A Slightly Ferocious Cat
Brehanna   Washington, United States
 
 
I don't know man, I just like cats.

You're too pussy to click this link.

A Socially Awkward Cat: (つ°ヮ°)つ └⋃┘
ChrisSAVAGE13: is that a penis
A Socially Awkward Cat: It might be
A Socially Awkward Cat: (✿ ◕‿◕) ᓄ✂╰⋃╯
ChrisSAVAGE13: Get thoes away from that

ChrisSAVAGE13: NO MORE PENIS REFRENCES

ChrisSAVAGE13: What is the comment
ChrisSAVAGE13: CAT
ChrisSAVAGE13:
⊂_ヽ
  \\
   \( ͡° ͜ʖ ͡°)
    > ⌒ヽ
   /   へ\
   /  / \\
c==3レ ノ   ヽ_つ
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
(_/

A New Years Cat: (つ°ヮ°)つ └⋃┘
Chris: DID YOU JUST THROW A PENIS AT ME!?
A New Years Cat: LOL

TheMyriadGamer: (つ°ヮ°)つ └⋃┘
A Sleepy Sneezy Cat: LOL
A Sleepy Sneezy Cat: (✿ ◕‿◕) ᓄ✂╰U╯
TheMyriadGamer: NNOOO
A Sleepy Sneezy Cat: LOL

Rice: call me daddy first

™リボーンAsN кяуѕιѕ: The pain will go away though, it's halfway theeeerrrreeee
™リボーンAsN кяуѕιѕ: woooooaaaaahhhhh
™リボーンAsN кяуѕιѕ: Livin on a prayer
A Slightly Ferocious Cat: livin on advairrrrr
A Slightly Ferocious Cat: lmfao
™リボーンAsN кяуѕιѕ: XDDDD You are amazing
Currently Offline
Last Online 19 days ago
What it do, baby boo? (ง ° ͜ ʖ °)ง
Here, have some pick up lines. (つ°ヮ°)つ
• Did it hurt when you fell from the vending machine? 'Cause you a snack.

• Are you a train? 'Cause you make me go loco.

• I wouldn't do much for a Klondike bar.. but I'd do anything for you.

• Do you run track? Because I heard you relay want this dick.

• Do you like Ramen Noodles? Because I'll be rammin' my noodle in you later.

• You look so innocent, you look so sweet, as long as I have a face, you have a seat.

• Are you from the ghetto? Because I'm about to ghetto hold of that ass.

• Are you hungry? Because omelette you suck this dick.

• If we were squirrels, would you help me bust a nut?

• Did you get those pants on sale? Because they’re 100% off at my house.

• Are you a sea lion? Because I want to sea you lion in my bed later.

• Are you from Japan? Because I’d like to get in japanties.

• Are you made of grapes? Because you're fine as wine.

• Do you like pudding? Because I'll be pudding this dick in your ass.

• Roses are red, violets are fine. If I be the 6, will you be the 9?

• Let's have a party and invite your pants to come on down.

• Let's play Barbie, I'll be Ken and you can be the box I come in.

• Do you like soda? Because I'd mount-and-do you.

• Do you like jalapeños? Because in a minute I'll be jalapeño pussy.

• Do you like yoga? Because yoganna love this dick.

• Are you from Africa? Because I wanna know kenya suck this dick?

• Are you a whale?... Because we can hump back at my place.

• If I'm a pain in your ass... We can just add more lubricants.

• Do you like dragons? Because in 3 seconds I'll be dragon my nuts across your face.

• Do you like CDs? Because I'm gonna tape my dick to your forehead so you can CDs nuts.

• Do you like Wendy's? Because you're gonna love it Wendy's nuts slap your face.

• Are you a beaver? Because dam.

• Aren't there 21 letters in the alphabet? Oh right, I forgot u r a q t.

• Do you know your ABC's? Because I'm gonna give you the fourth letter of the alphabet.

• Aye babe, are you a cat? Because you're purrrrfect.

• If I were a cat, I'd spend all my nine lives with you.

• Butterflies won't be only thing you feel in your stomach tonight.

• Hey babe, are you a hot pocket? Because I want to fill you with my meat and cheese.

• If you were a vegetable, you'd be a cute-cumber.

• Are you a drill sergeant? Because you have my privates standing at attention.

• You can call me cake, because I'll go straight to your ass.

This gif makes me happy.
Achievement Showcase
562
Achievements
16%
Avg. Game Completion Rate
Screenshot Showcase
Just marking my territory.
2

Recent Activity

8.6 hrs on record
last played on Jun 13
200 XP
41 hrs on record
last played on May 29
1,327 hrs on record
last played on May 25
Middle Finger Apr 27 @ 10:12pm 
*furiously spams nudge*
surs Dec 31, 2018 @ 9:25pm 
Happy New Years! Cheers to a great 2019!
surs Dec 24, 2018 @ 10:02pm 
Merry Christmas Sneezy! Happy holidays <3
Humancowcakes Nov 25, 2018 @ 11:46pm 
Neener neener neener :2018salienbeast2::2018salienpsychic:
Benito DeDeDelini Sep 5, 2018 @ 4:54am 
Ya big ole nerd
Saturnity Aug 11, 2018 @ 1:16am 
⊂_ヽ
  \\
   \( ͡° ͜ʖ ͡°)
    > ⌒ヽ
   /   へ\
   /  / \\
c==3レ ノ   ヽ_つ
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
(_/