[ Иди на хуй ] aspartic
Alyosha   Afghanistan
 
 
welcome to the bread bank

we sell bread, we sell loafs

we got bread on deck, bread on the floor

TOASTED

ROASTED

shut the ♥♥♥♥ up

listen i just need a baguette and a brioche

we don't have either of those

you can get the gluten free white bread, the potato bread-

what the ♥♥♥♥ is gluten? take that ♥♥♥♥ out

it's gluten free

i don't care if it's gluten free

swear on your ♥♥♥♥♥♥♥ YEEZYS

if you wanna fight, we gon' fight

tryna be on WORLDSTAR?

wut, you gon' record it?

ye, i got my dollar store camera, ON

what's the ♥♥♥♥♥♥♥ SITUAAAAAAAATION?

what the ♥♥♥♥ do you want?

i'm the ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ MANAGER

at the BREAD STORE

B R E A D

tell him to take the ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ gluten OUT THE BREAD

i'mma need you to shut that ♥♥♥♥♥♥♥♥ up chief

we can't take ♥♥♥♥ out the bread

why put it in in the first place?

i know y'all smoking that pack

we got crackers

no gluten

♥♥♥♥ crackers

it's gluten free, you want the gluten or nah?

hell no, you better take the gluten out that damn ♥♥♥♥

look we got whole wheat: gluten free

texas toast: gluten free

TORTILLA-

♥♥♥♥ all that

what bitchass country are y'all from where they got this ♥♥♥♥♥♥♥♥ at?

florida

i knew it

look, you can either take this yeast, or i'm calling the police

i'm goin' WEAST

nah, don't call the police, i got a warrant

honestly, ♥♥♥♥ y'all

i ain't never seen nobody act like this over no bread

what the ♥♥♥♥ are you sayin'?

all i'm sayin' is, ♥♥♥♥ y'alls bread, ♥♥♥♥ the gluten, and ♥♥♥♥ them crackers

but the crackers don't have gluten

i'll take those

okay, that's gonna be five-

nah, ♥♥♥♥ that i ain't payin'
Currently Online
< >
Comments
Elizabeth Jul 13, 2016 @ 3:50am 
+rep really nice guy
Elizabeth Jul 13, 2016 @ 3:46am 
really nice guy