egg.vore2007
 
 
Roamer for gamers against weed and wishing we had a different name
Please comment before you add me
Currently Offline
Last Online 9 hrs, 31 mins ago
quotes
420 GRAZE IT : absent please learn to not aim cus you keep fucking me

[NTM] Eagle Of Steel : good snipers absent ;)

PotatoKid : omg absent 13 points, stop doritos

sixstringszack : u should be thanking me on your knees
sixstringszack : with your mouth

0x44726577 : absent piss off
0x44726577 : u weboo

¥«Mr_Crasdy»¥ : !votekick
¥«Mr_Crasdy»¥ : !voteban
0x44726577 : lmao who
¥«Mr_Crasdy»¥ : absent Leave!!!

*DEAD* i vore foxes : youre nasty

NoBoost | Diggy : we noob

*DEAD* eyal.kidron : madic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*DEAD* medical maniac main : gg fuck off
medical maniac main left the game (Disconnect by user.)

*DEAD* ♛ ɴιѕмo ♛ : dat aimbot
SHIP | Absent : yes
SHIP | Absent : totally
*DEAD* ♛ ɴιѕмo ♛ : reporting...

aZ : sit
*DEAD* aZ : retard

dim dumbo : this sniper
dim dumbo : absolute retard
SHIP | Absent : eat shit <3
dim dumbo : you are trash
SHIP | Absent : you got killed by trash
SHIP | Absent : lmao
SHIP | Absent : are you going to target me now
dim dumbo : yep

Helix : this is camp
Helix : when i falling
Absent : ???????
Helix : yes
JEOK : gg
Helix : or
Absent : how is that camp?
Helix : when i fall down
Absent : ?????????
Helix : u twice get me fly

Helix : wh?
Helix : i hate this shit named 'air shot'

Recent Activity

23 hrs on record
last played on May 25
4,015 hrs on record
last played on May 25
1.0 hrs on record
last played on May 23
shiroyasha Mar 10 @ 5:00pm 
fun fact
you're gay
Like Always Feb 2 @ 2:53pm 
another loser cheater needs to cheat the litle kid
Rai Feb 2 @ 2:49pm 
another loser cheater needs to cheat the litle kid
[1Z]Mako Jan 29 @ 3:08pm 
ya like jazz
[1Z]Mako Jan 11 @ 6:55am 
hello, my queen
[1Z]Mako Jan 10 @ 7:12pm 
do you know de way