riot
Ken M   Australia
 
 
*DEAD* JimRad : wekt

Youtube
Twitch [www.twitch.tv]
Currently Offline
Last Online 4 hrs, 39 mins ago
(´・◡・`)
OWL 11 Division 5 - SACRED.tf - 1st
OWL 12 Division 4 - Boats Can't Fly - 1st
OWL 13 Division 2 - Origami Prophets - 6th
OWL 14 Premier - Thundabirdz - 8th
A Midsummer Night's Cup 1 2017 Premier - 5th - 8th
A Midsummer Night's Cup 2 2017 Premier - 5th - 8th
OWL 18 Premier - Victory or Riot - 6th
OZF 19 Premier - Dog the Boys - 7th
OZF 20 Premier - The Sauce - 1st
A Midsummer Night's Cup 1 2018 Premier - Jazz Men - 1st
A Midsummer Night's Cup 2 2018 Premier - Jazz Men - 3rd
OZF 21 Premier - KILLA BEEZ - 2nd
OZF 22 Premier - Pencil Case - TBD
_________________________________________________________________________________

DEAD Adamthecool58 [TacoSquad58] : WOW V4NA nice shot or hacks idk XD

Typical Div 1 players who feel like just because they are playing a format considered less serious that it means they do not have to read the rules or follow them.

I can also tell you from personal experience that Elmo is a narcissistic, misogynist person who, in my eyes, does not deserve any of the titles of any tournament he has won. I am deeply insulted that a small proportion of my income taxes went towards supporting scum like him.

My oh my, where to begin with this one. Elmo, from the beginning has been that slimy, conceited, substandard prepubescent little child forever attempting to grasp some sense of where his inferior abilities in-game lie. That ignorant moron is seemingly autistic and owes respect to the entire Surf Infamous community, let alone ozfortress (who has no idea this guy is a twit). He's been on the low down for years, gaining adequate skills (for a 5 year old!), and then expecting to play high division e-sports. He has that arrogant, tinge of bullshit that one can gain from MGE, it's reflecting his past, present and future. This cretin is playing in premier league ozfortress teams with the DM of a division 4 player! Hopefully he receives what may be coming to HIM.

dubious: who fucking wants to play pocket except extreme enfranchised players who know it better than anything else thus keep getting forced upon it because prem pocket is FUCKING AIDS unless you have a hard-on for leading 5 people around like a bandit warlord

5:11 PM - gancho: nice one me firne
5:11 PM - gancho: fre n
5:11 PM - gancho: FrI en
5:11 PM - gancho: FriEDND
5:11 PM - gancho: FRIEND
5:11 PM - riot: LMFAO
5:12 PM - gancho: ty

6:42 PM - torque: Theres thia cunt
6:42 PM - torque: Behind mw
6:42 PM - torque: Who looks like termo
6:43 PM - torque: Bout ro mge him ro death

8:58 PM - riotbz: s o r r y i m n o t g o o d i a p o l o g i z e f o r m y e g o p l e a s e f o r g i v e m e i m j u s t a u s t r a l i a n
8:58 PM - rky: death to all autistralians

[Gamers Against Weed]Kevin : you are just mad because you are angry

3:30 PM - Sam.: fml
3:30 PM - Sam.: i got banned from ur server
3:30 PM - Sam.: the hightower one
3:30 PM - riot #4ft: wtf?
3:30 PM - riot #4ft: why lol
3:30 PM - Sam.: aimbot
3:30 PM - riot #4ft: LMFAO

4:14 PM - Sam.: 4:44 PM - xblade: i will get you unbanned. but if i find out you are actually hacking you will be banned for life
4:14 PM - Sam.: :steamhappy:

11:51 PM - sadgasm: yo
11:51 PM - riotbz: oy
11:52 PM - sadgasm: redcoat asked me to say this but I don't really know how so here goes, we're probably gonna trial browny for roamer tomorrow
11:52 PM - sadgasm: you're just too shit

tay: thank god im not in ur vid like 50 times this time
riot: lmao
riot: fear?
tay: yeah
tay: i just ran away from u
tay: everytime i see u ingame
tay: so im not in ur fucking vid

I just did sex so hard to this girl. She was moaning and stuff and I did sex so hard and so good with her. She was all "Please have good sex with me" and I said back "Yeah, I'm going to really sex you so great lady" and she's like "Thanks". It was so good and so hot and we both loved doing sex in all positions. At the end I was all "Hey, I'm going to finish sex now" and she said "Yes, that would be nice if you finished so hard on that towel". I said "Yes" and so I finished so hard on the towel.
daddy fat sax Jun 14 @ 11:28pm 
dabpayeeto
Sam. May 27 @ 5:56am 
words...
Sam. May 27 @ 5:56am 
winds
Sam. May 27 @ 5:56am 
strings
Sam. May 27 @ 5:56am 
percussion
daddy fat sax May 26 @ 2:43am 
thanks