Blizzard❆
Sean   California, United States
 
 
:_H_::rubber: ,
:wh::e_pneuma::lp3l::summer2019logocorgi::ichi_collect::mmep_m::e_pneuma:
:timeup::ichi_collect: :summer2019logocorgi::_H_::rubber::lp3l::rubber: ' :dfsrank:

:weed: STRAIN OF THE MONTH: PAPAYA :weed: [www.wikileaf.com]

https://steamcommunity.com/id/OfficialTomReaper/ is a scammer that works on VGOBlocks. Don't friend him or use that site.

Previous names: DrinKK, DrinkDrankDrunk, ZillaKami
Currently Offline
Last Online 8 hrs, 44 mins ago
1 VAC ban on record | Info
366 day(s) since last ban
Artwork Showcase
Welcome to my profile!
Achievement Showcase
1,393
Achievements
2
Perfect Games
20%
Avg. Game Completion Rate
Chat Logs
Lepic Robotღ: Their are trojans in my cpmputterrrrrrrrr
{SCG} Seanღ is Sleepless ;;: lol
{SCG} Seanღ is Sleepless ;;: rip
Lepic Robotღ: Ohh how hey fuck it up
Lepic Robotღ: Ohh good help me with he things
Lepic Robotღ: Ohhh ohhh
Lepic Robotღ: Ohhh ohh
Lepic Robotღ: Their are trojans in my computerrrrrr
Lepic Robotღ: *this is what happens when I get up*
{SCG} Seanღ is Sleepless ;;: lol
{SCG} Seanღ is Sleepless ;;: someone mistook the crack for salt last night
Lepic Robotღ: LOL
Lepic Robotღ: I cant

Jack El Lobo Solitario: HAPPY BIRTHDAY!
{SCG} Seanღ - Birthday Fox :D: Thanks Jack ♥
Jack El Lobo Solitario: I'd give you a birthday blowjob, but...
{SCG} Seanღ - Birthday Fox :D: lol
{SCG} Seanღ - Birthday Fox :D: but what xD
Jack El Lobo Solitario: I only do oral on women. :D
{SCG} Seanღ - Birthday Fox :D: LOL
Jack El Lobo Solitario: And I'm fucking amazing at it.
{SCG} Seanღ - Birthday Fox :D: ily jack

itsdyingUmbrage: I was hoping we could do some competitive together
|-NMG-| Seanღ :3: lol im terribru at comp
itsdyingUmbrage: Im gold 4 xD
|-NMG-| Seanღ :3: fucking awpers everywhere D:
itsdyingUmbrage: awpers arent that bad
|-NMG-| Seanღ :3: hoh ree shit
itsdyingUmbrage: you just get an AK
itsdyingUmbrage: peek and tapo
itsdyingUmbrage: tap
|-NMG-| Seanღ :3: x3
itsdyingUmbrage: youll win cause most of the time you peeking would throw them off
|-NMG-| Seanღ :3: ah :3
itsdyingUmbrage: want me to teach you? xD
itsdyingUmbrage is now Online.
itsdyingUmbrage: no?
itsdyingUmbrage: boo you suck
|-NMG-| Seanღ :3: oh i was ingame
|-NMG-| Seanღ :3: sry
itsdyingUmbrage: *cries*
|-NMG-| Seanღ :3: Can't at the moment ;; , gotta go to beds soon D:
itsdyingUmbrage: booo you...
itsdyingUmbrage: uh
itsdyingUmbrage: ....im running out of names
itsdyingUmbrage: you
itsdyingUmbrage: lettuce
itsdyingUmbrage: >:(
|-NMG-| Seanღ :3: Gotta wake up earlier, cuz school next week
itsdyingUmbrage: YOU LETTUCE

11:10 PM - Rin .: duuuudddeeee
11:10 PM - Rin .: + o + o
+ o + +
o +
o + + +
+ o o + o
-_-_-_-_-_-_-_,------, o
_-_-_-_-_-_-_-| /\_/\
-_-_-_-_-_-_-~|__( ^ .^) + +
_-_-_-_-_-_-_-"" ""
+ o o + o
+ +
o o o o +
o +
+ + o o +
11:10 PM - Rin .: nyan
11:10 PM - Rin .: nyan
11:10 PM - Rin .: nyan
11:11 PM - Seanightmare★ღ: lolwut
11:11 PM - Rin .: its a nyana nyan
11:11 PM - Rin .: im drunk and i spent like an hour on that

8:05 PM - FrostyTheGamer (1): have you played the new counter-strike
8:06 PM - Seanightmare★ღ: nah
8:06 PM - FrostyTheGamer (1): bu.. bu... zambies!!!!!
8:06 PM - FrostyTheGamer (1): the zambies go rawr!!!!!
8:06 PM - FrostyTheGamer (1): and then they admit that its a cheap rip-off of call of duty world at war
8:06 PM - Seanightmare★ღ: x3
8:06 PM - FrostyTheGamer (1): but first they go rawr
Favorite Game
2,023
Hours played
86
Achievements

Recent Activity

2,023 hrs on record
last played on Sep 15
751 hrs on record
last played on Sep 12
Emy Mow Oct 25, 2018 @ 11:23pm 
──────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ BEEP BEEP DIAPER DELIVERY
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄​▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀(@)▀
Bj3rr1nG Dec 4, 2017 @ 12:46pm 
+rep xD
Emy Mow Nov 14, 2017 @ 2:24am 
▓▓▓▓
▒▒▒▓▓
▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▒▓▓▓▓▓▓░░░▓
▒▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▓
Blizzard❆ Sep 17, 2017 @ 12:37pm 
¡Atención! Yo quiero morir pronto. Gracias.
TwesterR 「✔」 Sep 3, 2017 @ 2:07pm 
+rep :3
SirBomba ☭ Sep 3, 2017 @ 12:52pm 
+rep Good and fast trader :)