BiSaXa
Arda Serdar   Istanbul, Turkey
 
 
Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake from that dream? How would you know the difference between the dream world and the real world?

Sposored by DudiMEN.

https://www.speedrun.com/user/BiSaXa
Portal 2 CM Leaderboard [board.portal2.sr]

Discord Server [discord.io]
Youtube
Twitch [twitch.tv]
Twitter
Currently Offline
1 VAC ban on record | Info
2200 day(s) since last ban
Favorite Group
m79
13
Members
1
In-Game
3
Online
0
In Chat
Favorite Game
1,572
Hours played
51
Achievements
Screenshot Showcase
Half-Life: Alyx
2

Recent Activity

145 hrs on record
last played on Jun 24
1,572 hrs on record
last played on Jun 23
372 hrs on record
last played on Jun 20
Jigux Jan 28 @ 2:49pm 
hastayım ama sana
PattiS Jan 27 @ 4:17pm 
jigux hasta mısın amk
200 elo monster Aug 19, 2021 @ 10:52am 
Can u tell me how u made "Portal Gun" level in 24 sec?
I can't get it
Jigux Apr 29, 2021 @ 11:18pm 
başladı bakioz dükkan da iş yapıyo bana da borcunu ufak ufak ödüyo, neyse bikaç ay geçti bu amcık bana geldi diyo abi ben bi bok yedim, dedim ne oldu otur anlat diyo abi ben dayanamadım mekandaki tüm kızları...onlara da virüs geçermi diyo koruma da kullanmamış dedim ben senin amına koyim siktir git yıkıl karşımdan pezevenk senden adam olmaz oç dedim,o zamandan beri de görmüyorum şimdi steamde gördüm hemen yazım dedim bu aidsli octan uzak durun.
Jigux Apr 29, 2021 @ 11:18pm 
35 kişiyi korumasız sikince aids'i kapıyor tabiki, tabi bi iki yıl sonra ortaya çıkmış aids kaptığı bunun mekan kapanmış falan 5 parasız bana gelmiş diyo abi sen çok bilgili bi abiye benziyosun bana ne olur yardım et falan dedim sen sıçmışsın sen bitmişsin, dedim gel ben sana terkardan bi kerhane açayım sen bana zamanla ödersin hastalık içinde bi doktora git ben karşılicam bakalım ne dicek doktor falan dedim bu da sevindi tabii, neyse buna ufak çaplı bi 15 kişilik mekan açtık, tedavi işlemleri falan da
Jigux Apr 29, 2021 @ 11:18pm 
arkadaşlar ben bu bisaxo denen adamlar yıllar önce bi barda tanıştım.. kendisini daha önce hiç görmemiş olmama rağmen tak diye yanıma geldi konuşmaya başladı muhabbet ilerledi falan tabi... konu mesleklerden açıldı bu bana başladı anlatmaya kendisi pezevenklik yapıyomuş karı kız falan satıyomus, dedi abi biz de bulaştık bu işlere falan anlatıyo sen de istermisin falan diye de sordu arada tabi ben o aralar 3.karımla evliyim o yüzden yok demek zorunda kaldım neyse konudan sapmayalım... bu salak müşteri çıkmıyo diye kendince bişi demiş bakmış para kazanamıyo demil bu karıların hepsini ben siksem parayı ödesem para kazanmış olurmuyum diye tabi mal oldugu için ne bok yediğini anlıyo hepsini siktikten sonra, tabii 35 tane karı işletiyo az deil fena bi işletme değil,