Cooly-Gamer-1222
Auch Déle genannt
Germany
I am German and can understand these languages quite well: English, Dutch, Spain, French :)

🏆 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 🏆
𝐃 𝐄́ 𝐋 𝐄 - 𝐔𝐋𝐓𝐈𝐌𝐀𝐓𝐄 𝐃𝐑𝐈𝐕𝐄𝐑
🏆 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬🏆

▸ RANK: ALL-TERRAIN GOD
▸ TOTAL EXP: 10,000+ HOURS
▸ MISSION: COMPLETING THE IMPOSSIBLE

─── [ 🎮 CAREER MILESTONES ] ───

❄️ SNOWRUNNER: 6,000+h [100% + ALL DLC]
🚜 MUDRUNNER: 1,000+h [100% DONE]
🌲 SPINTIRES: 2,000+h [DLC SPECIALIST]
↳ URAL ᛫ CHINA ᛫ CHERNOBYL

─── [ 🛠️ WORKSHOP & SKILLS ] ───

⚙️ MODS USED: 1,000+ CUSTOM MODS
🗺️ CUSTOM MAPS: EXTENSIVE EXPLORATION
🛠️ TECH-STATUS: MOD ENTHUSIAST
🏆 ACHIEVEMENTS: ALL UNLOCKED

─── [ 📜 EXPEDITION LOG ] ───

❄️ SNOW & ICE ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🧪 HEAVY MUD ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🌫️ DEEP FOG ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🌙 NIGHT DRIVE ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🏔️ EXTREME OFF ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇100%

─── [ 🌍 LANGUAGES ] ───

🇩🇪 GER ᛫ 🇺🇸 ENG ᛫ 🇫🇷 FRA ᛫ 🇳🇱 NLD ᛫ 🇪🇸 ESP

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
🚛 "The journey is the reward"
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

║▌│█│║▌║││█║▌ ║▌
2010-2026©
I am German and can understand these languages quite well: English, Dutch, Spain, French :)

🏆 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 🏆
𝐃 𝐄́ 𝐋 𝐄 - 𝐔𝐋𝐓𝐈𝐌𝐀𝐓𝐄 𝐃𝐑𝐈𝐕𝐄𝐑
🏆 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬🏆

▸ RANK: ALL-TERRAIN GOD
▸ TOTAL EXP: 10,000+ HOURS
▸ MISSION: COMPLETING THE IMPOSSIBLE

─── [ 🎮 CAREER MILESTONES ] ───

❄️ SNOWRUNNER: 6,000+h [100% + ALL DLC]
🚜 MUDRUNNER: 1,000+h [100% DONE]
🌲 SPINTIRES: 2,000+h [DLC SPECIALIST]
↳ URAL ᛫ CHINA ᛫ CHERNOBYL

─── [ 🛠️ WORKSHOP & SKILLS ] ───

⚙️ MODS USED: 1,000+ CUSTOM MODS
🗺️ CUSTOM MAPS: EXTENSIVE EXPLORATION
🛠️ TECH-STATUS: MOD ENTHUSIAST
🏆 ACHIEVEMENTS: ALL UNLOCKED

─── [ 📜 EXPEDITION LOG ] ───

❄️ SNOW & ICE ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🧪 HEAVY MUD ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🌫️ DEEP FOG ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🌙 NIGHT DRIVE ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ 100%
🏔️ EXTREME OFF ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇100%

─── [ 🌍 LANGUAGES ] ───

🇩🇪 GER ᛫ 🇺🇸 ENG ᛫ 🇫🇷 FRA ᛫ 🇳🇱 NLD ᛫ 🇪🇸 ESP

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
🚛 "The journey is the reward"
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

║▌│█│║▌║││█║▌ ║▌
2010-2026©
Hello, this about me
I'm working with PCs since June 2010.
Joined Steam on 25 September, 2010 and I love modding, testing and playing games."

"I’ve been playing Farming Simulator since FS2011. (October 2010 released) Actually, I started with my very first Steam account back on 25 September, 2010. I don't really use that old account anymore, though I switched to my current one around 2014/2015 because I started buying all my games there, and it just became my main library. I was also a very active modder from FS11 all the way through to FS19, but I haven't been active in the modding scene since FS22."

I play since March 2020 Beta test Snowrunner and have over 6000 hours with Steam and Epic. I started my journey with off-road simulations back in 2014 when I first played Spintires. Since then, I’ve been hooked and have made it a point to play every off-road simulation that has come out, following the genre's evolution right up to the latest titles.

Rocket league player since 2015 and i was active in Rocket League Trading from 2017- 05.Dezember 2023.

