Titan Quest Anniversary Edition

Titan Quest Anniversary Edition

Masteries
 This topic has been pinned, so it's probably important
Banda  [developer] Sep 9, 2016 @ 9:32am
Language selection
What Changed

With the newes version of the Mod i Put a few new Languages inside the Mod.

But there was a Problem, the Problem was that you can only have ONE modstrings.txt so i coud only make one Language per Mod.

I decided to Modify the CORE Gamefiles to have it Multilanguage.

• To Fix the Mod you need to go to your Steam Workshop Folder.

• [\Steam\steamapps\workshop\content\475150\756997480\Masteries]

• There shoud now be a .zip inside the Masteries Folder with the Name Text.zip.

• You need to Extract the ModText and the Text.cmd inside your Titan Quest Installation where the .exe is.

• There is a Readme file for the Instructions how to use it.

The Text.cmd and Modtext shoud be inside this Folder. [Steam\steamapps\common\Titan Quest Anniversary Edition]

After you "Fixed" the Text files and choose your Language you can start the Game and it shoud Work if not let me know.

:bbtcat:

German

Was hat sich geändert.

Mit der Neusten Version habe ich mehrere Sprachen eingebaut.

Doch es gab ein paar Porbleme, das größte Problem war das nur EINE modstrings.txt im Mod Ordner sein konnte was mich eingeschränkt hätte einen Mod pro Sprache zu machen.

Dadurch habe ich mich entschieden die Kern Sprachdateien von Titan Quest zu Modden wodurch die Ingame Sprache die Sprache des Mods ändert.

• Um den Fix zu benutzen geht in euren Steam Workshoporder.

• Sollte hier sein. [\Steam\steamapps\workshop\content\475150\756997480\Masteries]

• Dort sollte nun eine.zip Datei sein IM Masteries Ordner mit dem Namen Text.zip.

• Diese .zip muss nun in eurem Titan Quest Installations Ordner entpackt werden wo die TQ.exe ist und die Engine.dll sollte das nicht zutreffen sagt die Text.cmd das es im falschen Ordner ist.

• Lest die Readme wodurch ihr eigentlich keine Probleme haben solltet.

Sollte es nicht gehen schaut nach ob die Text.cmd und die Modtext in dem Ordner sind [Steam\steamapps\common\Titan Quest Anniversary Edition]

Wenn ihr fertig seid Startet das Spiel in eurer Sprache und der Mod sollte nun in dieser Sprache sein.
Last edited by Banda; Sep 13, 2016 @ 9:07am