STEAM GROUP
Yabgu Nizam Pasha -YNPS-
STEAM GROUP
Yabgu Nizam Pasha -YNPS-
69
IN-GAME
378
ONLINE
Founded
September 23, 2014
Language
Turkish
Location
Turkey 
1. Steam Faaliyeti *Sadece Sohbet Ediyoruz*
Selamlar, gelin hem sohbet edelim hem de bu sohbet sonlanırken birileri olduğundan daha mutlu olsun :)

HEDİYELİ SOHBET KONUSU VE KATILIM ŞARTLARI

Sohbet konumuz "Oyunlarda sizi en gıcık eden şeyler neler? Ek olarak oyunların sizce en güzel yanları neler?"

Bu sorulara cevap vermeniz lazım, zaten böylece sohbete katılacaksınız.

Örnek: Bir macera oyunu oynuyorsunuz, çok fazla karakter diyaloğu var ama "surat animasyonları" berbat yapılmış. Veya DOTA2 oynuyorsunuz, takım arkadaşlarınızdan biri DOTA2'nin takım oyunu olmasına rağmen ayrı takılıyor... Oyunlar arkadaş edinmemi sağlıyor... Gibi sizi oyunlarda gıcık edenler ve oyunlardan tat almanıza vesile olan öğeleri soruyorum. Gelsin cevaplar :)

Bu sohbetin hediyeli kısmı 1 Mart gece 23:30'da bitiyor. Bu tarihten sonra da yorum yazabilirsiniz ama hediyeli kısım işaret edilen tarihe kadar atılan yorumlar için geçerli.

Ek rica: En çok arkadaş davet edin gibi bir faaliyet değil yaptığımız. Ama elbette çevrenize projemizden bahsetmeniz ailemizin büyümesine vesile olacaktır :) hatta bu sohbet linkini Steam "Aktiviteler" kısmında paylaşırsanız sohbetimizden daha fazla insan haberdar olur.

2 talihli ödül kazanacak 1 kişi oyun, 1 kişi tüm eşyaları. Randomorg sistemine göre çekiliş yapacağız sohbete katılanlar arasından.

OYUN

Assassin's Creed Revelations - Gold Edition (Steam)

EŞYALAR

CSGO:
Guarded Steam Profil Arkaplanı
Operation Phoenix Weapon Case

DOTA 2:
Thunder Rogue's Braid Storm Spirit Başlık
Vengeful Spirit Steam Profil Arkaplanı

TEAM Fortress 2:
Vintage Razorback
Sniper Steam Profil Arkaplanı

HER YERDEYİZ :)

Twitter https://twitter.com/YabguNizamPasha
YouTube https://www.youtube.com/user/YabguNizamPasha
Facebook https://www.facebook.com/YabguNizamPasha
Site http://www.YabguNizamPasha.com (yakında yayında)

Dipnot: Facebook'taki 5 steam tabanlı oyun ödüllü sohbeti de kaçırmayın:

https://www.facebook.com/YabguNizamPasha/photos/a.821618394569156.1073741828.779764192087910/863147463749582/?type=1
Last edited by Yabgu Nizam Pasha; Feb 26, 2015 @ 10:21am
< >
Showing 1-15 of 46 comments
Poboy Feb 26, 2015 @ 10:14am 
Hayırlısı bakalım. Vallahi GTA 5 Xbox 360 ta biritdim gıcık olduğum tarafı olmadı. Şimdi oldu neden çünkü oyun PC sürümüne gene ertelendi.
Eleum Knight Feb 26, 2015 @ 10:15am 
Dark Souls 2 adlı oyunda ölüp durmam can sıkıyor.Fakat diğer insanlarla diyalogsuz arkadaş olmak muhteşem bi' şey. :)
Sohbet güzeldir.
Nada Feb 26, 2015 @ 10:16am 
DOTA 2;
En beğenmediğim tip;Ölür ölmez "gg" yazıp ,moral bozan mızmız tip.

