Dio Brando
United States Minor Outlying
 
 
ok idiots if ur looking at my acount the vac ban is from the creaters of cod bo3 cuz a random guy modded my acount.....
Currently In-Game
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
1 game ban on record | Info
181 day(s) since last ban

Recent Activity

177 hrs on record
Currently In-Game
99 hrs on record
last played on Apr 7
8.0 hrs on record
last played on Apr 6
Dio Brando Apr 3 @ 8:42pm 
LITTERALLY HELD DOWN A +LEFT BIND LOL
mom Apr 3 @ 8:17pm 
"lemme just counteract them real quick"
>spinbots on 2fort
s1nister Mar 29 @ 4:35am 
so i'll ask again lmao you mean to tell me you were looking at me and did a frame one flick to someone in our spawn because "thats what most sniper mains can do". you must think i was born last night or something lmao. gotta love how you switched to trolldier then heavy because you didnt want anyone to think you were cheating. stfu clown
Dio Brando Mar 28 @ 6:53pm 
they all say its the same thing "flicking" and thats normal jackass
s1nister Mar 28 @ 6:26pm 
say what you want lame ♥♥♥ jojo fan but me, you and everyone in this comment section knows thats your a cheating lame.
Dio Brando Mar 28 @ 6:10pm 
say what ya want your lame ♥♥♥ insults dont work and im not hacking