JAKE☞
Jarno K.   Finland
 
 
Currently Offline
Last Online 2 hrs, 46 mins ago
1 VAC ban on record | Info
1747 day(s) since last ban
FAK
PC:

Motherboard: ASRock P67 Performance
CPU: Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 570
RAM: Kingston HyperX Savage 8GT KIT ( 2x4 GT)
Case: Cooler Master Elite 310
Power: Corsair V5550 550W


Gear:

Headset: HyperX Cloud 2
Keyboard: SteelSeries 6GV2 Cherry Black switches
Mouse: SteelSeries Sensei RAW (450dpi, ingame 2)
Mousepad: Roccat Taito Mid-Size 3mm
Monitor: BenQ XL2411Z @ 144hz

My links:
FACEIT [www.faceit.com]
ESEA [play.esea.net]
Twitter
Twitch [www.twitch.tv]
YouTube

Mad people & bad English

*DEAD* frankthetank : h,wo? =
*DEAD* frankthetank : how ?
*DEAD* frankthetank : jk :D:D:D
*DEAD* frankthetank : pretty obv
*DEAD* hesUs : you have so poor life
*DEAD* hesUs : enjoy vac and rest of you poor lifge
*DEAD* hesUs : you will be dead prob in 2 weeks
*DEAD* ۞P۞a۞c۞a۞n۞t۞r۞e : jk report
*DEAD* SyneK : ahhh JK
*DEAD* SyneK : rip another vac coming
SyneK : :)
SyneK : rip 4k hours
*DEAD* VEX daKINK : w8 for vac kurwo
9dc: jk fk u idiot cheater
9dc: ban
jesse: they talk about my oneVITTU MÄ AMMUIIN OHI!!!!!
*DEAD* senax : ahahahhhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh omg die you mom
DEAD* Владимир : lol
*DEAD* senax : delete cs pls
*DEAD* senax : idiot
*DEAD* senax : omg
*DEAD* Владимир : go uninstall
Flash Yellow : hacker
*DEAD* huh : ah
*DEAD* huh : k
.:No.21.SJ:. : jk nice vacbann
*DEAD* .:No.21.SJ:. : reported
*DEAD* >☣Porthos☣< : joo jk koodaa
*DEAD* oMppU : jjoo jk wh
bongs : koodi jk
*DEAD* Hoffmeister ツ : nice wh
*DEAD* Hoffmeister ツ : HAHAHAHA
*DEAD* Hoffmeister ツ : omfg
*DEAD* Hoffmeister ツ : get a life
*DEAD* Hoffmeister ツ : nice, winning with cheats, you must be proud faggot!
*DEAD* Toolbar : JK
*DEAD* Toolbar : those shots through smoke tho
Toolbar : 100% wh
*DEAD* Fixed : q you legit
*DEAD* Fixed : fucking retards
*DEAD* asnfnasg: HEA WH
RempYYY : 1076 day(s) since last ban
RempYYY : report
*DEAD* Pudelol | {LINK REMOVED} : jk you are cheating brah
*DEAD* watchado : ofc
*DEAD* watchado : hahaha
*DEAD* ALeB ZIaNe Djelfa Algeria : wtf
*DEAD* ALeB ZIaNe Djelfa Algeria : voteban
ALeB ZIaNe Djelfa Algeria voted to ban JK-_-
Votes required 1/14
*DEAD* ALeB ZIaNe Djelfa Algeria : aim
*DEAD* r3flect : :D:D
*DEAD* r3flect : YEA
r3flect : i was already behind wall and boom headshot iam dead
*DEAD* TURBO : retard
Hiillos challengeskins.com : syö paskaa ja tukehu siihe
DEAD* Hiillos challengeskins.com : ime paskaa vitun äpärä
*DEAD* 夢Tomči夢 : hahaha
*DEAD* GuArDeR : vac
*DEAD* 夢Tomči夢 : yes
*DEAD* Wenos : WTF
*DEAD* 夢Tomči夢 : reported
*DEAD* GuArDeR : banned
*DEAD* 夢Tomči夢 : ezy vac
*DEAD* 夢Tomči夢 : fucking assholele.
*DEAD* 夢Tomči夢 : bitch
*DEAD* Wenos : ye ofc lucky
*DEAD* 夢Tomči夢 : suck my dick
*DEAD* 夢Tomči夢 : y asshole
*DEAD* 夢Tomči夢 : fuck you
*DEAD* 夢Tomči夢 : you motherfucker
juups : I WAS SHOWING MY KZ SKILL
juups : TO MY TEAM
juups : fu
*DEAD* BiMOnsTa : jk hacking
