Betalen met ING
Ik had verwacht dat het maar een korte fout zou zijn maar niet dus...

Als ik een game probeer te kopen met ING betalen, kom ik op het inlog scherm van ING, ik klik op inloggen, maar verder kom ik niet. Het proces blijft hangen op het login scherm met de knop "inloggen" grijs gekleurd.

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen? Of moet ik naar contact opnemen met ING zelf? Ik heb al contact met steam opgenomen maar daar kwam ik ook geen enkele stap verder mee.
Originally posted by Crazy Tiger:
Probeer het via de browser. De Steam Client werkt niet altijd goed met iDeal. ING volgens mij sowieso niet, andere banken lijken soms te werken, maar meestal niet. Heeft te maken met veroudering in bepaalde protocollen, als ik me niet vergis.
< >
Showing 1-4 of 4 comments
The author of this thread has indicated that this post answers the original topic.
Crazy Tiger Oct 19, 2020 @ 2:37am 
Probeer het via de browser. De Steam Client werkt niet altijd goed met iDeal. ING volgens mij sowieso niet, andere banken lijken soms te werken, maar meestal niet. Heeft te maken met veroudering in bepaalde protocollen, als ik me niet vergis.
Vincentevil538 Oct 19, 2020 @ 3:40am 
Originally posted by Crazy Tiger:
Dankjewel voor je hulp, het werkt. Via de browser krijg ik ook de optie om een QR code te scannen en door dat te doen werkt 't. Ik dacht dat ik dat de vorige keer al had geprobeerd maar blijkbaar niet.
Nogmaals bedankt.
Washell Oct 19, 2020 @ 4:32am 
Als je het inlogvenster voor de bank in de cliënt groter maakt, krijg je ook de QR code te zien.
Vincentevil538 Oct 19, 2020 @ 4:51am 
Originally posted by Washell:
Als je het inlogvenster voor de bank in de cliënt groter maakt, krijg je ook de QR code te zien.
Oh dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zal het de volgende keer proberen, bedankt voor de tip
< >
Showing 1-4 of 4 comments
Per page: 1530 50

Date Posted: Oct 19, 2020 @ 2:36am