4 people found this review helpful
Recommended
0.0 hrs last two weeks / 13.3 hrs on record
Posted: May 14, 2015 @ 7:51am
Updated: May 14, 2015 @ 7:54am

Jos peli jää jumittamaan alkuruutuun mene steam->steamapps->common->sherlock holmes versus jack the ripper->support->physx ja klikkaa molempia tiedostoja oikeella hiirellä ja paina korjaa.

Vei 13 tuntia pelata peli läpi.

Jos olet kiinnostunut viiltäjä jackistä sekä sherlock holmesista tämä on peli sinulle. tarina ei itsessään ole niin loistava kuin testament of sherlock holmesissa, arvoitukset ovat paikoitellen jopa erittäin helppoja, joskin joukossa on muutama erittäin typeräkin jossa esimerkiksi pitää tietää päivämääriä USA:n siviilisodista.

Pelin moottori tuntuu sopivan kevyeltä vanhemmillekkin koneille silti grafiikka on riittävän hyvää tälle vuosituhannelle. Ääninäyttely on kaikinpuolin hyvää, ainut minus minkä antaisin on se että itse ruumiita ei rikospaikoilla pääse näkemään vaan ovat ennemminkin piirroksia ja kuvitelmia sherlock holmesin päässä. Olisin myöskin toivonut pelin olevan hieman pidempi.

Jostain syystä steamissa on DRM varoitus tälle kyseiselle pelille mutta luulen että se on poistettu käytöstä,mitään aktivointia taika vastaavaa ei tullu missään vaiheessa vastaan. Enkä havainnut mitään tagesiin viittaavaa edes tehtävänhallinnassa pelin pyöriessä. liekö sitten jossain taustalla piilossa.

Pelille ehdottomasti arvosana 9+/10.

+äänimaailma
+tunnelma
+pelattavuus
+tarina

-lyhyt
-ajoittain liian helpot puzzlet
-"ruumiiden puuttuminen" söi hieman tunnelmaa
Was this review helpful? Yes No Funny Award