TrackMania² Canyon

TrackMania² Canyon

Dumb Running Sonic the Car
< >
137 Comments
Numbskill Sep 8 @ 8:14pm 
does this work with all Trackmania 2 games, or just Canyon? Because I saw someone race with this skin in Stadium.
Slothstranaut Sep 6 @ 2:05pm 
It's beautiful
Srgo37 Jun 4, 2016 @ 6:48am 
lol. its quality nice work guys. What editor you using?
Sonic The Hedgehog May 21, 2016 @ 4:27am 
Apoc is a normal running sonic possible, like the one from nations forever KuroBit made? (on the trackmania carpark)
Thanks!
xDeaDp00lSLasHx Feb 5, 2016 @ 8:47pm 
I wish It was a Spin dashing sonic But it seems difficult
TheWindMask Dec 24, 2015 @ 8:51pm 
I love this! It's great because it distracts my friends and they end up dying of laughter XD
xDeaDp00lSLasHx Dec 15, 2015 @ 4:09pm 
Why not do another Running Sonic Making him run Back in 1991?
BradleyXD Nov 22, 2015 @ 3:01pm 
PLease make this a gmod car
Pootis Prinny Oct 8, 2015 @ 1:17pm 
Make more of these! Dumb FLying Tails, Dumb Gliding Knuckles, Dumb Ice-Skating-On-The-Ground Shadow!
STRlCE Aug 27, 2015 @ 9:44am 
omg this is even funnier than the nyan cat car... and nobody had been able to drive last round after they saw my car xD
STRlCE Aug 27, 2015 @ 9:42am 
wait... the car is Sonic?? WTf how did you do that :D
Dr.Cocaine Aug 24, 2015 @ 1:28pm 
I worship SONIC
Classic Oswald Jul 19, 2015 @ 6:32pm 
Now be honest; did this start off as a legit attempt to make a Sonic vehicle in this game, or did you plan for it to be this way?
Nitryon Apr 23, 2015 @ 7:58pm 
Gotta go FÄST !
Tobeh Apr 10, 2015 @ 3:01pm 
Workshop item of the year right here
[LMs] Killing Me Mar 29, 2015 @ 5:51am 
How it works?
Pavlas Feb 20, 2015 @ 8:01am 
oh my god! this is awsome!
phan2om Feb 3, 2015 @ 3:42am 
ahahaha cool
arol Dec 13, 2014 @ 2:42am 
I started to laugh like a insane when I saw it. It ruined my highscore! LOL
shikishiki Dec 9, 2014 @ 2:40am 
Is this strictly legal?
Joreld Nov 21, 2014 @ 2:19pm 
AWESOME
Biggest Boss Oct 16, 2014 @ 5:50pm 
Can someone upload a regular running sonic? That would be awesome!
fraxyl Oct 16, 2014 @ 2:54am 
Hilarious!
RandomTBush  [author] Sep 20, 2014 @ 1:12pm 
@PineappleWizard: Not anymore, the other guy took it down. Good.
Meowt Sep 19, 2014 @ 1:34pm 
I hate to be this person but it pains me to see this,
Apoc i think someone stole this design from you :
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=309230891
no it isnt me i would never steal from the mighty apoc! also i checked the dates for you, posted september 2nd of 2014 apparently(just said sep 2nd so i assumed this year)
Just pointing it out '~'
Stinger Sep 17, 2014 @ 10:36am 
sorry blue blur
but
trackmania and gmod are two very very different things

also sanic teh hegpig
That One Fellow Aug 21, 2014 @ 6:35pm 
Can you make a G Mod version of this plz?
sonic13202 Aug 11, 2014 @ 12:30pm 
OMFG IT'S A CLASSIC SANIC DRUNK
:3 Aug 2, 2014 @ 2:45am 
#thegloriouspcgamingmasterrace
ek Jul 24, 2014 @ 7:02pm 
GATTA GO FEST
까막눈 Jul 18, 2014 @ 6:57pm 
벼.. 병신같지만 짱 멋찌당
Black Knight Jun 22, 2014 @ 8:10am 
pretty sweet
LaserPewPew Jun 20, 2014 @ 7:43pm 
What is the name of the map in the video? Also great mod :D
-Spoodz- May 23, 2014 @ 9:17am 
LOL HAHAHAHAHAHAHHA This is so funny Derp Sonic XDDD THX FOR Doing it XD
Nope aka Road to SIlver1 May 19, 2014 @ 9:30am 
So Nice xD, but could you please don`t make the hands as a wheels.
Miksy May 8, 2014 @ 1:33pm 
O_o XD!!!
Biggest Boss Apr 21, 2014 @ 10:00am 
Hey Apoc, could you make a regular running sonic? I really want to run around as a sonic that doesn't look like he has massive brain damage. XD
Tree Mar 13, 2014 @ 2:28pm 
when im in game
Tree Mar 13, 2014 @ 2:27pm 
the way people are commenting about mah sweet new ride
The Hash Slinging Slasher Mar 3, 2014 @ 4:10am 
im dying....lol!
[Music Player] Kono-MGS Feb 21, 2014 @ 3:30pm 
Cant....Breath.....

This,,,is too...much....lol
Pootis Prinny Feb 14, 2014 @ 9:52am 
ps amy has to hold her hammer in some fashin
Pootis Prinny Feb 14, 2014 @ 9:52am 
if i may, i have some suggestions for the next cars you make.
1. Modern Sonic, knuckles, tails and amy.
2. 2 words: Mario and Kart
TimePointFive Feb 5, 2014 @ 3:01pm 
this is fun and hilarious, but ultimately unusable. Appreciate it for what it is.
хех да лол и что м Jan 5, 2014 @ 11:00pm 
Nice^^Check out my skin pls!
Zulatomten Dec 18, 2013 @ 5:06am 
Whould it be possible to add another version to have a pixel thick outline where the car ends?
RandomTBush  [author] Dec 17, 2013 @ 12:38pm 
Yeah, collision boxes are unable to be changed for custom vehicles. Otherwise people would make 'em the size of specks so that they wouldn't collide with anything.
Apoc Hedgie  [author] Dec 17, 2013 @ 12:36pm 
The collision box is exactly the same as every other car, there's some slight space to the front and back that isn't shown due to Sonic's size, but the left and right collisions are pretty accurate, I think.
Zulatomten Dec 17, 2013 @ 6:14am 
So how wide and long is this "car" acually? Standard?
RandomTBush  [author] Dec 1, 2013 @ 8:00pm 
It is meant to be a joke based on the Dumb Running Sonic fad [dumbrunningsonic.tumblr.com]. Keep in mind that this addon also came from someone who is a fan of Sonic the Hedgehog, it wasn't exactly made to offend.