GrandpaTroll
peenus   El Paso, Texas, United States
 
 
I don't give a shit.
__[READ MORE BELOW]__

Before I got flowhooks && nullcore:
\\ _
   \( ͡° ͜ʖ ͡°)
    < ⌒ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
After I got flowhooks && nullcore:
/フフ         ム`ヽ
/ ノ)          ) ヽ
/ |  ( ͡° ͜ʖ ͡°) ノ⌒(ゝ._,ノ
/ ノ⌒7⌒ヽーく  \ /
丶_ ノ 。   ノ、 。|/
   `ヽ `ー-'_人`ーノ
    丶  ̄ _人'彡)
Looky here
Fan Page [discord.gg]


Funny ass quotes

"Command flood is command flood ok?" ~Flow 2k17

"They'll cracker your cheat" ~Jango 2k17

"I have bulletball." ~Flow 2k17

"I'm barely qualified to run a computer" ~Tennis 2k17

"Saying Java is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders." ~ίήνάĻίđ

"when you make some b1g calculations :^)" ~Kowbra

"but my mom said, a line of paste a day keeps the senator away" ~Kowbra

"I'm not racist, I hate every niggers equally" ~HiptonismHD

"it's only gay if they start speaking french while you're sucking their dick" ~Invalid

"Can't Even take a shit without getting banned" ~HiptonismHD

"I'm not a paster" ~BlackRaven

Shit skids say

SRG: the new one has aa that is insanely easy to correct
SRG: i just need to find a special way of detecting it

S̛͝͝R̶̕͡Ģ̸͜: no hes fake angling
L$ - PZ PZ PZ PZ: oh.
S̛͝͝R̶̕͡Ģ̸͜: i can correct it
S̛͝͝R̶̕͡Ģ̸͜: i just need a pointer
S̛͝͝R̶̕͡Ģ̸͜: so it can be spotted

MetalRuller.ₑₓₑ: lol my chams shows ur fakehead thing
MetalRuller.ₑₓₑ: does it only trigger when ppl are aiming at u or some shit ? cuz it rarely does it

[He name changed to me so I took care of it :^)]

KneeGrow: Wow.
A Faggot: try now
KneeGrow: So hard to hit.
A Faggot: boi
KneeGrow: When you lag.
KneeGrow: ez.
A Faggot: use ur own cheat
KneeGrow: Nice baim.
KneeGrow: I am.
A Faggot: its ur shit aa
KneeGrow: A Faggot: its ur shit aa
KneeGrow: If it's shit then how can you not 1 tap me.
A Faggot: ez
A Faggot: ez
A Faggot: ez
KneeGrow: I'm bored.
Score [me: 21 - Faggot: 5]
Player A Faggot (STEAM_0:1:85237198) left the server. (Disconnect by user.)
[TSP] A Faggot has left the server (STEAM_0:1:85237198)


Enormous stack of US currency: PRIVATE HACK by DänieL $
Enormous stack of US currency: PRIVATE HACK by DänieL $
Enormous stack of US currency: PRIVATE HACK by DänieL $
[HvH] Press F4 to change the weapon you spawn with
free cheat: snixzz.net
[HvH] not ( ͡- ͜ʖ ͡°) is on a RAMPAGE
Enormous stack of US currency: yeah ok im not gonna hvh u when u abuse 1k speed, when i have 150 ping and u have 40 ping as well as non lag compensated weps
Enormous stack of US currency: /shrug
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Lol
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): The weapons are lag compensated
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Are you high?
Enormous stack of US currency: they're not lmfao
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Every hitscan weapons do lag compensation
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): dumbass.


Enormous stack of US currency: as far as i know u fakelag easier on 128 tick servers, ik this from csgo, but idk if it still applies in gmod but aight


Enormous stack of US currency: you can choke up to 14 packets per tick as far as im concerned
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Yes.
Enormous stack of US currency: 15 if you use bsendpacket2.
[HvH] Press F4 to change the weapon you spawn with
free cheat: snixzz.net
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Are you fucking mental?
Enormous stack of US currency: i have no idea
Enormous stack of US currency: you tell me
Enormous stack of US currency: i read a post about that
Enormous stack of US currency: but ok
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): And you believe everything on the internet?
Enormous stack of US currency: yes i do

not ( ͡- ͜ʖ ͡°): The max packets that you can choke is 14
[TSP] CFour has spawned in the server.
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): You can't go over.
[TSP] CFour has left the server (STEAM_0:1:71045858)
Enormous stack of US currency: youre tapping me at 1k velo while everyones lua uses a patched engine pred
Enormous stack of US currency: nice.
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Good math?
Enormous stack of US currency: teach me?
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): disabling interpolation on players?
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Hitstory aiming?
Enormous stack of US currency: isnt that backtracking
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Or better term
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Yes.
Enormous stack of US currency: invented by polak himself
Enormous stack of US currency: idk how you do it in gmod though
[HvH] Press F4 to change the weapon you spawn with
free cheat: snixzz.net
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): I literally made in glua
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): no modules needed.
Enormous stack of US currency: holy shit
Enormous stack of US currency: ill give you my left kidney for it thanks
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): Maybe if you read about how lag compensation works
Enormous stack of US currency: thats rude
not ( ͡- ͜ʖ ͡°): You'll see how I accomplished it.
Enormous stack of US currency: im not gonna dump aimware to see how it works

2:53 PM - proud autohotkey user: i demand you to post this very quote on your autism wall

2:43 PM - FoxTheScripter: are u used in your life cheat named "snixzz"

*DEAD* Peatreat: notice how slow lua is?
Peatreat: this is boring ik id beat u anyway if we hvh'd

I wanna be part of looky here -Bullseye
bullseye May 20 @ 4:44pm 
I wanna be part of looky here
strawbunny Feb 14 @ 10:38am 
Happy candy day! :cchearts:
strawbunny Jan 21 @ 2:57am 
True friendship is watching boku no pico, together. :wnheart:
strawbunny Dec 31, 2018 @ 1:49pm 
Believe in pasta!
GrandpaTroll Dec 31, 2018 @ 12:51pm 
I don't believe in religion!
strawbunny Dec 31, 2018 @ 12:41pm 
Happy New Year's Eve~!