muhammed
 
 
TF2 Prodigy
Art by Burlingo: https://imgur.com/BFsW0IO
Art by Niirvash: http://i.imgur.com/jT1wBYQ.png
Art by Kater: https://imgur.com/a/NJ5D0
Chill Out Bro (~ ̄▽ ̄)~
ლ(◉◞౪◟◉‵ლ) ლ(╹ε╹ლ) ( ° ʖ °) ʕ•ᴥ•ʔ ಠ_ಠ ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ つ ◕_◕ ༽つ (ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง

ᕕ( ᐛ )ᕗ ( ͡° ͜ʖ ͡°) ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ (ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻ ┌П┐(◣_◢)┌П┐ ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
░░░░░░░█▐▓▓░████▄▄▄█▀▄▓▓▓▌█
░░░░░▄█▌▀▄▓▓▄▄▄▄▀▀▀▄▓▓▓▓▓▌█
░░░▄█▀▀▄▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀░▓▌█
░░█▀▄▓▓▓███▓▓▓███▓▓▓▄░░▄▓▐█
░█▌▓▓▓▀▀▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▄▀▓▓▐█
▐█▐██▐░▄▓▓▓▓▓▀▄░▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌█▌
█▌███▓▓▓▓▓▓▓▓▐░░▄▓▓███▓▓▓▄▀▐█
█▐█▓▀░░▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▐█
▌▓▄▌▀░▀░▐▀█▄▓▓██████████▓▓▓▌█▌
▌▓▓▓▄▄▀▀▓▓▓▀▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▓█▓▓▌█▌
█▐▓▓▓▓▓▓▄▄▄▓▓▓▓▓▓█▓█▓█▓█▓▓▓▐█


Megawop: box
Jondyj: box?
Megawop: jump_box
Megawop: look it up
Jondyj: never heard of it
Jondyj: k
Megawop: it was a joke
Megawop: jump box is a troll map
Jondyj: fuk u

Describe the difference between the phenotypes of a heterozygous individual for a trait that shows complete dominance and for a trait that shows codominance.
"The difference of the difference of the difference" - Andrew "HyZeN" Ngov 2015

*SPEC* ~[ARᵀ]~ MEGAWOP : minty when u jump do you ever clench ur buttcheeks?
~[Sᵀ]~ minty : yea
*SPEC* ~[ARᵀ]~ MEGAWOP : same
Chrome's answer: ~[ᴶᴶAdmin]~ Chrome : guess i actually do flex a little sometimes
Myst's answer:*SPEC* ~[ARᵀ]~ not myst : yhes
Niirvash's answer: No. :(
Nzeejay's answer: What do you think i'm doing right now?
Manta's answer: Yeah I do to man, it's alright.
hiss' answer: Yes.....alot...... ༼ つ ͡° ͜ʖ ͡° ༽つ
Mantitties answer: don't add me to your profile :trazz:


►[Donor] | Drunk Bunny | : I WAS an introvert
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : is that some kind of lesbian?
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : ( ͡° ͜ʖ ͡°)
isybub : ulol
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : plz don't kill me
►[Donor] | Drunk Bunny | : -_-
►[๖ۣۜ ] Seo amirite : omg mega
►[๖ۣۜ ] Seo amirite : lmaoo
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : ^^
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : was joking
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : ( ͡° ͜ʖ ͡°)
►[๖ۣۜ ] Seo amirite : THAT CAME OUTTA NOWHERE
►[Donor] | Drunk Bunny | : Never had much friends till uni
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : lesbian?
~[ᴶᴶAdmin]~ MEGAWOP : ( ͡° ͜ʖ ͡°)

*SPEC* | Drunk Bunny | : You know what's the sweetest thing a long distance relationship can send eachother?
|S|Soru : pc crashed qq
|S|Bulk Bogan : Nudes.
*SPEC* | Drunk Bunny | : A box of cum

Dot on jump_legion conco:
am i teacher yet just beat Blank Record's time for this map as with a time of 41:23.875!
⏳ Time difference of -42:-2484.875
*SPEC* |S|[یᵀ] Spootify | SimplyTF : Nice time

[S|Skeleton V] myst : sick me off

A game of rock,paper scissors.
|D|[Admin] MEGAWOP | SimplyTF : you get perma banned if i win
|D|[Admin] MEGAWOP | SimplyTF : fk
|S|[Owner] -= SimplyJpk | SimplyTF =- : rip
|S|[Owner] -= SimplyJpk | SimplyTF =- : And you get perm banend if i win

[SM] -= SimplyJpk | SimplyTF =-: Banned player "-= SimplyJpk | SimplyTF =-" for 2 minutes (reason: 'rip').
|S|[Owner] -= SimplyJpk | SimplyTF =- : !ban jpk 2 'rip'

MEGAWOP | SimplyTF: If i were to suck my own dick... would it feel like sucking a dick or getting my dick sucked?

