Hjælp til konto
" Dette er skrevet af ven af denne profil "
Jeg står i den sure situation at jeg har fået hacket min computer og min email som så har gjort at jeg ikke kan komme ind på min mail længere .. kan ikke huske mit konto navn og kan efter min email er hacket ikke bede den sende til min email .. er der nogen måde at finde ud af mit konto navn eller få den igen ... Jeg kan kun koden ..
HJÆLP MIG !!!
< >
Näytetään 1-15 / 18 kommentista
Acey 18.6.2014 klo 10.36 
Din ven må nød til at kontakte Steam Support, men det bliver nok svært at skaffe beviser at det er hans account. Har han eventuelt brugt kredit kort eller købt et Steam Wallet Card (bon) som kan vise til Support?
Viimeisin muokkaaja on Acey; 18.6.2014 klo 10.37
Han har købt spil flere gange med sit mastercard , så sent som for et par dage siden købte han ootp14 ( Baseball manager spil )
Acey 18.6.2014 klo 10.43 
Han kan måske vise det til Support, altså hvornår han købte det, hvor meget det kostede osv.
Det ville dog være bedst hvis han også kunne vise mailen han fik da han købte spillene
Kan han jo ikke da det er den der er blevet hacket :(
Acey 18.6.2014 klo 10.57 
Yeah, som sagt kunne det være godt til at vise Support, men siden den er blevet hacket, må han vel nød til at vise noget andet.

Har han andre ting?

Altså CD-Keys fra butikker som han har aktiveret?
hmmmm måske har han faktisk en enkelt eller to af de cd keys
Acey 18.6.2014 klo 11.00 
hmmmm måske har han faktisk en enkelt eller to af de cd keys

Godt, meget godt. Husk dog at de skal være aktiveret her på Steam.

Her er noget info om "Providing Proof of Purchase"
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762
Viimeisin muokkaaja on Acey; 18.6.2014 klo 11.01
Det må han prøve . Hvad skal man kalde det navn man kan skifte selv som det passer en ? . For de ikke misforstår det med hans Konto nr
Acey 18.6.2014 klo 11.07 
Det må han prøve . Hvad skal man kalde det navn man kan skifte selv som det passer en ? . For de ikke misforstår det med hans Konto nr

Account Name (Konto Navn, kan ikke skiftes)
Nickname/User Name (Kan skiftes til alverdens ting)

Han skal huske at skrive til dem at han ikke kender Hans Account Name og at han email er blevet "hacket"
Men at han har aktiveret nogle spil på en konto og brugt penge på nogle spil ikke så længe siden. Husk rigtig dato for hvornår han købte dem og hvis han måske kan huske hvornår han aktiveret de spil på Steam ville måske også være ret godt.
hør her mate :)
for at få brugernavnet, bed din mate om at gå ind her filstilen:
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps
alt afhængig af hvor han har installeret men ind i "steam" mappen og så steamapps, der kan han se sit brugernavn.

så nu har han altså så det, så skal han jo dokumentere som fint skrevet af andre før med kvitteringer.

så be ham oprette en ny email og brug den som hans steam support email.

http://support.steampowered.com

bed ham om at oprette en bruger der med den nye email.
opret en "ticket" med følgende "brugernavnet" kvitteringerne og hvad han nu kan finde af bevis for at han ejer den.

og så self under emnet "hijacked account" tror jeg det hedder :)
Viimeisin muokkaaja on MalikQayum; 18.6.2014 klo 11.23
Acey 18.6.2014 klo 11.24 
MaLeK87 lähetti viestin:
alt afhængig af hvor han har installeret men ind i "steam" mappen og så steamapps, der kan han se sit brugernavn.

Hmm... Det faldt mig faktisk aldrig ind, at finde Konto navnet der. :D:
Dark Ace lähetti viestin:
MaLeK87 lähetti viestin:

Hmm... Det faldt mig faktisk aldrig ind, at finde Konto navnet der. :D:
vigtigst er jo at du har kontonavnet "brugernavnet" ellers er det jo rent gætteleg for support at finde frem til accounten :P
Jamen det er jo lige præcis brugernavnet jeg mangler , og har jo lige genoprettet min computer fuldstændig .. så mappen er jo tom :( !!
Jamen det er jo lige præcis brugernavnet jeg mangler , og har jo lige genoprettet min computer fuldstændig .. så mappen er jo tom :( !!
ja ok, har du logget ind på andre pc'er ?
for så kan du finde dem på samme måde.
en vens pc måske eller noget ;)
Viimeisin muokkaaja on MalikQayum; 18.6.2014 klo 12.00
Kan den altid findes hvis man har logget på fra en vens pc ? , har muligvis brugt en andens men er ikke sikker :/
< >
Näytetään 1-15 / 18 kommentista
Sivua kohden: 1530 50

Lähetetty: 18.6.2014 klo 10.33