< >
Comments
Eletony Dec 26, 2020 @ 5:33pm 
sorry if we didnt 15:15 :(

atleast i ranked

░░★░░░░░█▄░▄█ █▀▀ █▀█ █▀█ █░█ ░░★░░░░
░░░░░★░░█░▀░█ █▀▀ ██▀ ██▀ ▀█▀ ░░░░░★░
░░★░░░░░▀░░░▀ ▀▀▀ ▀░▀ ▀░▀ ░▀░ ░░★░░░░
░░█▀▀ █░█ █▀█ █ █▀▀ ▀█▀ █▄░▄█ █▀█ █▀▀░░
░░█░░ █▀█ ██▀ █ ▀▀█ ░█░ █░▀░█ █▀█ ▀▀█░░
░░▀▀▀ ▀░▀ ▀░▀ ▀ ▀▀▀ ░▀░ ▀░░░▀ ▀░▀ ▀▀▀░░
Bloodray Dec 25, 2020 @ 12:50pm 
add me pls
☯Juniorr5200☯ Dec 22, 2020 @ 6:17pm 
+rap very smart and nice guy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lembo Dec 18, 2020 @ 11:20am 
+rep Nice player
Jooce Dec 16, 2020 @ 10:26am 
+rep packet loving chad
Sicario Dec 13, 2020 @ 1:51pm 
+rep best balls carrier ever
кедЫч Oct 22, 2020 @ 2:59pm 
pidars s wh
la vida loca Jul 20, 2020 @ 6:43am 
-300 IQ
لцsŦ 先輩 Key-Drop.com Jun 12, 2020 @ 2:29am 
+rep
MaTe_IGD May 17, 2020 @ 12:32pm 
+REP good player
Sir James Bonacci Apr 5, 2020 @ 1:41pm 
yeah sir add me for some games again :D
☯ tobi ☯ Mar 17, 2020 @ 1:12pm 
+rep great team player
Boyleift Jun 15, 2018 @ 3:58pm 
XD
qq vac Jun 7, 2018 @ 7:00am 
sorry, I play with you in PVPRO and I vin you!
BOT Connor May 31, 2018 @ 4:05am 
+rep
siyonist May 30, 2018 @ 2:00pm 
BABASI GAY AMK
{GW} BADHSHAH Mar 31, 2018 @ 5:39am 
+rep
Solihinnn Feb 16, 2018 @ 5:18am 
i'M ADDING U BECAUSE IN HUMAN BENCHMARK I SAW U ON THE FIRST TOP OF THE LIST
cherry popper Jan 31, 2018 @ 6:46pm 
100ms wadu hek
Am̶y̶ Jan 13, 2018 @ 6:25am 
adding because you play cs
MoJo Jan 12, 2018 @ 10:01am 
add
TurkishForces Jan 6, 2018 @ 7:28am 
reis sen ne yaptın ya 100ms nedir
Герой Jan 5, 2018 @ 11:38pm 
100ms wtf
Palla Jan 5, 2018 @ 12:40pm 
100ms? wow
WolterMY Jan 5, 2018 @ 7:25am 
100ms ♥♥♥♥♥♥♥
Vulcab Jan 5, 2018 @ 2:10am 
Nice profile pic where you high?
70 FPS AKA CRACKBOOK Jan 4, 2018 @ 8:51am 
how in the ♥♥♥♥♥♥♥ world did u get 100 ms?

-rep cheater
vasa Jan 3, 2018 @ 9:25am 
100ms my ass,cheater
NawaFwabs Dec 31, 2017 @ 4:31pm 
How do you got 100ms
Solihinnn Dec 29, 2017 @ 5:38am 
i WANT TO ADD U BECAUSE YOU HAVE THE BEST REACTION TIMING IN HUMANBENCHMARK.COM
Jeffery Shyste Dec 28, 2017 @ 6:45pm 
PLZ ADD AND GIBE DE SKINZ PAPI
Ɑ͞ ̶͞ ̶͞ ﻝﮞ Dec 27, 2017 @ 11:55am 
give skin
jordan1 Dec 27, 2017 @ 5:04am 
+rep <3
Big Phrog Ting Dec 21, 2017 @ 5:26am 
+Rep Friendly
plague Dec 20, 2017 @ 8:54am 
SUCC +rep
rick Dec 20, 2017 @ 6:21am 
100 ms
d0nnyG Dec 19, 2017 @ 4:38am 
yh i awp, thats the only thing im good at tho xD
black Dec 18, 2017 @ 10:04pm 
is your reaction time really 100ms? Are you an awper by any chance?
d0nnyG Dec 17, 2017 @ 1:55am 
both hands
d0nnyG Dec 16, 2017 @ 7:06am 
they dont call me god for nothing ahahah :D
Onsoku no Sonikku best girl Dec 16, 2017 @ 3:28am 
unhuman reaction time!
! Andre_Detona ! Dec 15, 2017 @ 7:04pm 
Is it time to change hands?
4_P Dec 15, 2017 @ 12:53pm 
lil peep xD more like lil pepe
aaa Dec 15, 2017 @ 10:59am 
omg 100 ms !
shapeofmind Dec 10, 2017 @ 10:06pm 
are you sponsored by g-fuel
Electronium Dec 10, 2017 @ 1:18pm 
Ayyy
d0nnyG Dec 10, 2017 @ 12:20pm 
only 250g
Electronium Dec 10, 2017 @ 8:11am 
How much adderall and caffeine are you taking?
cheems Dec 10, 2017 @ 6:56am 
Your reaction time is crazy man! teach me the ways lol!
d0nnyG Dec 8, 2017 @ 5:28pm 
i know gorgeous :*