< >
Comments
PancakeSausage 9 hours ago 
Maybe
Zombeaga Oct 16 @ 5:01pm 
Why, will you buy it for me?
PancakeSausage Oct 16 @ 3:01pm 
Why do you have Barbie and her sisters puppy rescue on your wish list?
Zombeaga Oct 8 @ 1:39pm 
why
code_gs Oct 8 @ 1:31pm 
🚨🚨🚨 WEE WOO WEE WOO WEE WOO 🚨🚨🚨 YOU ARE BEING DETAINED 👮🏻👮🏻👮🏻 FOR BEING AWAKE DURING REAL NIGGA HOURS 🕐👌🏻😏 PLEASE SHOW ME YOUR REAL NIGGA REGISTRATION 🙏🏻📝🙊🙌🏼🔥🔥 REAL NIGGAS ONLY!!💦💦😩😩💯💯💯
Zombeaga Sep 30 @ 6:41pm 
Deleting it doesn't erase it from happening.
Zombeaga Sep 30 @ 6:40pm 
I banned you because you said you were banned http://u.zeaga.me/9no6r.png and I thought it was an awful thing to do to let it be untrue, what you said.

If you lied, feel free to let me know and I'll unban you.
DOGGOdoggo Sep 30 @ 6:35pm 
-rep banned me for no reason
Zombeaga Sep 25 @ 10:03pm 
who are you people
Damian Ludenberg Sep 25 @ 9:57pm 
:~)
Zombeaga Sep 25 @ 8:35pm 
wh
Snoz Sep 25 @ 7:43pm 
lol rekt m8
Zombeaga Sep 25 @ 7:22am 
For server hosting you can kindly ask in the comments. Thank you!
Vito Sep 25 @ 5:27am 
Zeaga could you please answer my friend request i have a couple of questions about the server hosting and stuff.
Snoz Sep 13 @ 10:33pm 
indeed
Bull29 Sep 13 @ 11:43am 
i might be a capitalist 🌎🤑 but if i see a fine 😰💦 ass 🍑 communist girl 🙈 my bloodline 💉about to be a breadline🍞
BleachGrenade Sep 11 @ 7:40pm 
omg
Sp00k Sep 10 @ 10:34am 
omg
Zombeaga Sep 10 @ 12:54am 
omg
Zombeaga Sep 5 @ 11:35pm 
omg
code_gs Sep 5 @ 11:34pm 
IF U WERE FLATENNED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N THE FOREST CUTTIN & SETTIN FIRE ALL AROUND DA TREE THAT KILLED U!
..__
(| o\________
.|rs_}_______}

WE TRUE LUMBERJACKS
WE JACK TOGETHER
WE DIE TOGETHER
send this CHAINSAW to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get WOOD your A TRUE LUMBERJACK
PancakeSausage Aug 21 @ 9:58pm 
Yea my name was superockmouse back then and I'm starting to miss a bunch of shit now lol
Bull29 Aug 20 @ 11:09pm 
Community love and appreciation from phenomenal people like you is the only motivation I need to constantly update and support TFiL and to constantly hold myself to the highest of standards. Simply put, Thank you.
Mayhem Aug 12 @ 1:10pm 
I'm the real deel zeaga, the deal is huge its huge no lie.
Zombeaga Aug 12 @ 10:15am 
The coffee is great, but I don't actually remember who you are? I probably know you from Discord right? What's your name on there if so?
Mayhem Aug 12 @ 4:23am 
Zeaga, Great coffe they serve here huh.
Zombeaga Jul 28 @ 11:41pm 
Ah neat
Snoz Jul 28 @ 11:28pm 
Btw Zeaga if you don't remember me I was the one kid with the missing textures playing good with you at like 3 am in trouble in terror town. It was your server.
Karltroid51 Jul 28 @ 11:47am 
There are a near-infinite number of things you can do with your time and money tomorrow. You have the capacity to create a future abounding with love and peace for all things, of universal and never-ending contentment and bliss; such is the power of the human mind. So I beg of you, have a bit of respect for the gift that is your own existence and do anything besides going to see The Emoji Movie.
In a world where emojis are becoming part of the alphabet, where doggo-pupper-floofy baby talk dominates so much of our discourse, I believe we owe the specter of good taste a small gesture of respect. This is something YOU can do, together with your friends and family, to make that gesture. And all you have to do is nothing. Allow The Emoji Movie to pass into history uncelebrated and unremembered.
Tell your family. Tell your friends.
Zombeaga Jul 27 @ 10:51pm 
Wait, were you like 13 or 14 and we spent like 2 hours trying to climb a really tall tower with some other guy?
Zombeaga Jul 27 @ 10:50pm 
What was your name back then? Your current name doesn't really ring a bell (Sorry!)
You're in the Extended Movement Mod Steam group. Was it on that server? I used to pull all nighters on there all the time!
PancakeSausage Jul 27 @ 10:33pm 
Damn I remember playing gmod with you on a parkour server on a late night. That was fun af
Snoz Jul 22 @ 12:00pm 
I ded.
Zombeaga Jul 22 @ 11:01am 
Sp00k Jul 22 @ 10:57am 
Zombeaga Jul 22 @ 9:18am 
:D
Snoz Jul 21 @ 10:55pm 
Square up smooth I give Zeaga infinite +rep
Zombeaga Jul 8 @ 6:45pm 
fffffight me
Sp00k Jul 8 @ 6:05pm 
-rep leaves phantom notifications
Zombeaga Jul 8 @ 2:11pm 
@Number1weakling I don't really have the internet to play multiplayer games, and won't for a long time. Sorry to disappoint
Zombeaga Jul 8 @ 2:10pm 
@Woodshed What about it?
Number1weakling Jul 8 @ 1:18pm 
The reason i added you because i thought it would be fun to play a game with you, you know meet new people and all that!
Need to talk to you about GameTracker
Zombeaga Jun 30 @ 4:06pm 
OMG YES
Pepe Silvia Jun 29 @ 6:58pm 
I want to be friends because you said you loved my video lmao
Fury Jun 27 @ 9:59am 
Nah, not new to running servers at all, just haven't run gmod servers before.
Zombeaga Jun 26 @ 6:56pm 
If you're new to running a server, just use NFO managed servers.
Fury Jun 26 @ 6:30pm 
Hey, looking at running a gmod server and saw a couple things by you, just a quick question, any recommendations on good hosts(VPS/Dedicated/etc doesnt matter) ~40 players, darkrp. My main concern is im not really sure cpu/ram req's for gmod servers. Also sent you a friend req. Thanks
Zombeaga Jun 26 @ 12:31pm 
Lmao, I guess. It used to be around twice as long but I shaved it down a lot a few years ago. Thanks <3
Snoz Jun 26 @ 12:30pm 
I disagree, this makes you 100x cooler for having a 60 page comment thread. I'm not going to disturb you anymore. You go play your games.