I've been playing since 2010 - now.
My favorite Games are Eldenring, Snowrunner, Rocket League, GTA 5, Farming Simulator 11 - 25, The Hunter Call of the Wild, Beamng drive, Spintires, Mudrunner, Ghostbusters the Game, Road Craft, Raft and more...
Favorite Game
4,940
Hours played
37
Achievements
Favorite Game
2,005
Hours played
77
Achievements
Screenshot Showcase
"Wunderschöne Polarlichter"
39 25 6
Review Showcase
4,940 Hours played
Es gibt nur sehr wenige Spiele, die mich über Jahre hinweg fesseln konnten – SnowRunner gehört dazu. Mit über 4900 Stunden Spielzeit ist es für mich mehr als ein Spiel.
In SnowRunner geht es darum, mit verschiedensten Trucks und Fahrzeugen schwierige Transportaufgaben zu meistern. Man liefert Baumaterialien, Treibstoff oder Maschinen an abgelegene Orte, baut Brücken und Straßen wieder auf, rettet steckengebliebene Fahrzeuge oder versorgt ganze Regionen mit Nachschub. Die Karten sind riesig und voller Hindernisse: tiefer Schlamm, Flüsse, Schnee, Eis und steile Berge. Das Ziel ist immer, trotz dieser Bedingungen die Mission erfolgreich abzuschließen und dabei die richtige Strategie, das passende Fahrzeug und die beste Route zu wählen.
Was mich begeistert:
• Die realistische Fahrphysik macht jede Fahrt spannend, man spürt Gewicht, Kraft und Untergrund.
• Die große Fahrzeugvielfalt sorgt dafür, dass man für jede Aufgabe das passende Werkzeug findet.
• Im Koop mit Freunden wird aus einer simplen Lieferung schnell ein gemeinsames Abenteuer.
• Dank Mods bleibt das Spiel auch nach tausenden Stunden abwechslungsreich.
• Und immer wieder kommt neuer DLC-Content mit frischen Karten, Fahrzeugen und Missionen, sodass es nie langweilig wird.
Was manchmal stört:
• Der Fortschritt am Anfang ist sehr zäh.
• Manche Missionen ähneln sich stark.
• Kleinere Bugs oder Performance-Probleme sind nie ganz verschwunden.
Fazit:
Nur wenige Spiele schaffen es, mich so lange zu begeistern. SnowRunner ist eines davon. Es ist eine der besten Offroad-Simulationen überhaupt, weil es klare Ziele setzt: Hindernisse überwinden, Lieferungen meistern und ganze Regionen wieder zum Laufen bringen. Dank der regelmäßigen DLCs bleibt es auch nach tausenden Stunden spannend.
Recent Activity
4,940 hrs on record
last played on Jun 7
2,010 hrs on record
last played on Jun 7
108 hrs on record
last played on Jun 4
7 hours ago 
⠀⠀⠀⠀:Niplheart::Niplheart:⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀:Niplheart::Niplheart:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
:Niplheart::Niplheart::Niplheart:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
:Niplheart::Niplheart::Niplheart:⠀⠀⠀⠀:rosefaerie:⠀⠀
:Niplheart::Niplheart::Niplheart::Niplheart:⠀⠀⠀⠀⠀⠀
:superpoint::Niplheart::Niplheart::Niplheart::Niplheart::Niplheart::Niplheart:
:atomical:⠀⠀:Niplheart::Niplheart::Niplheart::Niplheart::atomical:
:superpoint:⠀⠀:atomical:⠀⠀:atomical:⠀⠀:superpoint:
:atomical:⠀⠀:superpoint:⠀⠀:superpoint:⠀⠀:atomical:
:superpoint:⠀⠀:atomical:⠀⠀:atomical:⠀⠀:superpoint:
:GunfireRebornflower:⠀⠀:superpoint:⠀⠀:superpoint:⠀⠀:GunfireRebornflower:
:swt:⠀⠀:GunfireRebornflower:⠀⠀:GunfireRebornflower:⠀⠀:swt:
⠀⠀⠀⠀:swt:⠀⠀:swt:
:Niplheart: Have a wonderful week! :Niplheart:
10 hours ago 
Danke für den Gutenmorgenwunsch, dafür darf ich Dir einen angenehmen Abend wünschen:steamthumbsup:
Hallo einen schönen Montag sollst Du haben bitte.:ZAT_Correct::steamthumbsup::steamhappy:Lass es Dir gut gehen...Michael
⠀⠀⡤⣂⣭⣭⣅⠢⡀⠤⢀⣀⣀⠂⠾⡿⠛⢿⣦⢡
⠀⠀⡌⢰⡿⠉⠉⠙⣡⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣦⡀⣸⡿⠸
⠀⠀⢃⠸⣿⡤⢀⣾⣿⡿⠛⣿⣿⣿⣿⠛⢻⣿⣄⢶⠁
⠀⠀⠀⠁⢒⢠⣿⣿⣿⣇⣀⢟⡛⠛⠛⡠⢼⣿⣿⡄⡆
⠀⠀⠀⠀⠸⢸⣿⣿⣿⣿⢱⡿⣷⡦⢴⠇⡇⣿⣿⠃⠇
⠀⠀⠀⠀⠀⠣⢙⠻⢿⣿⣧⣝⣲⠾⢗⣫⠼⢛⠅⠉⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠤⣃⡒⣬⣭⣭⣭⡭⠭⢴⣦⠑⠠⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢀⠄⣪⣴⣿⣿⡷⢸⣿⡟⣵⣾⣿⣷⣮⢣⢻⣶⣭⠒⣂⣔⢂⠀
⢀⢊⣴⣾⣿⣿⣿⣿⠇⡿⠟⣃⡛⠿⣿⣿⣿⡏⡆⢿⡟⢸⣿⡤⠆⡄
⢨⠨⡀⠀⠉⢿⣿⠟⡌⡴⢙⡀⣏⠙⡌⣿⣿⣿⢸⠈⣤⢸⣿⡇⠀⡇
⠀⠑⠬⠑⣒⠪⢄⠺⡇⣿⠉⠀⠀⠉⡇⡿⠿⣣⢏⣼⣿⣿⣿⣧⠀⡇
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠢⠙⣄⠀⠀⢠⢃⡛⠩⠀⠈⠩⠭⠭⠭⠍⠑⠁ ⠀
Jun 7 @ 7:36pm 
♥♥♥♥ фашиская