mausu
 
 
[ᵢ ₜₒₒₖ yₒᵤᵣ ₚᵢₗₗₛ ₐₙd yₒᵤᵣ dᵣᵤgₛ ⱼᵤₛₜ ₜₒ fₑₑₗ ₛₒₘₑₜₕᵢₙg ₑₗₛₑ...'Cₐᵤₛₑ ᵢ cₐₙ'ₜ fₑₑₗ yₒᵤ ₙₒ ₘₒᵣₑ]

[I spent the whole day in my head
Do a little spring cleaning, I'm always too busy dreaming
Well, maybe I should wake up instead
A lot of things I regret but I just say I forget
Why can't it just be easy?
Why does everybody need me to stay?
Oh, I hate the feeling
When you're high but you're underneath the ceiling
Got the cards in my hand, I hate dealing
Yeah
Get everything I need, then I'm gone
But it ain't stealing
Can I get a break?
I wish that I could just get out my ♥♥♥♥♥♥♥♥ way
What is there to say?
There ain't a better time than today
Maybe I'll lay down for a little, yeah
'Stead of always trying to figure everything out
And all I do is say sorry
Half the time, I don't even know what I'm saying it about
Good news, good news, good news
That's all they wanna hear
No, they don't like it when I'm down
But when I'm flying, oh, it make 'em so uncomfortable
So different, what's the difference?
When it ain't that bad
It could always be worse
I'm running out of gas, hardly anything left
Hope I make it home from work
Well, so tired of being so tired
Why I gotta build something beautiful just to go set it on fire?
I'm no liar, but sometimes the truth don't sound like the truth
Maybe 'cause it ain't, I just love the way it sound when I say it
Yeah, it's what I do
If you know me, it ain't anything new
Wake up to the moon, haven't seen the sun in a while
But I heard that the sky's still blue, yeah
Heard they don't talk about me too much no more
And that's a problem with a closed door
Good news, good news, good news
That's all they wanna hear
No, they don't like it when I'm down
But when I'm flying, oh, it make 'em so uncomfortable
So different, what's the difference?
There's a whole lot more for me waiting on the other side
I'm always wondering if it feel like summer
I know maybe I'm too late, I could make it there some other time
I'll finally discover
That there's a whole lot more for me waiting
That there's a whole lot more for me waiting
I know maybe I'm too late, I could make it there some other time
Then I'll finally discover
That it ain't that bad
Ain't so bad
Well, it ain't that bad
At least it don't gotta be no more
No more, no more, no more, no more
No more, no more, no more, no more
Hey
Mm, hey, mm]
Artwork Showcase
Let the harvest commence
Featured Artwork Showcase
Love you Peep
Favorite Game
87
Hours played
15
Achievements
Featured Artwork Showcase
R A I N
7 1 1
Artwork Showcase
Favorite Game
15.3
Hours played
11
Achievements
Workshop Showcase
How to solve your back pokin' frenchmen problem? Give them something they can't be poking.

SFM asset: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1590839494&tscn=1544864799

-3 Lods
-Paintable
-Jiggle bones
2,156 ratings
Status - Accepted for Game, Created by - Muhai, Corvalho, and Pr0p3r_
Favorite Guide
62 ratings
ησηє ѕнαℓℓ ℓєανє тнιѕ ρℓα¢є αℓινє
Screenshot Showcase
Backbone
1 1
Screenshot Showcase
Sea of Thieves

Recent Activity

1,515 hrs on record
last played on Sep 25
13.5 hrs on record
last played on Sep 25
2.5 hrs on record
last played on Sep 24
[Bagus] minist3r Sep 23 @ 4:40pm 
A real Boss
(Sh) Hatsurine Sep 18 @ 6:23pm 
+rep fair and decent trader
FacuVg Sep 17 @ 5:02am 
Have a wondeful friday! :HeartSquishy: :HentaiKiWon:
FacuVg Sep 13 @ 3:14pm 
Jeez, don't pay attention to that!
Have a wonderful week mausu :HeartSquishy:
mausu Sep 12 @ 1:05pm 
LOL
kys pls man