kayınço
Kaan,23
 
 
:enclaveskull::enclaveskull::enclaveskull::enclaveskull::enclaveskull::enclaveskull::enclaveskull:
mmMMMmmYeeeeeeeeeğsssss
nabüyonuz aslanlar, babalar ve daşşaklar. bu kıral zamanında elinden tutulmuş olsaydı dünyanınn en genç me-re olympiası olacaktı ama işte dünya khp dolu babbalar. hayatımızı khplere açtığımız savaş için harcadık, yemin ediyorum benim kadar bilgili ve çok şey yaşamış biri olsaydınız direkt intihar ederdiniz okkey babalar. dünya üzerinde göğüs arası boşluğu steroidsiz, günde 2 öğün beslenmeyle ve vücuda saf 50 kg adele ekleyerek doldurmuş tek kral bu aslandır okkey babalar.
Currently Offline
Favorite Game
.
şeftaliler, çilekler ve de laleler; sincaplar, hamam böcekleri ve de sinekler; sizleri de unutmadım eyy cin aliler, kürdanlar, diş ipleri, çatal iğneler ve de çay kaşıkları.

ulan siz nasıl bir malsınız oğğlüuum, nasıl bir avelsiniz lan, nasıl bir gevşeksiniz. bu lavaş dürümü ve koca götlü ece fitness hocca mocca değil oolüüm, takip etmeyin lan onları.

şu gördüğünüz reis var ya reis, onu ilimde yendi vücutta yendi, her yerde yendi o lavaş'ı; teketekde meydan okudu ama cevap vermiyor korkak.

ouğlüüm reis 9 yıldır antrenman yapmamış olmasına ve günde 2 öğün besleniyor olmasına rağmen göğüs arasını natürel yolla doldurmuş dünya üstündeki tek insan lan.
8 milyarda 1 kişi ulan avel oğlu aveller.
göğüs desen paramparça, kollar liğme liğme, biceps-triceps ayrı ayrı, omuz desen damperli reno kamyonet gibi maşallah.

siz emperyalist ve de siyonist sırtlanlar, gidin o fedöcüyle beraber lağım çukurunuzda boğulun okkeyyy!

yani bu videolar, bu videolar size geliyür ya zannediyorsunuz ki böyle şehirde öyle o lolipoplar, tekerlekler gibi sıcacık yatağımızda oturmuşuz sınırsız internet kablolu tıklıyorsun baba hemen videoyu yükleniyor 'ohooo merhaba arkadaşlar bugün bilmem ne' arkadaşlar sizi siksin amına godumun topları, yğaa yav işte allah bi yönden ne yapiyür biliyor musun bi yönden, bi yönden mesela iki kesim şey yapmış, iki tane insan veyahut da işte iki tane kesim diyelim. bi tarafta yetenek yok sıfırın da sıfırı malın da malı gazmanın da gazması buna tutmuş bir sürü mesela örnek veriyrüm şeyler vermiş, imkanlar vermiş. diğer tarafta da mesela bir sürü bilgi, yetenek vesaire hırs her sey vermis ama ona da örnek veriyorum size imkanlar kısıtlamış, hayat böyle işte.
Hex: has bitches Jun 29 @ 3:49pm 
+rep lovely killer
Julciaa Jun 24 @ 1:34pm 
-rep camper
miRR Jun 22 @ 2:04pm 
+rep hızlı ve güvenlir
miRR Jun 19 @ 10:41am 
istegi kabul edermisiniz puan için
Genocidal Humanoidz Jun 14 @ 12:17pm 
+rep :emofdr:
+rep helpful teammate, thanks a bunch!