En beğendiğim tip;Görevlerini yerine getiren,supportsa ward alan ,dust alan,destekleyen,ks atmayan;carry ise,zamanında fightlara yetişip oyunu dengeleyen,sürekli solo kasmayan.

Oyunun en sevdiğim yönü ;çok ağır bir yenilgi hali olmadığı müddetçe eğer güzel pickleriniz varsa ve takımınız da iyiyse oyunun dönebilmesi,yani comeback.

Oyunun en sevmediğim yönü;maç aramalarının bazen çok uzun sürmesi.
RiseOfTheKing Feb 26, 2015 @ 10:20am 
Dota2-Lol karşılaştırmasıyla söz gireyim. Biri sinema biri animedir benim gözümde. Artık hangisinin ne olduğunu söylememe gerek yok, oynayanlar zaten anlamıştır. Dota'yı W3 te harita olduğu zamandan beri oynarım. Bir ara liglere dahi katıldım profesyonel anlamda. Ama şunu gördüm ki takım olmak gerçekten zor iş. Hele ki solo mmr kasmak daha beter bir durumda. Winrate'i %50 ye sabitlemeye çalışan dota2, oyuncuları bezdirmekten başka bir şey yapmıyor. Bir oyun yeniyorsanız 2. oyunda kesin sorunlu bir kaç oyuncu takımınızda oluyor ve kaybediyorsunuz. Kendimi büyük bir iyilik yaptım ve dota'yı sildim. Kimseye başlamasını tavsiye etmem. Bu tarz mobalar hastalıklı oyunlar.

Sevgilerle.
Mjorse Feb 26, 2015 @ 10:38am 
Dota 2 en gıcık olduğum şey Tam takım kazanırken maçı satan Rusların bulunması.Tam yendik derken maçı veriyorlar...
En iyi yanı ise Ne kadar kötü oynasamda maçın sonunda muhteşem bir geri dönüş yaparak maçı kazanacak oyun sergilemem... :)
TR Deadlift Feb 26, 2015 @ 10:42am 
Bir oyunda en fazla lag lara gıcık olurum.Lag yüzünden ne kadar şans kaçırmışımdır :/ Battlefield da düşmanı vurmak için mükemmel bir yer bulmak oyunda en sevindiğim şeydir :D
çokluoyuncu modlarında, özellikle total war oynarken karşıdakinin kale gibi ordu düzenine geçip sizin saldırmanızı beklemesi ve bazen saldırmaya zorlaması. illet ettim de bir ara hiç oynamıyordum sadece sefer takılıyordum. CS:GO 'da ölenlerin mikrofondan abuk subuk sesler çıkarması ve rusça konuşanlar :D. ayrıca yine total war da 2v2 3v3 çoklu oyunlarda müttefikten bağımsız hareket edip yenilgiye sebep olan müttefik dostumuz -_- . birden kullanılamayan gıcır-hiç dokunulmamış toplar... her neyse, iyi yönlere geçiyorum. Battlefield'da nişancıları bıçaklamak gibisi yoktur mesela. C4 ile tank patlatmak çok acıdır ama patlatan için büyük keyif verir. yoluna döşediğiniz mayınlara basmasını beklediğiniz tankla göz göze gelirsiniz hani :D o ayrı tabi; shifte abanıp depara kalkıyoruz. tank da ilk iş önünde mayınları temizliyor :D en önemli bölüme geliyorum. oyunlar; benim bilgisayar ve oyunlar hakkında bilgi kazanmamı sağladı. ama asosyal biri oldum. her ne kadar halletmeye çalışsam da her günün tesellisini burada buluyorum
Leonidas Feb 26, 2015 @ 10:45am 
Oyunda ilerledikten sonra aniden çalışmayı durdurdu hatalarına veya takılmalara-donmalara sinir oluyorum. Ayrıca Online oyunlarda takıma uymayan şahsiyetler de var :D

