duitse winkel.
Last edited by spoof; Jun 29, 2014 @ 3:15am
Kwiznix Jun 29, 2014 @ 3:18am 
Thnx!! steam is bij mij volledig in het nederlands, maar toch stond die er niet tussen, met de nederlandse wel! geeft nu aan dat er fout is opgetreden, maar dat kreeg ik net ook al bij paypal, dus ff afwachten nog
spoof Jun 29, 2014 @ 3:20am 
mijn link heeft niks met je personelijke taal setting te maken.
je kan er de andere winkels mee bekijken.

dit was de oplossing die steam support aan mensen gaf maar ik denk dat het niet meer werkt.
Last edited by spoof; Jun 29, 2014 @ 3:21am
Donatus Jun 30, 2014 @ 6:12am 
Ik woon in België als Nederlander en zou het ook handig vinden om met Ideal te kunnen betalen.
spoof Jun 30, 2014 @ 6:14am 
een handige omweg is een skrill account nemen daar heb ik ook een debit kaart van maar die heb je niet nodig.
ken je met ideal in een paar seconden op je skrill account geld gooien en op steam mee afrekenen.

kan ook met paypal tegenwoordig maar met minimaal €25 bij skrill mag elk bedrag.

sorry dat ik daar niet eerder aan heb gedacht , beter als op steam support wachten.

wel checken of skrill een betaal optie is op je locatie buiten nederland.
anders heb je wel die debit kaart nodig die werkt prima op steam.
Last edited by spoof; Jun 30, 2014 @ 6:38am
Locutes666 Aug 11, 2014 @ 4:12am 
is er reeds een oplossing gevonden hieromtrent?
MProfile Jan 1, 2015 @ 12:50pm 
Mark: aankoop in een browser doen en vervolgens &cc=nl toevoegen aan de url. (Dan wordt het bijvoorbeeld https://store.steampowered.com/checkout/?purchasetype=self&cc=nl )
< >
Showing 1-7 of 7 comments
Per page: 1530 50

Date Posted: Jun 29, 2014 @ 3:13am