Sinner
 
 
No information given.
Currently Online
Tak Jun 29, 2017 @ 5:53am 
HORATIO HORNBLOWER :heimdall:
Tak Mar 14, 2017 @ 12:47am 
gotta hawk up that lung butta
Tak Oct 11, 2016 @ 2:25pm 
how does one become artificially retarded?

through artificial means of course....aka drugs, smashing your own head with a hammer til loss of concious, running into a wall headfirst...
Tak Jun 18, 2016 @ 3:41am 
he's so sweet in bed
Tak Jun 18, 2016 @ 3:07am 
Tak: that's so your kinda game
Tak: serial killer lol
I kill the coloreds: yeeeeeeah
I kill the coloreds: I'm getting way too good at it
Tak: i always get people right
Tak: even over the net lol
I kill the coloreds: haha
Tak: first time evaluation of you i'm like " closet serial killer but not too closet due to cryptic steam names "
Tak: lol
I kill the coloreds: hahaha
Tak Jun 4, 2016 @ 11:10am 
how can you justify this ham?!