Dethly's Badass Ellis
68 Comments
< >
Austinania Jun 15 @ 11:14am 
Hah, awesome! I still need to find some awesome Rochelle and Nick textures now... or I could make my own.
rat dog Jun 2 @ 12:53pm 
its cool though
rat dog Jun 1 @ 5:00pm 
yeah
Dethly  [author] Jun 1 @ 4:38pm 
I suppose I could see that, the shape of the vest is similar to most overalls.
rat dog Jun 1 @ 3:00pm 
idk why but the vest on ellis makes him look like a hillbilly XD
Linkmasterson May 10 @ 7:03pm 
i like the skull on the vest..it kinda reminds me of the punisher skull *though it would be even cooler if it infact was the punisher skull :P*
Add some gloves to him and I'll download it for sure
Courage Wolf Feb 26 @ 6:36am 
now bill and rochelle :)
Dethly  [author] Jan 11 @ 6:47pm 
Unfortunately, I don't have the original .psd for it anymore, so it'd take a while for me to properly remove it. If more people want a skull-less version, I'll consider making a separate addon for it on L4Dmaps.
Salidin ® Jan 11 @ 5:49pm 
any chance of a skull-less vest?
Daniel_Lugo7 Jan 3 @ 7:16pm 
add some badass gloves too man, 10/10.
Wyvern Jan 2 @ 1:14pm 
IT'S MAH PICTURE!


... Because Emile was a badass, that's why.
ImmortalxLegacy Oct 2, 2013 @ 6:59am 
5/5, seriously awesome skin.
Specals Sep 29, 2013 @ 1:16pm 
For a second I thought this a was a Dexter reskin of Ellis, I was like "oh hell yeah Dexter in l4d2!!!!" anyways its still a great model :3
Grandpa Piggins Aug 21, 2013 @ 7:14pm 
You forgot to give him an Ed Hardy shirt underneath.
Α&Ω•◘○♣♠☺☻♥ Jul 25, 2013 @ 5:30pm 
10/10
JéjéⒶNaRkoPoNk Jul 16, 2013 @ 10:02am 
I play all the time with your mod, It's my favorite Ell' but I prefer a Ell' with gloves XD
JéjéⒶNaRkoPoNk Jun 28, 2013 @ 5:22am 
really nice job man ^^ can you include a pair of gloves for this mod pls 0.0 ?
Alex Jun 10, 2013 @ 9:28am 
I liked this mod Ellis
♫[Nope]JustDream♫™ Jun 2, 2013 @ 8:52pm 
Great Work Dude!
SPIDY-4 May 31, 2013 @ 7:36am 
Epik
8-Bit Spy May 23, 2013 @ 4:12pm 
I find it interesting that Emile's skull is splattered on to the back. Bravo.
The british penguin May 19, 2013 @ 10:14am 
FUCK YEAH BADASS TIME! :D
Dethly  [author] Apr 4, 2013 @ 12:44am 
I've had a similar experience with other mods doing the same. There's no other skin mod hidden in this, so they should work fine unless that mod has a tweak on the Ellis skin.
Cinnamon Apr 3, 2013 @ 2:01pm 
Great Skin, but it conflicts with the Aperture Science Combustible Lemon Launcher Mod.
Alucard Mar 23, 2013 @ 12:11pm 
cool!
Stainless steel colander Feb 18, 2013 @ 10:50am 
This. I like this shit right here.
AngelSaint Jan 24, 2013 @ 4:54pm 
Thanks and sorry for my english xD
|| DIR3CTx || Jan 23, 2013 @ 8:51pm 
thanks
Dethly  [author] Jan 23, 2013 @ 5:55pm 
I got the p90 from l4dmaps(dot)com.
|| DIR3CTx || Jan 23, 2013 @ 1:02pm 
where did u get the p90 mod?
Dethly  [author] Jan 23, 2013 @ 7:27am 
Just click +subscribe, it's located beneath the slideshow, to the right of the favorite and share buttons.
Professor Piss-Brains Jan 23, 2013 @ 6:03am 
how do i download it
AngelSaint Jan 22, 2013 @ 7:23pm 
How I can download xD help xD
ThatGuyFromPulpFiction Jan 21, 2013 @ 10:21am 
@ekshunting its a M rated game, if you cant handle swear words then go play games in your own age bracket.
[SE] - Potatis Jan 21, 2013 @ 5:35am 
yeah:P
postalrenegade Jan 21, 2013 @ 1:15am 
@Potatis your obviously very new to steam or the workshop at least.

Great mod! Ellis is my favorite character anyway!
WARTHOG!!! Jan 20, 2013 @ 6:08pm 
dont install it if ya don't like the bad words then you can't see them.
Masella6 Jan 20, 2013 @ 2:03pm 
awesome
jonkins Jan 20, 2013 @ 1:38pm 
dont take of bad words
Astro Jan 20, 2013 @ 6:23am 
Take off bad words :(
Hazardzik121 PL Jan 20, 2013 @ 6:01am 
very nice :D
Froizki Jan 19, 2013 @ 11:35pm 
awesome details
Foxes Jan 19, 2013 @ 5:55pm 
good job
[SE] - Potatis Jan 19, 2013 @ 3:46pm 
does it cost to download?
Super Sonic Jan 19, 2013 @ 9:55am 
wow nice clothes!
VanDerAnderSen Jan 19, 2013 @ 5:01am 
cool!@!@!
Leon Jan 19, 2013 @ 2:29am 
nice
Dethly  [author] Jan 18, 2013 @ 5:15pm 
I updated the description with some troubleshooting tips, I hope they help you guys out.
IMPOSSIBURU!!! Jan 18, 2013 @ 4:02pm 
i like how it seaes not fucked