Products
Products
in account

Recent reviews by Conroe McLane

Showing 1-3 of 3 entries
No one has rated this review as helpful yet
39.1 hrs on record (38.8 hrs at review time)
The one card-game to rule them all.
Posted December 15, 2019.
6 people found this review helpful
9 people found this review funny
853.0 hrs on record (214.0 hrs at review time)
Hej det här är ett dataspel som jag gillar om att spela ibland med roliga kompisar. I spelet kan man vara en buse (lumpen skurk) och man gör stöt och använder vapnen. Man har 3 vapen, man har pistol (p.s. den är inte så stark men den kan vara bra om man har inte tagit masken på sig i stelf), sen har man ju bössa och den kan vara t. ex. en raket eller en eldvapen, kanske geväder och snajper. Man har många. Man kan ha också kan ha bollträ. Det bästa med bollträ är att använda bollträ på polis för då flyger dem (ibland) jättehögt och det är bra för det är roligt. I spelet finns många gubbar, min fabborit är en som heter Dallas. Han har brunt på sig, det är inte för att han är smutsig hans kläder har den färgen ändå. Han kan använda ropa på kompisar då blir dem stark och om dem ligger för att dem har blivit downs så blir dem inte downs och det är bra när man gör stöt i laoud. Laud är tufft att spela, men det är tuffast om man spelar lauod i deffis. Deffis är den tuffaste utmaningen där finns farligt motstånd och dem skjuter. Jag har många tips till spelet, men jag minns inte all nu. Jag skriver några bra tips här så kan ni se mina tips: OK här kommer mina tips:

1. akta snajper han använder laser och skjuter ont och då måste man gömma bakom stol, träd eller kanske hus.
2. det finns i spelet ett uppdrag (stöt) som heter hogga, den är en tuff utmaning men om man är bra och har bra lag kan man klar den. då får man deg och det vill man ha. Först tänker man jag vill inte ha offshår deg, men sän tänker man jo! de vill jag för då går man ju infamis.
3. i en bana då kan man ha bil det är tufft den går ganska fort min är snabbast för den är blå p.s. (blå är min faboritvärg) ok sen kan man lyssna när bossen säljer bil, han säger typ: 800 horspower! haha visst är han knäpp?

Ok nu har jag inte fler tips ikväll men kan fler tips sedan.
Posted May 30, 2015.
3 people found this review helpful
1,034.6 hrs on record (1,024.5 hrs at review time)
Hej, det här är ett roligt spel som jag gillar att spela. I spelet finns:
-zombie
-vapen(bollträ och pistol)
-hus
-bomber och granater
-en zombie som heter tank. han är inte en riktig tankvagn men han är stark som en!!!
-(p.s tank är roligast att spela tycker jag)
Det som jag gillar mest med dataspelet är att man får vara i lag och det är ju bra om man har roliga kompisar. Ibland då kan det vara mycket zombisar och då måste man vara många för att klara av dom. mina tips till spelet är:
-använt närstridsslag på zombisarna (det finns zombis som heter speciel infekted och dem måste man vara försiktig)
-stäng dörrarna så att zombisarna inte kommer och tar dig bakom
-akta witch! hon är farligare än hon ser ut (nästan lika stark som tank. fast hon kan inte slå bilar så dem flyger upp i luften)
-använd blandade vapen i laget. t ex. om 2 har shotgun kan en ha sniper/m16 och täcka dom andra från zombis.
Posted November 27, 2010.
Showing 1-3 of 3 entries