dovagod (now with no stealing) (now with godbow preview)
492 Comments
< >
Virian Jul 11 @ 5:37am 
this mod is atrocious.
Anonymous Jun 30 @ 1:20pm 
this mod is fucking OP, you should NEVER download it, EVER!!
nazo the dark  [author] Jun 20 @ 10:37am 
@DxixN8: Thank you. :)
DxIxN8 Jun 16 @ 5:33pm 
@nazo Oh ok, i will be glad for shield so this will be full set, also if you dont making it thx anyway, and thx on this workshop stuff, love it
nazo the dark  [author] Jun 16 @ 2:16pm 
@DxlxN8: Oh, sorry. Miss read. Nevermind.
DxIxN8 Jun 16 @ 2:07pm 
@nazo No i mean if you can make, and sure if someone ask i will give credit
nazo the dark  [author] Jun 16 @ 2:04pm 
@DxlxN8: Sure, just make sure to credit me.
The 11th Doctor Jun 16 @ 7:42am 
Well, Rockmaster, To get the key to Breezehome, Simply do missions that the Jarl of Whiterun gives you

Either that or you can just go into console mode, click the door then type in unlock and press enter.
DxIxN8 May 23 @ 6:06am 
Hi can you add please Shield for this set? thx for reading
Rockmaster May 18 @ 8:08pm 
where do you get the key to breeze's home?
jonathansswag May 14 @ 5:47pm 
this sucks
flamingrubys Mar 2 @ 11:24am 
also if iu cant find the armor it spawns in other peoples houses
uvlbeast99 Feb 17 @ 7:29am 
you got to go to the upper lvwl and then there will be a a desk at the rail next to it will be a chest that has the armor and a note for the sowrd
terminator1685 Feb 15 @ 8:58am 
thomas hebert is a noob
thomas hebert Feb 8 @ 2:55am 
where is rivewood ?
Cowering Soul Jan 7 @ 2:15pm 
this made my many hours of play time on my first character seem like nothing on my second as i blitz through everything with dovagod. great mod now i can run around like one!!!
MikeyM97 Dec 28, 2013 @ 4:08pm 
it didn't appear for some reason? neither chests are there
hans Dec 4, 2013 @ 4:22pm 
short story but still good
nazo the dark  [author] Sep 12, 2013 @ 7:25pm 
@oylebumbler:
hmmm most likely the chests are leveled or something.
oylebumbler Sep 10, 2013 @ 7:02pm 
@nazo
So wondering around a little more, I've been finding the armor all over the place. It's always stealing if I take it, but it appears in all sorts of different chests in various cities. In Morthal there were 2 chests in the Jarl's house right next to each other that had it lol.
nazo the dark  [author] Sep 10, 2013 @ 12:50pm 
@oylebumbler uh ok tht's weird.
oylebumbler Sep 10, 2013 @ 9:35am 
I found this armor in the chest of the guy you have to investigate during the "Forsworn Conspiracy" who lives in the warrens in Markhal. No idea how it ended up there, and it was marked as stolen if I took it.
swiftace Aug 21, 2013 @ 9:39am 
Theres no chest no note no nothing what the heck it always seems like all the mods never work for me an it pisses me off.!
reugerlyon99 Aug 20, 2013 @ 10:34am 
This Freakin Armor is amazing!!!!!!!!!!!! good job!!!!!!
nazo the dark  [author] Jul 25, 2013 @ 4:05pm 
i... can't really awnser that...
aque-78 Jul 25, 2013 @ 1:19pm 
I don't have the book why ?
nazo the dark  [author] Jun 20, 2013 @ 5:11am 
sorry :(
Captain Pinkie Pie Jun 18, 2013 @ 11:17am 
Well crap,I was goin to ask ye if ye could make the enchantments on the armour work for other armours.
nazo the dark  [author] Jun 17, 2013 @ 12:44pm 
sorrey but i'm not working on the mod anymor so i can't help you.
transam1337 Jun 16, 2013 @ 7:12pm 
the chest is no were to be found any siggestions?
nazo the dark  [author] Mar 24, 2013 @ 5:32am 
the house you get in whiterun...
DMVgaming Mar 23, 2013 @ 7:08pm 
what is breezhome
nazo the dark  [author] Mar 23, 2013 @ 7:07pm 
the celler is in breezehome
DMVgaming Mar 23, 2013 @ 7:02pm 
is it that i already have the mod called god set
DMVgaming Mar 23, 2013 @ 6:53pm 
is it close to riverwood trader
nazo the dark  [author] Mar 23, 2013 @ 6:43pm 
hmm could you give me more detals?
DMVgaming Mar 23, 2013 @ 4:33pm 
i cant find the celler
nazo the dark  [author] Feb 28, 2013 @ 6:55pm 
@noah: ok that's fine
noahmmadison Feb 28, 2013 @ 3:57pm 
I got rid of the mod because i felt like i was in a way cheating. But the boots and gauntlet enchantment stuck.
nazo the dark  [author] Feb 25, 2013 @ 7:50am 
@hunter: yeah kinda sucks T_T
terra man Feb 25, 2013 @ 5:49am 
ok
nazo the dark  [author] Feb 24, 2013 @ 10:12am 
@hunter: this was orginaly men't to be a series but i retired it because the creation kit wasn't working right.
terra man Feb 24, 2013 @ 9:47am 
why dont you get the shield
heltonzack Feb 17, 2013 @ 12:51pm 
Fist bump recieved and returned
nazo the dark  [author] Feb 17, 2013 @ 12:41pm 
digital fist bump
heltonzack Feb 17, 2013 @ 12:29pm 
Yeah, I also had a few mods that changed the menu, and the conflicted, which is why I couldn't save, so it's fixed :)
nazo the dark  [author] Feb 17, 2013 @ 12:26pm 
thanks i'll try it tomarrow
heltonzack Feb 17, 2013 @ 12:24pm 
You probably have too many mods, or 2 mods that are incompatible. I used to have that happen, but I checked my data files, and deleted a few mods, and it worked perfectly fine
nazo the dark  [author] Feb 17, 2013 @ 12:21pm 
crashes on startup
heltonzack Feb 17, 2013 @ 5:51am 
What's wrong with yours?