Products
in account

Recent reviews by WY6 F1

Showing 1-4 of 4 entries
No one has rated this review as helpful yet
40.4 hrs on record (12.6 hrs at review time)
We glijden met dit spel steeds verder weg van de echte F1 community. Logisch dat dit gebeurd want de nieuwe eigenaren snappen van dit spel en van de echte F1-wereld heel weinig. Simpele spelletjes met stickers plakken en raadseltjes oplossen schijnt de verkoopcijfers op te krikken en daar draait alles om. De graphics zijn nog beter dan de vorige editie maar de EGO engine heeft haar beste tijd gehad want zelfs met een RTX4090 ontvang je regelmatig stand-still-frames on display waarna het spel daarna weer vrolijk met 120fps verder gaat. Waarschijnlijk allemaal in de drift om cross-play mogelijk te maken, want daarmee kunnen de verkopen extra worden geboost. Laatste 2 edities waren niet goed en met de F1-23 versie is wederom bewezen dat er niets met de schreeuw van de community wordt gedaan om een stabiel en goed draaiend spel te maken en daarna pas het spel te pimpen, kortom; jammer en zonde van de investering.
Posted July 18, 2023.
No one has rated this review as helpful yet
165.6 hrs on record (138.8 hrs at review time)
Het slechtste codemasters/EA F1 game die is uitgebracht. Code is verouderd (platform is nog steeds EGO2), slecht (welke niet effectief geschreven en teveel resources kost). Dit levert teveel crashes van de game. Daarnaast is de onderlinge LAG een drama om comparatief te kunnen racen. De cross-platform functie heeft veel problemen omdat de synchronisatie niet klopt, rijders rijden tegen elkaar aan zonder dit te beseffen. De invloed van EA geeft ongevraagde features zoals snelle straatauto's en een verschrikkelijk slechte single player modus waar je met vraag/antwoord interviews keuzes moet maken (EA dan heb je niet begrepen wat de F1 community wél wil hebben, zal wel te maken hebben met jullie VS roots.) De physics van de handling van de auto en de force-feedback van het stuur zijn zeer ondermaats, arcade achtig. Ook zijn de details in de tracks niet geactualiseerd en zo precies zoals wel aanwezig bij andere concurrerende F1 games. Enige pluspunt zijn de nieuwe circuits en mooie graphics zowel in de auto als daarbuiten. Al-met-al geen aanrader en dat 3 jaar op rij. De volgende koop ik niet meer blind maar wacht een aantal niet gesponsorde reviews af.
Posted February 28, 2023.
No one has rated this review as helpful yet
598.7 hrs on record (33.1 hrs at review time)
Better graphics, handling and AI then F1-2019.
MP and DX12 should be more stable, shame on you Codemasters.
But all in all, nice entertainment.
Posted July 16, 2020.
3 people found this review helpful
1,020.7 hrs on record (199.1 hrs at review time)
F1 2019 is a racing game, including F2 cars. Stability is way better than its predicesers.
Posted September 29, 2019.
Showing 1-4 of 4 entries