orangensaft 🫖
osaft   Germany
 
 
"jeez orange juice, thought you were smarter than that"

stop touching your face

¯\_(ツ)_/¯
Artwork Showcase
great scoopup by RiZZo jfc
73 1 1
_
<Blx^> out touched by orange
<Blx^> i have hit rock bottom

# 2013-10-14
(22:16:07) DEN|camp: !stats
(22:16:07) kickassbot: Parsed: #1 http://fortress.pwnz.it/p/CTFCL-20131014-1946-stowaway2
(22:16:07) kickassbot: Parsed: #2 http://fortress.pwnz.it/p/CTFCL-20131014-1940-stowaway2
(22:16:17) orangensaft: mcoe
(22:16:18) orangensaft: nice
(22:16:48) Blx^: rofl orangensaft
(22:16:51) Blx^: 0 touches in 25 mins
(22:16:54) orangensaft: pls
(22:16:56) orangensaft: im good
(22:16:56) orangensaft: best
(22:17:04) Blx^: 0 touches 0 sgs
(22:17:05) pzy: orange's first run involved standing on the detpack :P
(22:17:06) ari: orangensaft was getting raped at stairs
(22:17:40) dead`: he sounded wasted
(22:17:42) dead`: it was funny

(25/12/13 22:29:08) orangensaft: can i ask you something
(25/12/13 22:29:16) [BV]TheBear: have you been drinking?

[00:14] Samanthx+3: OMG
[00:14] Samanthx+3: WHY ARE YOU ♥♥♥♥♥♥♥ DRUNK ON A MONDAY

[14:39] Guy: you'll just try to fix everything i show you lol
Items Up For Trade
3,683
Items Owned
832
Trades Made
2,289
Market Transactions
Trade with me! [www.steamtradematcher.com] (Link goes to STM )

Recent Activity

47 hrs on record
last played on Jun 18
72 hrs on record
last played on Jun 14
61 hrs on record
last played on Jun 13
durden duvet Mar 24, 2019 @ 11:34pm 
where you go?
[ NADS ]|Lady|Flower| Dec 25, 2018 @ 4:24am 
merry xmas orange <3
orangensaft 🫖 Nov 8, 2018 @ 8:14am 
lmao cube stop it
kljwejmkwjs Nov 8, 2018 @ 6:18am 
Chuck Bronson, where did you get this infomation? Orange just a huge traitor these days.
Chuck Bronson Nov 4, 2018 @ 8:04pm 
TFC 2019...just two short months away!
Eppu Sep 22, 2017 @ 9:30am 
‎( ͡° ͜ʖ ͡°)