Nke. #TAUB & BLIND :o : k raport
*DEAD* Blanco Nino : you fucking timing is so impeceble every fucking time
*DEAD* Blanco Nino : you son of a whore
*DEAD* rmpL : LOOOOL
*DEAD* rmpL : jk
*DEAD* ❂Princess❂ : aim
*DEAD* rmpL : omg
*DEAD* rmpL : shittard
*DEAD* ❂Princess❂ : NICE
*DEAD* ❂Princess❂ : Go kick me pls
*DEAD* ❂Princess❂ : WTF
*DEAD* ❂Princess❂ : reportg
❂Princess❂ : 21-11
❂Princess❂ : legit game
*DEAD* ❂Princess❂ : hahah
*DEAD* ❂Princess❂ : 29-17
❂Princess❂ : report
*DEAD* N1ki...damn...Woley : ahhaha
*DEAD* N1ki...damn...Woley : reported
*DEAD* N1ki...damn...Woley : prepare new phone
*DEAD* N1ki...damn...Woley : 1000000000000% HACKER
*DEAD* Teraplan : reported
*DEAD* Teraplan : :)
*DEAD* 戦闘keka` #steelseries : ns cheat
*DEAD* Ar[v]anity : jk get vac
Ar[v]anity : after game
Ar[v]anity : he cvheating kid
*DEAD* Ar[v]anity : enjoy vac
*DEAD* Ar[v]anity : you cheating cunt
*DEAD* Ar[v]anity : jk i fuck your mother in ass
*DEAD* Ar[v]anity : gay cheat
*DEAD* Ar[v]anity : every round with jk..
Ar[v]anity : one gay win game.
*DEAD* Ar[v]anity : where is fun when one shit boost all team?
*DEAD* Ar[v]anity : jk enjoy vac seriously
*DEAD* Ar[v]anity : small shit with cheat
*DEAD* Ar[v]anity : again pro cheater prefire
*DEAD* Ar[v]anity : cheating global..
*DEAD* Ar[v]anity : suck dick and get vac
*DEAD* WhySoSerious? : jk wh
*DEAD* WhySoSerious? : confirmed
*DEAD* FoxzZy : JK hack 24/7
*DEAD* WhySoSerious? : haha for sure
*DEAD* Lookii : bye acc
*DEAD* FoxzZy : JK gå och lägg dig
*DEAD* Lookii : vac is comming
*DEAD* Сама старость : nice hax noobs
*DEAD* THE WOLF OF WALL STREET : q ) gj
*DEAD* Berra : you have no smoke my friends
*DEAD* TAP Ania ❤ : reported
*DEAD* TAP Ania ❤ : ofc
*DEAD* TAP Ania ❤ : only hs
*DEAD* mAmba#420 : ehh
*DEAD* mAmba#420 : why all the time
*DEAD* mAmba#420 : hackers
*DEAD* mAmba#420 : all the time
*DEAD* mAmba#420 : ALL THE FUCKING TIME
*DEAD* mAmba#420 : what is funny with use hax?
PINKY : wtf
*DEAD* mAmba#420 : ahahah
*DEAD* mAmba#420 : ahaha
*DEAD* szapigeci. : are you a wizard
linde (Dead): juu Jk ei oo aivoilla pilattu :D
koM1KS | {LINK REMOVED} (Dead): JK reported
koM1KS | {LINK REMOVED} (Dead): only heads
koM1KS | {LINK REMOVED} (Dead): YOU ARE FUCKING REPORTED CHEATERkoM1KS
| {LINK REMOVED} (Dead): FUCKING CUNTkoM1KS
| {LINK REMOVED} (Dead): PEACE OF FUCKING SHIt
FEEDMEISTER (Dead): REPORT JK
FEEDMEISTER: VAC RETARD
Jallu ツ (Dead): tapa ittes
eLeCtRo (Dead): JK reported
eLeCtRo: nooobbbb private triger VAC

Recent Activity

8.9 hrs on record
last played on Jun 23
6,090 hrs on record
last played on Jun 21
668 hrs on record
last played on Jun 20
Ounli #RoadToTalitintti Jun 2 @ 1:24pm 
Tiimistä addailin pistähä viestii ku oot hyväksyny
BRAVE l LF AWPER May 27 @ 2:40pm 
Send me a message pls, if you accepted me, thx
ilyazored Mar 26 @ 11:05am 
5906hours and noob:D
Liian Leud Mar 5 @ 7:55am 
happy burthday cake
scuzi Feb 17 @ 5:51pm 
-REP hacker on faceit
ogToxiii CheerS Feb 9 @ 10:43am 
OIS MUUTE EISSIN PAEKKA