Güzel olarak da, vakit geçiriyoruz işte güzelce daha ne olsun :)
GirayHan Feb 26, 2015 @ 10:54am 
Abi x box360 platfomunda çok oyun oynadığımdan olsa gerek benim için bir oyuna bitirdimö diyebilme kavramı o oyunun başarımlarını tamamlamayla oluyor pc platformunda oynadığım halde steam üzerinde başarımların önemsiz olmasına rağmen yine bu başarımları kovalamaya devam ediyorum sorun da burda başlıyor rome 2 de 500 saati oynayınca açılması gereken başarım 600 küsür saatte açıldı ve bu önemli değil en azından açıldı birde açılmayan ve artık açılması imkansız olan başarım var buna deli oluyorum güncellemeyle özelliği kaldırmışlar ama başarım hala duruyor güncellemelerden önce şehrin zafer noktalarını ele geçirince şeheir senindi savaşı sen kazanmış oluyordun ama şimdi zafer noktaları sadece moral bonusu verriyo güya o maral bonusunuda göremedik ya neyse bir düşündümde şimdi oyunda hoşuma en çok giden şeyi seçmek güç ama sadeceön siparişle aldığım için romede birkaç dlc nin beleşe bedavaya gelmese oldu nede olsa beleş mal baldan tatlı :D
Jr.Deep47 Feb 26, 2015 @ 10:55am 
Bir oyunun en kötü yanı saatlerce oynandıktan sonra aptalca bir sonla bitmesidir bence. En güzel yanı ise sanki her şey gerçekmiş gibi, gerek konusuyla bizi kendine bağlayan, gerek karakterleriyle arkadaşmışız gibi hissettiren senaryolar :)
Su1ciDe Feb 26, 2015 @ 10:59am 
Bir oyunda en sevmediğim şey ilerlememi yavaşlatan veya tamamen durduran buglar bazen komik durumlar da oluşturuyor pek tabii.
Bir oyunda en sevdiğim şey ise atmosferi: Bir oyunun atmosferi ve hikayesi iyiyse o oyun benim için iyi oyundur.
Edward KaraMamba Feb 26, 2015 @ 11:14am 
Oyunların en sevmediğim yanı eğitim bölümünü bir hata veya başka bir nedenle geçemeyip oyuna başlayamamak.Oyunların en sevdiğim yanıysa arkadaşlarla birlikte oynayabilmek.
Mushako Feb 26, 2015 @ 11:27am 
Oyunlara genel olarak gıcığım ben. Düşünsenize, hiçbir şey yapmıyoruz, insanlığa hiçbir katkımız yok ama sarıyor vicdansızlar :D
sabuhi_a Feb 26, 2015 @ 11:37am 
herkese merhaba.oncelikle bu firsati yarattigin icin tesekkurler aabi....bir AC fani olarak heryil serinin yeni oyununu 4gozle bekliyorum..oyunlarda en sevmediğim en qıcık olduğum şey zorlu boss missionlari..yaani onlari öldürene kadar strese kapılıyorum desem yalan olmaz..ama en sevdiğim yanları ise mesele a.c. serisi bildiyimiz gibi tarihsel bakımdan cok guzel senaryoya ve karakter yapisina malikdir..birde şu var arkadaslarla co-op veya multiplayer oynuyoruz..tabiki bunun tadı ayri guzel..(ben azerbaycanliyim umarim fikrimi sizlere ilete bildim..yazi bakımından yanlişlarim olursa şimdiden ozur dilerim)
Last edited by sabuhi_a; Feb 26, 2015 @ 11:38am
mohan Feb 26, 2015 @ 12:00pm 
En gıcığıma gidenler:Bir bölümü tekrar tekrar oynamama rağmen geçememek,botların veya diğer oyuncuların ben kahramanca mücadele ederken mal mal işler yapmaları,ölmeleri :D
Hoşuma gidenler:Beni bu dünyadan alıp başka bir yere götürmesi,birkaç saatliğinede olsa kendim değil bir başkası(WWII'de bir Alman askeri,İstanbul'da bir Haşhaşin,Sparta'da bir kral veya ortaçağda bir gezgin,vb) olarak hareket etme imkanı vermesi :)
< >
Showing 1-15 of 46 comments
Per page: 15 30 50