I M L E G I T
 
 
type -rep hacker on my profile plz


punkbuster ~ banning FAGS since 2000
Currently Offline
Last Online 18 days ago

Recent Activity

67 hrs on record
last played on Jul 21
102 hrs on record
last played on Jul 17
0.8 hrs on record
last played on Aug 3, 2017
< >
Comments
Red Sep 9, 2017 @ 7:14pm 
+rep hacker, wont 1v1 me lol also didnt pass the 3rd grade lmao doesnt know how to add
Samsa Aug 19, 2017 @ 12:33pm 
+rep whos mans is this?
Spicy Mushroom Fried Rice Aug 14, 2017 @ 2:04pm 
Noob Soldier with God like aim and only 63 hours? Total hacks bro
{ZOP} yeza Aug 5, 2017 @ 11:44pm 
-rep hackrrtrr
onix Aug 2, 2017 @ 4:53pm 
+rep legit player