Currently Offline
Last Online 3 days ago
heh
:tdealwithit:
* [S|Noble IV] Pepe Silvia : oof
[D|Emperor] newjuls -ttdark : oh no racism
[SM] ADMIN: Silenced Kieru.
* [S|Noble IV] Pepe Silvia : saw that coming
[D|Emperor] newjuls -ttdark : rofl
* [D|Baron II] MEGAWOP : wat
* [S|Noble IV] Pepe Silvia : hi 879
Kieru has left the server.
shakez is joining the server.
Tip | Report freeze-glitching to admins (/rules). STV is always recording.
[S|Jester III] chiimp : lmfao
* [D|Baron II] MEGAWOP : rip crates
* [D|Baron II] MEGAWOP : thanks scotch
shakez (Rank 20 Demoman) joined from Germany
[D|Noble V] scotch : mega if i see you again youre gone too
scotch has left the server.
* [D|Baron II] MEGAWOP : wtf
* [S|Jester III] chiimp : mega scammer
* [S|Noble IV] Pepe Silvia : lmao
* [D|Sir I] shakez : ?
[D|Emperor] newjuls -ttdark : rofl
* [S|Noble IV] Pepe Silvia : rekt
* [D|Sir I] shakez : what happened
* [D|Baron II] MEGAWOP : scotch on my ass



Robin Chat
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : shit my english t1
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : i learned english in gta sa

[D|Earl I] kater : robin can u teach me how to cook
[D|Baron III] MEGAWOP : i can
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : i wish i can do myself
[D|Earl I] kater : ok
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : ye ask mega he ok at it
[D|Earl I] kater : teach me pls
[D|Earl I] kater : i need to pick up girls u know
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : well girls should cook for u
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : and u need only supply
[D|Baron III] MEGAWOP : LOL
[D|Baron III] MEGAWOP : hahaha
[D|Earl I] kater : LOL
[D|Baron III] MEGAWOP : robin u savage
[D|Earl I] kater : SEXISM
[D|Baron III] MEGAWOP : i love u
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : ty
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : ily2

* [D|Baroness V] Robin inda Hood : mega do u eat
* [D|Baron III] meggnog : what kind of question is that

* [D|Baron V] Robin inda Hood: nothing personal but i hate you

[D|Noblewoman V] error. : myki is like a train ticket thing
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : ah
[S|Plebeian V] sam : myki is for all public transport
[D|Noblewoman V] error. : ye
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : i want myki for mega
* [S|Esquire I] Robin inda Hood : just say ew
[S|Plebeian V] sam : no



* [D|Sir. Spookington I] bitch im silly : i hate megawop
* [D|Queen] vice : binds are gay
[D|Earl I] kater : i love mega


* [D|Baron III] MEGAWOP : stfu skinny wannabe
swag "deadass fortnite" penis (Rank 1 Demoman) joined from New Zealand
[D|Earl I] kater : wtf
* [D|Knight V] Luke. : wtf
* [D|Emperor] swag "deadass fortnite" penis : wtf
* [D|Queen] vice : wtf
* [D|Knight V] Luke. : he started doing screams after me
* [D|Baron III] MEGAWOP : wtf
* [D|Knight V] Luke. : :(
[D|Earl I] kater : ur better then me
[D|Earl I] kater : ill shave ur pubes off

* [D|Queen] vice : wtf how did u get so high
[D|Baron III] MEGAWOP : i smoke
*[S|Esquire I] Robin inda Hood : lmao mega

[S|Plebeian IV] [WELFARE] Cat : i just read the mango
[S|Plebeian V] sam : i like reading fruit too
* [D|Emperor] vice : Mango

* [D|Baron I] Elandi!! : what's the most boring type of video u watch
* [D|Baron I] Elandi!! : i'll watch blacksmithing videos
[D|Lord] samuel : cooking
* [D|Baron I] Elandi!! : woodworking videos
* [D|Baron III] sam : kater on armaldo
[D|Lord] samuel : WTF
Tip | Report freeze-glitching to admins (/rules). STV is always recording.
* [D|Baron III] sam : HAHAHA
* [D|Baron I] Elandi!! : wow
* [D|Noblewoman V] error. : i'll watch blackmailing videos just so robin can say it's me
[D|Lord] samuel : low dog
[D|Lord] samuel : i need to delete that vid





Skinny. Feb 27 @ 11:17pm 
Confirmed furry with owotism
Skinny. Dec 31, 2018 @ 2:24pm 
yiff
Luke. Nov 16, 2018 @ 6:47am 
You don't have many comments, so heres one from me. Hope it helps!
kater Nov 17, 2017 @ 7:05am 
Scoot Sep 25, 2017 @ 6:30am 
Legend has it Mega's bedtime routine is to play the bonus wr sound file on repeat to help relax him
muhammed May 25, 2017 @ 4:25am 
a masterpiece