2 people found this review helpful
1 person found this review funny
Recommended
0.0 hrs last two weeks / 24.8 hrs on record (15.5 hrs at review time)
Posted: Dec 19, 2014 @ 11:49am

Hei vaan olen Lettuvalas ja tervelua isaakin kieroon maailmaa.
Binding of Isaac on Roguelike toiminta seikailu peli, jossa sinä olet itkevä-alaston lapsi nimeltä Isaac

Tarina... Isaac ja hänen äitinsä elivät onnelista elämää, kun yhtenä päivänä jumala kutsui isaakin äitiä osoitamaan uskollisuudensa.
Catch was that isaakin äidin piti eristää Isaack kaikesta pahasta ja lopulta tappaa hänet, mutta isaack pääsi pakoon kellariin, jossa kaikki hirveimmät hirviöt asustavat ja silloin seikkailu alkaa.

Peli ottaa selvästi inspiraatiota vanhoista loz kuvaus kulmasta pommi&seinä&aarre sikreteistä, mutta ei boi jää sen varjoon kaikkien karkkiensa kanssa
taide on kauhua todellakin boi viholliset ovat yököttävän upeita mitä itse ymmärsin ne kaikki ovat peräisin isakin omasta mielikuvituksista tai unista
Voin van sanoa kakkaavia matoja duke of flies moustro saatana loki kaikki ovat aika upean kauhean näköisiäXD
Grafiikat ovat upean newgroundsin näköistä ymmärtääkseni tässä oli mukana paljon newgroundsist.

peli opettaa sinut pelaamaa 5 sekunnissa kertoen 4 seinä maalauksissa kaikki näppäimet liikumin - kyynel luodit - pommit ja space erikois esine - kortti&pill

Ideana on oppia väistämään vihollisten iskuja ja päästä pomo vastukseen alussa taisi olla 6 kertaa jolloin viimeinen vastus on MOM

Pelin suola on vihollisten monipuollisuus ja monenlaiset esineet jotka muutavat isaakia näöltään kuin myös vahvuudeltaan

Pelissä kerätään rahaa jota voi käyttää hirtetyn hahmon kaupassa Miksi ei ota vain

Avaimia joilla avataan ovia ja arkkuja

Sydämmiä ja armor sydämmiä

pommeja joilla räjäytetään seiniä ja kiviä löytääkseen aarteita tai päästääksen luo.

Bonus pummi anna rahaa taarpeeksi saat esineen - Slot machine mahdollisuus saada eläämää, avaimia, rahaa .. . ... ..
satan tai curse vahvoja esineitä

- gladiator ota esine joudut tuhoamaan viholliset
- Mini ja main bosseja

Peli on ihana kooste sekalaista hulluutta tuhansiksi tunneiksi koska voit pelata tämän aina erilailla ja olla yhtä hauskaa saat jopa eri endingejä ja eri bosseja

Tarina on kyllä vähän sanotaisiinko vähän ahistava ja ei ihan kehittävä vain yhtä sekava kuin kaikki vihollisetkin joka on ihan ok mutta tarinaa rakastavalle ihmiselle like me tarina ei tyydyttänyt kiinnosti kyllä mut that's it

9/10 Infinite hours of fun time worth it
Was this review helpful? Yes No Funny Award